[kıskandığında.]
Shownu
hayran imza günleri her zaman eğlencelidir. Shownu hayranlarıyla buluşmayı seviyor ve siz de onu mutlu görmeyi seviyorsunuz. erkek arkadaşını ve grubunu seven ve destekleyen bu kadar çok insan olduğunu bilmek içini ısıtıyor çünkü o her şeyi hak ediyor.
ancak hayranların sınırlarını unuttuğu zamanlar vardır.
Shownu'nun hoş görünümlü bir kızla etkileşimini izlerken, onun nasıl çok fazla eğildiğini ve ona gereğinden fazla dokunduğunu fark etmekten kendinizi alamadınız.
dişlerinizi birbirine gıcırdatarak, bir sonraki üyeye geçme zamanı gelene kadar tüm durumun önünüzde gelişmesini izlediniz. o zamana kadar zaten kıskançlıkla içiniz yanıyordu.
Hayran imza töreni bittiğinde Shownu hemen yanına geldi ve seni öptü, sadece senin onu öpmemen için. sana şaşkınca baktı. "ne yaptım?"
"Neden gidip o hayranı öpmüyorsun, ha?" neden bahsettiğini anında anladı çünkü onun biraz kontrolden çıktığını da fark etti ama bu fikir onu sadece sırıttı.
Kolunu omuzlarına attı ve seni kendine çekti, kulağına fısıldamak için eğildi. "Eve gidelim seni ne kadar çok öpmek istediğimi göstereyim"
Minhyuk
minhyuk'u tüm kalbinle seviyorsun ama bazen onu davranışları yüzünden güneşin parlamadığı bir yerden yumruklamak istiyorsun. seninle dalga geçmeye bayılıyor ve seni neyin kızdırdığını tam olarak biliyor ve şeylerden biri de seni kıskandırmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚 𝐱 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
Fanfictionoppacı değilim. ceviridir lakin bazı tepkileri değiştirip kendim yazıyorum.