𝗬𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗶𝗹𝗲:𝗸𝗼𝗸𝗼𝗻𝗼𝗶 𝗵𝗮𝗷𝗶𝗺𝗲(𝗡𝗦𝗙𝗪)

1.2K 26 12
                                    

                                          .
                                          .
                                          .

╰┈➤𝗚𝗲𝗻𝗲𝗹 𝘀𝗮𝗽𝛊𝗸𝗹𝛊𝗸:𝗻𝗲 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗰𝗶𝗻𝘀𝗲𝗹𝗱𝗶𝗿?𝘀𝘂̈𝗿𝘂̈𝘀̧𝗹𝗲𝗿𝗶 𝗻𝗮𝘀𝛊𝗹?𝗻𝗲 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗱𝗼𝗸𝘂𝗻𝗮𝗸𝗹𝛊𝗱𝛊𝗿?𝗰𝗶𝗻𝘀𝗲𝗹𝗶𝗸 𝗸𝗼𝗻𝘂𝘀𝘂𝗻𝗱𝗮 𝗰̧𝗲𝗸𝗶𝗻𝗰𝗲𝗹𝗲𝗿𝗶 𝘃𝗮𝗿 𝗺𝛊?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


╰┈➤𝗚𝗲𝗻𝗲𝗹 𝘀𝗮𝗽𝛊𝗸𝗹𝛊𝗸:𝗻𝗲 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗰𝗶𝗻𝘀𝗲𝗹𝗱𝗶𝗿?𝘀𝘂̈𝗿𝘂̈𝘀̧𝗹𝗲𝗿𝗶 𝗻𝗮𝘀𝛊𝗹?𝗻𝗲 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗱𝗼𝗸𝘂𝗻𝗮𝗸𝗹𝛊𝗱𝛊𝗿?𝗰𝗶𝗻𝘀𝗲𝗹𝗶𝗸 𝗸𝗼𝗻𝘂𝘀𝘂𝗻𝗱𝗮 𝗰̧𝗲𝗸𝗶𝗻𝗰𝗲𝗹𝗲𝗿𝗶 𝘃𝗮𝗿 𝗺𝛊?

Koko, özellikle halk arasında bu konuda oldukça çekingendir. O çok özel bir insan. Seninle birlikteyken bile, bu konuda bariz veya kaba değil. Genellikle başka şekillerde sizinle yakın olmayı, sizi öpmeyi, masaj yapmayı veya daha fazla bir şeye yol açmadan birlikte banyo yapmayı sever. Size iç çamaşırı ya da giymeniz için bir şeyler sunduğu zamanlar olsa da, sizi yatağa götürürken veya bedenlerinizi bir arada hissetmek için sizi yakına çekerken niyeti her zaman açıktır.

╰┈➤𝗡𝗲 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗴𝘂̈𝗰̧𝗹𝘂̈?𝘀𝗲𝗻𝗶𝗻 𝗶𝘀𝘁𝗲𝗸𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶 𝘂𝗺𝘂𝗿𝘀𝘂𝘆𝗼𝗿 𝗺𝘂?

Koko, onun hakkında ne düşündüğünüzü çok önemsiyor. Birlikte yakınlığınızın tadını çıkarmanızı istiyor. Diğerlerinin aksine, kendini sana zorluyormuş gibi hissetmekten pek zevk almıyor. Onun dokunuşundan uzaklaşırken gözlerinde herhangi bir miktarda korku görmek mümkün olan en kötü şey.

Siz uyurken/bilinçsizken gizlice öpebilir veya vücudunuza dokunabilir, ancak asla ihlal edilmenizi veya ondan korkmanızı istemez.

O sabırlı bir adam. Onu kabul etmen için yeterince bekleyecek. Yeterince zaman geçtikten sonra işleri hızlandırmak için küçük önlemler alabilir. Sizi daha kabullenici kılmak için size alkol veya afrodizyak verecek türden biri olurdu.

╰┈➤𝗡𝗲 𝘁𝘂̈𝗿 𝘀𝗮𝗽𝗸𝛊𝗻𝗹𝛊𝗸𝗹𝗮𝗿𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗳𝗲𝘁𝗶𝘀̧𝗹𝗲𝗿𝗶 𝘃𝗮𝗿 𝘆𝗮 𝗱𝗮 𝗱𝗼𝗹𝗱𝘂𝗿𝗮𝗰𝗮𝗸 𝗺𝛊?

Koko, bileklerinizi güzel ipek kurdelelerle birbirine bağlamayı veya vücudunuzun etrafındaki iplere bağlı karmaşık düğümlerle bağlı olduğunuzu görmeyi sever. Çok güzel ve karşı konulmaz görünüyorsun.

Koko seks oyuncakları ve top tıkaçları gibi şeyler toplar ama bunu zevkle yapar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koko seks oyuncakları ve top tıkaçları gibi şeyler toplar ama bunu zevkle yapar. Ucuz bir şey almıyor, sadece güzel tasarımları olan kaliteli olanları alıyor. Ayrıca yüksek topuklu ayakkabılar için bir şeyi var. Ayakkabılarını çıkarırken seni çırılçıplak soyacak. Ayaklarınızın üstünü öpmek için diz çökün.

Övgü her iki yöne de gidecekti. Sizden her zaman tatlı sevgi sözcükleri duymak ister ve sizin için de asla övgü kaynağı değildir. Sadece vücudunu memnun etmekle, seni baştan ayak parmaklarına kadar öpmek için zaman ayırmakla, senin hakkında sevdiği her şeyi tenine mırıldanmakla yetinebilir.

╰┈➤𝗛𝗮𝗺𝗶𝗹𝗲𝗹𝗶𝗸 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗯𝗲𝗯𝗲𝗸𝗹𝗲𝗿 𝗵𝗮𝗸𝗸𝛊𝗻𝗱𝗮 𝗻𝗲 𝗵𝗶𝘀𝘀𝗲𝗱𝗶𝘆𝗼𝗿?𝗼𝗻𝗹𝗮𝗿𝛊 𝗶𝘀𝘁𝗶𝘆𝗼𝗿 𝗺𝘂?

Düşmanlarınızın zarar vermek için kullanabileceği bir aileye veya sevdiklerinize sahip olmak, yeraltı dünyasında yapabileceğiniz en kötü şeydir. Ne kadar az insan kaybederse o kadar iyi. Sana bir şey olursa bu yeterince yıkıcı olurdu. Doğmamış çocuğunu taşırken sana bir şey olduğunu hayal bile edemezdi.

Aile istemediğinden değil. Fikir kendi içinde mükemmel görünüyor, hatta. Ama bu sadece bir rüya. Bonten'le ilişkisi olduğu sürece bu tür mutlu bir aile hayatına sahip olmayı umamaz. Onu bir aile kurmaya çalışmaktan alıkoyan belirsizlik ve tehlike korkuları. Bir suç örgütünde yönetici olarak görev yaparken çocuk yetiştirecek bir yerde değil.

Düşmanlarınızın zarar vermek için kullanabileceği bir aileye veya sevdiklerinize sahip olmak, yeraltı dünyasında yapabileceğiniz en kötü şeydir. Ne kadar az insan kaybederse o kadar iyi. Sana bir şey olursa bu yeterince yıkıcı olurdu. Doğmamış çocuğunu taşırken sana bir şey olduğunu hayal bile edemezdi.

Ama eğer sen anne olmak istersen seni reddetmiyecek

╰┈➤𝗡𝗲 𝘁𝘂̈𝗿 (𝗻𝘀𝗳𝘄) 𝗰𝗲𝘇𝗮𝗹𝗮𝗿 𝗸𝘂𝗹𝗹𝗮𝗻𝛊𝗿𝗱𝛊?

Sizi cezalandırmak için en sevdiği yöntemlerden biri, eğer ona kötü davranırsanız ya da kötü bir şey söylüyorsanız, genellikle evin etrafında bir top ağzı takmanızdır. Konuklar geldiğinde bile, utanmana kadar devam etmek zorunda kalacaksın. Terbiyeniz geri döndüğünde tekrar konuşma ayrıcalığını kazanacaksınız.

Özellikle şımarık veya geveze biriyseniz, sizi bir tür afrodizyak ile uyuşturmaya başvurur ve size dokunmayı reddeder.

Sana iyi geceler öpücüğü verdiğinde bu kadar soğukça döndüğün bu günlerde neredeyse hiç sevmedin. Ve ne kadar tatlı olmaya çalışsa da dokunuşlarını reddediyorsun.

Yani bir kez yanmaya, kıvranmaya ve rahatlamak için nefes nefese bırakıldığında, sizi asılı bırakan o olacak. Homurdanıyor, dokunuşunuzdan uzaklaşıyor ve çalışırken onu rahatsız etmemeniz için sizi azarlıyor.

Kafasının içinde olsa da, senin onun için bu kadar çaresiz olduğunu görmekten heyecan duyuyor. Sonunda size en ufak bir rahatlama sağlamadan önce biraz daha acı çekmenize izin vermesi gerekecek. Öpücükleri ve dokunuşları çok tüylü ve acı verici. Parmakları, tam içinizde oluşan zevk doruktayken sizi terk ediyor. Özür dileyerek ve seni alması için yalvarana kadar sana merhamet etmeyecek.

╰┈➤𝗦𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗶𝘀𝗶𝗻𝗶𝗻 𝗲𝗻 𝗰̧𝗼𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝘃𝘂̈𝗰𝘂𝘁 𝗸𝛊𝘀𝛊𝗺𝗹𝗮𝗿𝛊𝗻𝛊 𝘀𝗲𝘃𝗶𝘆𝗼𝗿?

Koko ellerinize çok düşkün. Ellerinin yüzünün kenarlarında hissetmesini, saçlarının arasında dolaşmasını ve kendi elleriyle iç içe geçmesini seviyor. Sık sık parmak uçlarınızı ve elinizin üstünü bir prensesmişsiniz gibi öper.




__________________________________








                                          ♡

𖤐↳ 𝗬𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗿𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin