-Κατάλαβες τώρα γιατί σε ρώταγα για την Μενδρινού; Δεν μπορώ να αφήσω μια τέτοια υπόθεση να θαφτεί.
Της τα εξήγησε όλα. Τι είδε εκείνο το βράδυ, πως επισκέφτηκε το πατρικό της Μενδρινού, την στάση του ανθρωποκτονιών, την επίσκεψη στο τρεζόρ. Όλα, λεπτομερώς.
-Αλέξη, δεν...
Η Δόμνα είχε σαστίσει και ήταν βουρκωμένη. Κατέβασε μονομιάς το υπόλοιπο του ποτού της.
-Το ξέρω ότι σε φόρτωσα με έννοιες. Και καμιά φορά η άγνοια είναι πιο ξεκούραστη από την αλήθεια. Όμως το θεωρώ πολύ σοβαρό αυτό που συνέβη για να θαφτεί.
-Ναι... Και συμφωνώ. Πες μου, πώς να σε βοηθήσω; Γιατί θέλω, θέλω να σε βοηθήσω.
Η φωνή της είχε αποκτήσει ένα τρέμουλο.
-Καταρχάς πρέπει να μάθουμε τον κύκλο της. Ποιους συναναστρεφόταν τον τελευταίο χρόνο; Φίλες; Κάποια σχέση ίσως;
-Ε.., ξέρω ότι έκανε παρέα με άτομα, από τη δουλειά της. Φωτογράφους, ηθοποιούς. Με είχε πάει σε ένα από τα μέρη που έβγαιναν, πριν ένα με δύο χρόνια. Θυμάμαι είχε μια κολλητή φίλη, την Ρόζα. Από σχέσεις, δεν ξέρω κάτι. Εκείνη τη μέρα που βγήκαμε δεν μου ανέφερε τίποτα, σαν να απέφευγε να μου μιλήσει για αυτό το θέμα. Ίσως ήταν μόνη της ή ίσως να είχε χωρίσει.
-Μάλιστα. Πιο παλιά;
-Είχε έναν αρραβωνιαστικό αλλά αυτός τώρα έχει φύγει στην Αυστραλία, πάνω από μια πενταετία. Μετά είχε και άλλους πιο εφήμερους δεσμούς, τους οποίους ούτε που θυμάμαι για να στους αναλύσω.
-Την κολλητή της φίλη, πώς την είπες;
-Ρόζα, Ρόζα Μαλίλο. Για το επώνυμο δεν είμαι σίγουρη, αλλά πρέπει να είναι σωστό.
-Την ξέρεις εσύ προσωπικά;
-Όχι. Δεν την ξέρω καθόλου, για να είμαι ακριβής. Μόνο ακουστά.
-Αυτή θα γνωρίζει κάτι, αν όντως ήταν κολλητές φίλες. Θα μπορούσες να την πλησιάσεις;
-Δεν είναι εύκολο. Είναι απόμακρη από όσο ξέρω. Όμως...
Της ήρθε μια καλή ιδέα.
-Έχω μια φίλη που σύχναζε με την Αμάντα στα πάρτι τους. Θα την ξέρει σίγουρα την Ρόζα. Ίσως μπορεί να μου δώσει μια πρόσκληση για ένα από τα επόμενα.
***
Η λαμπερή φίλη της Δόμνας, του είχε εξασφαλίσει μια πρόσκληση για το πάρτι της Τετάρτης επί της οδού Μπενάκη. Το διοργάνωνε ο βιομήχανος Φίλιππος Γκίκας. Η Ρένα Μόρτζου θα έφερνε μαζί τον κύριο εισαγγελέα ως συνοδό της.
YOU ARE READING
Ο δολοφόνος φορούσε σμόκιν | Αστυνομική μελισσιώτικη βιβλιοθήκη
FanfictionΟ Αλέξης Γραμματικός επιστρέφοντας κουρασμένος από την Εισαγγελία Πειραιά με το τελευταίο τρένο, βλέπει έναν κύριο με σμόκιν να σέρνει από το αμάξι του μια γυναίκα, κοντά στις ράγες. Η σκηνή αυτή κόβεται γρήγορα και ο κύριος εισαγγελέας αναρωτιέται...