"Hashirama bu dansı yapmak zorunda mıyız?"
"ikinci bi ceza mı alalım?"
Esmer genç haklıydı bir bakıma. Çünkü Madara çalıştıkları dans konusunda kötüydü. Bu dans Madar için hem utanç verici hem de rahatsız ediciydi ama dans etmektej zevk de alıyordu.
"Ne zaman başlıyoruz?" dedi kahve saçlı olan.
"Başlayalım şimdi istiyorsan" dedi tereddütle siyah saçlı olan.
İkiside yerlerini aldılar ve başladılar danslarına. Hashirama karşısındaki oğlanın her hareketine hayran kalıyordu, vücudu ve saçlarının ahenkle hareket etmesi hoşuna gitmişti.
Kahve saçlı olan, ilgisini çeken oğlana haddinden fazla yaklaşıp iki elini kalçasının yanlarına koydu. Siyah saçlı adam çok utanmıştı bu durumdan, Madara yalnız dans etmeye daha fazla aşinaydı.
Bi' süre böyle devam ettikten sonra esmer adam Madara'nın kollarını tutup kendisine bastırdı. Bu dans Madara açısından iki türlü zordu; birincisi dans hareketleri fazlasıyla zordu, ikincisi ise kahve saçlı olan adam ona yakın temasta bulunması onu bir nebze olsun azdırıyordu.
Son hareketleri yapıyordular ve Hashirama orijinal dansın aksine son hareket için Madara'nın arkasına geçip kendisini ona bastırdı ve bir eliyle saçlarını okşadı. Kafasını siyah saçlının boynuna gömüp bikaç hırıltı çıkardı.
"Hashirama..?" beyaz tenli adam oldukça şaşırmışa benziyordu.
"Hmm?" hırıltılı bir ses bırakmıştı ortalığa. Kafasını siyah saçlının boynuna daha çok gömüp onun kokusunu içine çekti.
"N-ne yapıyorsu- ıhm" Madara'nın boynunu yalamaya başlamıştı esmer.
"Dans etmekten daha iyi şeyler de var Madara"
Madara anlamış olacakki yüzü kıpkırmızı olmuştu.
Hashirama, ellerini siyah saçlardan çekip oğlanın karnına doğru bir yol izledi. Elini daha da aşağı götürüp şişliğini okşamaya başladı.
"Madara benimle sex yapar mısın?"
Madara sessiz kaldı bu soru karşısında, tek gecelik ilişkilere uzun zamandır girmiyordu. Belki de yeni bir sex partneri bulmak onun hayatını daha iyi hale getirebilirdi.
"Hani evet?"
"Hashirama ilgimi çekiyorsun ama nerdeyiz farkında mısın?"
"Evet"
"Ya yakalanırsak?"
"Sadece temizlikçiler ve biz varız Madara, hem eğitmenin masasındaki anahtarla kapıyı kitlerizde sadece sessiz ol yeter" dedi esmer olan, Madara'nın boynuna gömülü olan kafasını kaldırıp oğlanın yüzüne bakmaya başladı. Siyah saçlı adam kızarmıştı onu böyle görünce kahve saçlı olan kıkırdadı.
"Net bir cevap ver istiyor musun istemiyor musun? Gerçi istemesende aletinin hayır diyebilceğini sanmıyorum" sırıtarak söyledi esmer adam.
Buna karşılık Madara ona bakan oğlanın dudaklarını öpmeye başladı, bu 'evet' demek oluyordu.