Hava nerdeyse kararmaya başlamıştı. Uzun siyah ve kabarık saçları olan adam hızla koşuyordu. Bineceği metroyu kaçırmış ve fazladan bir süre daha beklemek zorunda kalmıştı. Şimdi ise metrodan inmiş hızlı ve seri adımlarla gideceği kursa adımlıyordu. 'neden cumartesi derslerini akşama koyarlar ki amına koyim ' diye düşündü.
Sonunda kursunun olduğu binanın önüne gelmiş, soluklanıyordu. Telefonunu çıkardı ve saate baktı.
"Siktir"
Fazlasıyla geç kalmıştı ceza alabilirdi ve genelde bayılana kadar dans çalışması yapmak zorunda kalıyordu cezalarında.
Binaya girip merdivenlerden çıkmaya başladı. Sonunda gelmesi gereken kata geldiğinde derin bir iç çekti ve kapıyı tıklattı, içeriden "gel " komutunu duyunca kapıyı açıp içeri girdi.
"Demek Madara sensin" dedi uzun kahverengi saçları olan esmer adam.
Siyah saçlı adam ne olduğunu anlamamış şekilde kahverengi gözlerine baktı adamın. Sonrada öğretmeninin olduğu masaya doğru yaklaştı ve kafasını eğip.
"özür dilerim, geç kaldım" dedi istemeyerek de olsa.
"Madara sorun değil şanslısın ki bugün diğer eğitmen yok" dedi gülümseyerek.
"yani ceza-" kafasını kaldırmış ve bir nebze olsun sevinmişti.
"hayır var"
"ah anladım, peki sizde mi diğer eğitmenin verdiği cezayı verceksiniz?" boşuna umutlanmıştı beyaz tenli adam ceza ve yine ceza...
"hmm aslına bakarsan bugün ikili dans yapılacak ve sen Hashirama ile eşleştirildin. İkinizde bugün geç kaldınız herkes gittikten sonra 1 saat daha çalışacaksınız"
"Peki, bu Hashirama denen adam da kim , yeni mi geldi?" en azından sadece kendi olmayacağı için sıkılmayacağını düşündü genç adam.
"1,2 gün önce geldi, köşede oturan kahverengi uzun saçlı, esmer adamı görüyor musun? işte o Hashirama"
'bu odaya girdiğimde benimle konuşan adam' diye içinden geçirdi Madara.
"Herneyse zaten bir saat geciktin birazdan molaya gircekler herkes akşam yemeği yiyecek sende ye bi' şeyler"
'Tamam ' anlamında kafasını salladı ve eğitmeninin yanından ayrıldı. Çantasını yere koydu ve kendisi de duvara sırtını vererek oturdu siyah saçlı adam.
Zaten ilk dersin bitmesine az kalmıştı diğerlerine katılmasının bir anlamı yoktu. Çantasından kulaklığını çıkardı ve kulaklarına taktı , telefonundan slow bir müzik açtı. Bacaklarını kendine doğru çekti ve kafasını eğdi, gözlerini kapatıp müziğin keyfini çıkarmaya başladı.
Siyah saçlı genç oturmuş müzik dinlerken yemek saati gelmişti bile. Uzun açık kahve tonlarında saçları olan adam, siyah saçlı olana baktı hâlâ müzik dinliyora benziyordu.
Çok fazla düşünmeden siyah saçlının yanına gitti, esmer tenli adam ve onu dürttü.
"Hey Madara" ona seslendi ama siyah saçlı adam tepki bile vermemişti. Siyah saçlı adamın kulaklarından kulaklığını çıkardı ve "yemek yemeyecek misin?" diyerek sorusunu ona yöneltti.
Siyah saçlı adam ilk önce ne olduğunu anlamadı ve kafasını kaldırdı. Kahve saçlı adam ona biraz fazla yakın duruyordu bunu garipsedi Madara.
"Anlamadım?"
"Yemek saati bi' şeyler yemeyecek misin?"
"Ah.. şey pek iştahım yok"
"Sen Madarasın değil mi, dans partneri olacağız hem tanışma amaçlı beraber bir kahve içmek istiyorum"
Siyah saçlı adam karşısındaki oğlana baktı ve onun eğitmeninin dediği Hashirama olduğunu biraz geç fark etmişti. Müzik dinlerken biraz uyukladığı için sersemlemişti.
"Tabii " dedi ve kulaklığını çantasına koyup ayağa kalktı. Onunla beraber yanındaki adamda kalkmıştı.
***
"Bu kafe benim sık sık geldiğim kafe, kahveleri çok güzeldir" dedi kahverengi saçlı adam.
"Gör'icez güzel mi değil mi" diye mırıldandı ardından siyah saçlı olan.
Beraber kafeye girdiler ve bir masaya oturdular , ikiside kahvelerini istediler aralarına derin bir sessizlik çökmüştü. Bu sessizliği ilk bozan esmer adam oldu.
"Ben Hashirama Senju, epey uzun zamandır dansçılıkla uğraşıyorum ya sen?"
"Madara Uchiha, dansta aslında çok tecrübem yok 1 yıldır sadece zaman geçirmek için uğraşıyorum." elindeki kahve bardağını hafifçe sallarken söyledi Madara.
"Hmm bugün seninle ceza çalışmasına kalcaz sana birkaç şey öğretebilirim" esmer adam bu konudaki tecrübesini Madara ile paylaşmaya niyetliydi.
"Teşekkürler ama gerek yok " siyah saçlı adam karşısındakinin bu kadar sıcak kanlı oluşuna şaşırmıştı.
"Hadi ama Madara zaten dans partneri değil miyiz, birbirimize uyum sağlamamız da önemli. Bırak sana birkaç şey öğreteyim" esmer adam oldukça istekliydi. Karşısındaki adam onun ilgisini çekmişti. Siyah saçları, gözleri, kar beyazı teni, derin sesi, kişiliği... Onda farklı duygular uyandırıyordu.
"Ah peki" dedi bıkkınlıka siyah saçlı olan, itiraz etsede karşısındaki adam duracağa benzemiyordu.
"güzel " dedi sırıtarak esmer adam.
(düzenlersem yayınlamaya layık bir kugu olacağını düşündüm umarım yanılmamışımdır)