Safoz karı sayacı vol3131

13 4 4
                                    

Loki hazretlerinden

Benim anlamadığım bir şey var bu karının ailesi memleketine gitmiş bu karı hala neden bu evde aq ya. Dönüşüm sürecinde dedim oh gidiyorlar evde tel rahat olucam lan bu meltem karısı neden gitmedi. Kardeşim anlıyorum sen çok insan sevmiyorsun sadece bu senin gibi anormal arkadaşlarını seviyon ( şişt beyazlı nisa karım hariç ) ama git be kardeşim azcık çık şu evden sal beni lan karı. NEYSE AQ BU KADAR DIRAM KASMAK YETER
Çıkam azcık hava alam bari.

Bahçeye doğru gittim ve bir hamak gördüm hamak mı bardı lan burda güzel azcık uzanırım düşüncesiyle gittim kii Meltem karısı evden gitme zahmetinde bulunmadığı gibi hamak zevkimi de çaldı.

"Lokiii bak oğlum sırf seni evde tek bırakmaya korktuğum için gitmedim kıymetimi bil."

Lan neden aq neden karı ben bebek miyim lan neden evde tek bırkamıyon
Ben bu düşüncelerimin içinde boğuşurken bir anda arşa yükseldim aq noluyo lan dedim öldüm mü tam derken meltem karım beni yanına çekmiş arada kafasına dank ediyor he götüm yumuşak yer gördü sonunda. Neyse uyuyim bari napim.

  Gözlerimi açtığımda saat kaötı bilmiyorum ama meltem karıaı yanımda yoktu. Hamaktan kalktım ve oturdum. !!! NE KALKTIM VE OTURDUM NASI LAN LAN AQ DÖNÜŞMÜŞÜM LAN HANGİ ARA OLDU BU KARI GÖRDÜ MÜ ACABA YOK LAN GÖRSEYDİ ŞİMDİYE ÇIĞLIĞI BASMILTI.

" AQ NAPICAM LAN ŞİMDİ NEREYE SAKLANICAM NASIL KAÇICAM YA"

"LOKİİ HADİ UYAN OĞLUM MAMA GETİRİYORUM SANA"

" SİKTİR LAN TAM MAMA ZAMANIYDI AQ "

" KİM VAR ORDA !!!! LOKI LOKİİ KİM VARSA SALDIR OĞLUM YAKALA ISIR LOKİ ONU"

NE SALDIR AQ PİTBULL SANDI BENİ GALİBA

AQ NE DİYORUM BEN

Tamam sakin ol loki yapabilirsin hadi aq gölgem yanaıyor kapıyor hadi sakin loki yapabilirsin düşün kediye dönüşebilirsin hadi...

Yazarların birinden

  Meltem tam kapıdan içeri girecekken loki dönüşüm geçirir ve meltem karısının gördüğü tek şey yoğun bir ışık patlaması olur. Loki yerde oturuyorsur ve meltem kafasını sallayıp etrafa bakmaya başlar.

" Galiba iyice kafayı yedim aq. Bu duyduğumu sandığım sesler ve gördüğümü sandığım şeyler bunun kanıtı olmalı aq sadece bir kedi loki iyice kafayı yedim ben nolucak bana ya"

  "Allahtan bu karı tuhaf he yoksa şimdiye kaç kere yakalanmış olurdum."  Diye düşünerek salona geçti.

Evet bölüm sonu begenmeyip yorum yapmayını esekler siksin🧚

Evet bölüm sonu begenmeyip yorum yapmayını esekler siksin🧚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ANİMAGUS LANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin