Rienke P.O.V.
Mandy is nog steeds niet thuis en zij zou koken. Ik besluit maar een pizza te bestellen. Als ik mijn pizza heb ga ik op de bank zitten en zet de tv aan.
Mandy P.O.V.
Ik lig op bed en ik hoor ineens geschreeuw op de gang. "IK ZAT PIZZA TE ETEN LAAT ME LOS IK WIL MIJN PIZZA LAAT ME LOS IK HAD JULLIE TOCH OOK NIET GESTOORD ALS JULLIE PIZZA ZATEN TE ETEN!!!" schreeuwt een wel heel bekende stem RIENKE. Ik moet huilen van blijdschap ik heb haar zo gemist.
Rienke P.O.V.
Ik word nogal ruw in een kamer geduwd. "heey pas op ik moet nog langer mee als vandaag." zeg ik. Geen reactie dus ik rol maar met mijn ogen. "niet doen." zegt naamloos. "en waarom zou ik naar jou luisteren."zeg ik. "om dat ik dat zeg."zegt naamloos bot. "sorry maar ik mag niet met vreemden praten van mijn moeder. DUS LAAT ME GAAN!!!"schreeuw ik uit eindelijk en ik krijg een klap tegen mijn wang. "en dat deed gewoon pijn."zeg ik droog wat me nog een klap tegen mijn wang oplevert. ugh ik haat het hier op dit soort momenten hou ik van mijn wekker. Naamloos verlaat mijn kamer en ik hoor dat hij de deur op slot doet. maar die stem hij klonk zo bekend maar waar ken ik hem van. ik ga op bed zitten en kom tot het besef dat ik me nu al verveel. waarom is het zo saai. ik haat het hier. ik besluit maar een rondje te lopen in deze o zo geweldige kamer. hoor het sarcasme. en ik heb honger. "LAAT ME ERUIT IK HEB HONGER HALLO HOORT IEMAND MET MEISJE DIE HONGER HEEFT HIER HALLO!!!"roep ik maar ik krijg geen reactie, dus ik besluit maar in bed te gaan liggen en ik besef nu pas dat ik heel moe ben want ik val gelijk in slaap.
JE LEEST
Stalkers.
FanfictionWat doe je als je het slachtoffer bent van stalkers. En als het blijkt dat je stalkers je grootste idolen zijn. Dit overkomen rienke en mandy twee beste vriendinnen.