Monsta X kinks!
♡
Shownu♡
• Strength kink: Bu konuda %100 değilim ama görebiliyorum. Ara sıra uğraşmayı sevdiği çok sıradan bir şey. Birlikte gelebilecek yumuşak samimiyeti sever; Genelde shownu ile seks yumuşak ve tutkuludur.
• Daddy Kink:Bu oldukça açıklayıcı. Oldukça kaslı ve zaman zaman bunu göstermeyi seviyor. Sadece size gösteriş yapmak ya da sadece kendini şımartmak istese de, sizi duvara itmeye ya da biraz hırpalamaya her zaman hazırdır.
•Lingerie:-İç Çamaşırı- Bir tuhaflık değil, ama seni içinde görmeyi seviyor. İlk başta senin için satın almak biraz garip, ama ilişkide o duvar yıkıldığında sana her zaman senin üzerinde daha da güzel olacağını düşündüğü güzel setler hediye ediyor. İster oldukça karmaşık bağcıklara hayran kalsın, ister yırtıp atmak için acele etsin, onu seviyor.
♡Minhyuk♡
Orgazm reddi: shownu daha çok bir "dom" olarak görsem de Minhyuk ile gidip geliyorum. Gece için oynadığı rol ne olursa olsun, alay etmeyi her zaman sever. Yine de, söz konusu sana geldiğinde, her şeyi elinden almak için seni köşeye sıkıştırmak konusunda oldukça acımasız. İstediği kadar devam edecek, altında sızlanan bir karmaşaya düşmeni izleyecek.
Sahiplenici: Genel olarak onun oldukça sahiplenici olduğunu görebiliyorum, kötü veya zorba bir şekilde değil. Bunu yatak odasına çevirmek genellikle sizi işaretlemeye dönüşür. Boynunuzda veya göğsünüzde hıçkırıklar, uyluklarınızda hafif ısırık izleri; elinin veya parmaklarının teninize battığını görmek bile onun için heyecan verici.
Riskler: Onu çok açık ve deneysel biri olarak görüyorum, aynı zamanda ne yaptığı ve neyi sevmediği konusunda çok iyi bir fikre sahip. Cesur ve cüretkardır ve yakalanma riski, kalbini mümkün olan en iyi şekilde hızlandırır. Akşam yemeğinde dışarıdayken bir elini bacaklarının arasına sokmaya ya da diğerlerinden birinin her an içeri girebileceğini bilerek yurtta seks yapma riskini almaya hevesli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚 𝐱 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
Fanfictionoppacı değilim. ceviridir lakin bazı tepkileri değiştirip kendim yazıyorum.