[Eve gelmelerini beklerken uykuya daldığında]
Shownu:
Seni kanepede kıvrılmış halde, telefon göğsüne yapışmış halde görünce somurturdu, seni kaldırıp yatağına götürmeden önce biraz kıkırdardı, bir an sana katılmadan önce rahat etmeni sağlardı.
Minhyuk:
Size kıkırdamaya karşı koyamaz, sizi kanepede yanınıza geçirmeniz için nazikçe hareket ettirir, ona sarılmanıza izin verir, yaptığınız programın birkaç bölümünü izlerken başınızı nazikçe okşar. seni yatağa götürene kadar.
Kihyun:
Kendini biraz suçlu hisseder, gözlerinde yıldızlarla sana bakardı. Seni çok sevimli bulur ve senin gibi birine sahip olduğu için çok şanslı olduğunu düşünür, seni yatağına götürmek için nazikçe uyandırır.
Hyungwon:
Shownu ve Minhyuk'a benzerdi, bu durumda yapılacak en iyi şeyin ne olduğunu anlamaya çalışırken sana hayranlıkla bakardı, kanepede senin önünde otururken, seninle oynarken bir şey anlayana kadar saç.
Jooheon:
Bunu yapmaya çalışacağını ama uyuyakalacağını, haklı olduğunda güleceğini ve senin oturma odasında hızla uyuduğunu görerek, yemek yemeden önce seni nazikçe uyandıracağını bildiği için buna hazırlıklı olurdu.
yatmana yardım etmek için onun kollarındasın.
I.M:
Seni bu kadar çok battaniyeye sarmak isterken kendini çok suçlu hisseder ve elini tutarak senin uyanmanı beklerken senin yanında yerde uyuyakalır ve birlikte yatabilirsin.
[İyi okumalar, lütfen oy vermeyi unutmayın]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚 𝐱 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
Fanfictionoppacı değilim. ceviridir lakin bazı tepkileri değiştirip kendim yazıyorum.