1.

305 15 2
                                    

Rienke P.O.V.

Beep... beep... be- ugh tot wekker ik haat je ik haat je ik haat je. Fijn dat je me wakker maakt voor een nieuwe dag school had ik net zo'n zin in. Denk ik bij mezelf. Ik sta op uit bed en loop naar de badkamer. Ik spring gauw onder de douche en loop terug naar mijn kamer en begin me aantekleden. Als ik aangekleed ben loop ik naar beneden en zie dat ik oh maar vijf minuten heb dus ik pak een appel en loop naar mijn fiets en fiets naar school. Als ik daar ben aangekomen plant ik me fiets ergens neer en ren naar mandy. "Mandyyyyyy!!!"schreeuw ik en ze komt naar me toegerend. "Heey waarom zo laat?"vraagt ze. "School."antwoord ik kort en we beginnen te lachen. dan gaat de bel en we lopen naar binnen. "jippie Nederlands bij meneer van brokken."hoor het sarcasme. we komen de les binnen en daar staat hij al hoor de leraar die ik het meest haat: MENEER VAN BROKKEN. alleen die naam al. ik ga zitten en tover mijn telefoon en oortjes tevoorschijn en zet muziek op. "mevrouw Rienke als u nu niet oplet ga ik u verwijderen."zegt de meester en ik haal mijn oortjes uit mijn oren. "sorry wat zei u ik was te druk met mijn muziek."zeg ik nonchalant. "oke ga mijn klas maar uit!!!"schreeuwt meneer van brokken. "oke oke ik ben niet doof hoor."antwoord ik en ik sta op. "mag ik er ff langs dan."zeg ik. "pardon."antwoord meneer van brokken verbaast. "ja hoe moet ik er anders langs want ik kan echt niet door u heen."zeg ik. "ga je maar melden bij de directeur."antwoord de meneer boos en ik loop snel naar de directeur. "hey yo ik moest me melden."zeg ik en de directeur kijkt op van zijn computer. "Rienke wat is er nu weer gebeurd?"vraagt de directeur aan mij. "meneer van brokken dat is er gebeurd."antwoord ik droog. "oke ik laar je alleen nablijven goed."zegt hij en hij geeft me een briefje. "ik vind alles best."zucht ik en ik pak het briefje aan en loop naar de aula. in de pauze had ik tegen mandy gezegd dat ik moest nablijven en dat ze alvast naar huis mocht rijden. het is nu het eind van de dag en ik zit in de wel zo bekende aula. en als ik eerlijk ben verveel ik me niet want er staat een whitebord en er ligt een stift niet zo handig.

Stalkers.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu