Bölüm 5

81 3 0
                                    

 Arkadaşlar yukarıdaki yeni karakter olan christian.Bir baktım içerideki adam babamdı.Bunun burada ne işi var.Ben bu adamı öldürürüm.Rose hemen sordu:

-Alex bu adam kim?

-Bu adam benim Şerefsiz babam bizi terkedip giden babam baba bile denmez.

-Ciddi misin? İnanamıyorum.

-Evet

Yanına gittim ve benle konuşmaya başladı:

-Canım kızım... biliyorum bana çok kızgınsın.haklısında ama benimde açıklamalarım var sen daha 4 yaşındayken ben bir iş yerinde çalışıyordum ve orası karanlık işler yapan bir yermiş ama ben bunu bilmiyordum sonra beni tehtit ettiler bizle başka bir ülkeye gelceksiniz gelmesseniz ailenizi öldürürüz dediler ben sizi kaybetmeye göze alamazdım o yüzden onlarla gittim üzgünüm şimdi onların başı öldü ve kaçtım.sizi buldum ve geldim.

-Bu kadar mı?Sana neden inanayım ki.Ben daha 4 yaşındaydım tam babaya ihtiyacım vardı benim(ağlamaya başlar babası yanına gelir ve gözyaşlarını silmeye başlar)

-çek elini yıllar sonra gelip bana sevgi gösteremessin annem sen gittikten sonra hastaneye yatırdılar ve benim gerçek annem öldü.ben senin yüzünden annesiz kaldım hastanede herkes bir oraya bir buraya koşturuyordu ben hiç bir şey anlamadım sadece elimde ayıcığım vardı.(şimdi nasıl oldu diyeceksiniz açıklıyor alex)

-Annem öldükten sonra beni bir yere götürdüler kimsesizler evi diye bir yer sonra birkaç ay sonra beni bir aile aldı o kadınında kocası terkedip gitmiş beni büyüttü.Ben onu annem gibi gördüm o bana ben ona yardımcı oldum.Herkese yalan söyledim gerçek annem öldü diyemedim.Sen şimdi sakın bana üzgünüm deme git buradan GİTTT(bağırır)Adam çıkar gider.Sonra Alex in birden başı döner sinirden bağırır:

-Yeterrrrrrrrrrrrrrrrrr yeter(ağlar ve birden camlar patlar güç yüzünden)

Rose hemen yanına gider ve:

-Sakin ol lütfen Alex sakinleş...

-Yapamıyorum çok kötüyüm odama çıkar beni lütfen.

-Tamam canım hadi gel çıkalım.

Odaya çıktığım gibi yatağa yatar ve hemen uykuya dalar.

3 GÜN SONRA...

Sabah başım çok ağrıyordu hemen kalktım ve hemen bir ilaç içtim.Üstümü giyip Rose ile okula doğru yola çıktık.Okula geldiğimizde tam ayağım takıldı düşüyorum ki arkamdan biri beni tuttu.Bir baktım bu Christian...


Acaba Christian kim?

Güçler Ve İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin