Katil Değilim!

266 22 10
                                    

Hepinize merhaba arkadaşlar aktif değildim ve galiba bir iki hafta aktiflik böyle ilerleyecek kusura bakmayın köpeğimizi vericeğiz birine komşular rahatsız olduğu için çok mutsuzum yani o yüzden kusura bakmayın çok isterdim eskisi gibi aktif olmayı ama yemek bile yiyemezken aktif olamam en kısa zamanda kendimi toparlayıp aranıza dönerim umarım bu arada insan her şeyin değerini gerçekten kaybedince anlıyor ve ben bunu defalarca hatırlamaktan yoruldum iyi günler şimdi hikayeye geçiyorum.

Sabah kalktığımda Doruk yoktu?

"Doruk!" dedi aşağıya indim kahvaltı hazırlıyordu ona sarıldım.

" Asiye bişey mi oldu?" dedi.

" seni göremeyince korktum."

Dedim.

" korkma ben yanındayım gitmem."

Dedi onda ayrıldım ve elimi karnıma koydum.

" Doruk senden bişey istiyeceğim."

" iste? "

" gel oturalım."

Dedim oturduk.

" bak Doruk bizim bir bebeğimiz var artık yani bu mafya oyunlarını bir kenara koy ve ailene odaklan. "

Ellerimi tuttu.

" bak güzelim ben hiç bir zaman mafyacılık oynamadım, ama için rahat edicekse asla o işlere bile bulaşmam. "

Dedi gülümsedim.

" teşekkür ederim."

Dedim.

" asıl ben teşekkür ederim, karım olduğun için. "

Dedi.

Kapı çaldı Doruk kapıyı açtı Melisa gelmişti bana sarıldı.

" oyy görümcem. " dedim.

" yengem. "

Dedi elimi karnıma koydu.

" halacığım. " dedi kahvaltı yaptık sonra oturmaya başladık.

" Ya dün akşam Veli amca geldi bizim eve babamı tehdit etti..."

" ne?" dedik.

" şey dedi “ oğlunun ölümüne az kaldı sen nasıl benden oğlumu aldıysan bende senden oğlunu alıcağım.”

Kardeşim... Yağız... Benim canım, kanım, kardeşim...

" Yağız mı? " dedi Doruk.

" evet Akif babam aldı onu bizden daha küçücüktü, bahçede oynarken silah sesi geldi sonra Yağız tam başından vurulmuş şekilde..."

Devam edemedim ağlamaya başladım Doruk bana sarıldı.

" özür dilerim." dedi.

" senin bir suçun yok yedi yaşında çocuktun oda beş yaşında bak Doruk ben babana kızmadım, kızmıyacağım nedeni sana aşık olmam değil kusura bakmayın ama ben buna cahillik diyorum benim babamda aynı."

Dedim.

" haklısın." dedi Melisa.

" aynen. " dedi Doruk.

Yıllar önce yazarın anlatımıyla ;

Asiye Eren ve Yağız Eren oyun oynuyorlardı.

" abla yakalayamaz ki! "

Dedi Yağız.

" gel buraya! " dedi Asiye gülerek.

Düşman AilelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin