yalvarırım hızlan

953 31 68
                                    

seme: hashirama
uke: madara
smut bölümdür, isteyen okusun isteyen okumasın, bana sorcak olursanız okumayın dgdkhdk.

"Oh, she knows what I think aboutAnd what I think aboutOne love, two mouthsOne love, one houseNo shirt, no blouseJust us, you find out"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Oh, she knows what I think about
And what I think about
One love, two mouths
One love, one house
No shirt, no blouse
Just us, you find out"

<--♡--×

"Bu evet demek oluyor sanırım?"

"Evet" diyerek sırıttı Madara. Kahve saçlı olan, yanındakini belinden tutarak duvara doğru götürdü, duvarla arasına aldı ve yavaşça Madara'nın hafif pembemsi dudaklarını öpmeye başladı. Sonrasında dillerini kullanmaya başladıklarında daha da sert bir öpüşme başladı aralarında.

Nefessiz kaldıkları ana kadar devam ettiler, nefes sınırlarına ulaştıklarında birbirlerinden ayrıldılar.

"Madara dudaklarının görünüşü kadar tadı da güzel"

Hashirama, siyah saçlının üstünden tişörtünü çıkarttı. Madara'ya baktı hayranlıkla, mükemmel bir vücudu vardı özelliklede omzundan başlayıp kalçasına doğru devam eden sanki vücudunu sarmış gibi duran o ejderha dövmesi ilgisini çekmişti.

"Dövmen güzelmiş"

"devamını da görmek ister misin?" diyerek sırıttı siyah saçlı olan.

"Neden olmasın"

Beyaz tenli oğlan siyah eşofmanını çıkartıp karşısındaki oğlana yaklaştı.

"Ama ilk senide soymamız lazım" dedi ve esmer adamı soymaya başladı artık ikisininde üstünde sadece boxer vardı.

Esmer adam, karşısındaki oğlanı kolundan tutup kendine yaklaştırdı ve yere oturdu, dövmeli olan da kucağına. Madara sürtünürken, Hashirama kesik kesik nefesler almaya başladı.

Esmer adam, karşısındaki oğlanı boynundan tutup dudaklarına yapışınca siyah saçlı olan daha sert sürtünmeye başladı, nefesleri kalmıyıncaya kadar devam ettiler öpüşmeye.

Siyah saçlı olan dayamadı ve geri çekildi. Altındaki sürtündüğü şey baya bi' şişmiş gibiydi. Oturduğu yerden kalktı ve esmerin boxerını çıkarttı, bayağı bi' büyüktü esmerin aleti. Madara etkilenmişti ilk defa bu kadar büyüğünü görmüştü.

"Aletin baya büyükmüş"

"Öyledir" diyerek sırıttı esmer adam.

dance; hashimada(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin