-17-

137 6 33
                                    

Hesabımda minik bir aksaklık oldu aslında yazacaktım bölüm ama neysee iyi okumalar ve oy ve yorum atmayı unutmayın 💗😺
-------

Sabah uyandığımda kendi evimde olmadığımı anlayıp kısa sürekli bir telaş yaptım fakat sonradan hatırladım ki Jungkook'ta kalmıştım.

E o zaman Jungkook nerdeydi?

Hemen elimi yüzümü kısaca bir yıkayıp aşağıya indim.Kafam hala kendinde değildi.Ama evden gelen güzel kokular beni kendime getirmişti.

"Oh, günaydın taetae uyandirmadim demi."

"Hayır hayır ben kendim uyandım."

Ocağa baktığımda çok güzel yemekler vardı ve iştahım şimdiden açılmıştı.Normalde kahvaltı yapmayan birisiyim ama Jungkook'un elinden zehir bile yerim.

"Acıkmış gibisin taetae hemen yemekleri yapıp geliyorum ben sen içeride geç otur televizyon izle istersen."

Şu an televizyon yerine Jungkook ile yemek yapmayı tercih ederdim o yüzden hemen itiraz ettim.

"Hayır bende yardım etmek istiyorum.Yapilacak bir şey söyle yapayım.Bos boş oturmak istemiyorum."

Bir kaç dakika düşünür gibi ellerini saçına attıktan sonra konuştu.

"Hmm, şurada dogranmasi gerek sebzeler var aslında.Hepsi orda ben yıkayıp koydum sadece dogranmasi gerek onları dograyabilirsin."

"Tamam o zaman ben dogramaya başlayayım.Ama bana bıçak verir misin?"

Çekmecenin en üstünü açıp orta boyda bir bıçak vermişti.Hemen dogramaya başladım.Sebepsiz yere heyecan gelmişti.

Sanki şey gibiydik... şey... evli çift gibi??

Cidden bir gün bizde evlenir miyiz?Çocuk sahiplenir miyiz?

Bunları hayalî bile çok güzeldi gerçeği yaşansa,ah,kalbim..

Uzun süre sessizce işlerimizi halletmiştik.Sessizligi bozan Jungkook'un derin ve güzel sesi olmuştu.

"Taetae soğanları dogradiysan uzatır mısın?"

Ben biberleri dograrken konuşmuştu.

"Peki şef,hemen geliyor"

Şef demem hoşuna gitmiş olacak ki odayı Jungkook'un gülüşü doldurdu.

"Şef demek?hm sevdim bunu"

"O zaman hep şef derim sana şef"

Ortam birden şenlenmisti ve bu çok mutlu etmişti beni birden dayanamayıp gidip minik bir öpücük bırakmıştım dudağına beklemiyor olacak ki ilk başta şaşırmış sonra o da beni öpmeye başlamıştı.

Tezgaha yaslamıştı ve öyle öpüyordu.Ben bir çöldüm o da su öyle ihtiyaç ve istekle öpüyordum ki onu.

"Lutfen dur yemek yememiz lazım bebeğim"

Hmm, peki azcik yaramazlıktan zarar gelmezdi demi.

Ya da gelir bilmem

"Ama ben sevgili doya doya öpmek istiyorum"

Diyip dudağımı sarkitmistim ilk önce şaşırıp sonrasında tekrar beni öpüyordu.Alt dudağımı dişleri arasına almış eziyordu.Dilime gelen demir tadı ile inlemistim.

Jungkook bunu fırsat bilip dilini ağzımda minik bir tura çıkarmıştı.Dili ağzımı turluyor ve ben her seferinde daha da fena oluyordum.

"D-dur taetae yemek yanacak"

Lunapark/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin