Merhabaa destek olan herkese teşekürlerrrr
------
Jungkook ile ateşli ve güzel gecemizin ardından 2 hafta geçmişti.Ve her şey mükemmel ilerliyordu.Hatta bazen aniden her şey bozulacak diye korkuyordum.Mesela Yoongi ve Jimin ev almışlardı.İkisi o evde çok mutluydu Yoongi ailesi ile barışmıştı.
Namjoon ve Jin ise sanırım sadece onlar biraz bozuktu, çünkü namjoon yerli yersiz her seferinde Jin'i kıskanıyor ve Jin bundan rahatsızlık duyuyordu.
Onun dışında Hoseok yeni bir ilişkiye başlamıştı ve mutluydu.
Kısacası herkes mutlu gibiydi Namjoon ve Jin hariç
Şimdi ile Jiminlerin evinde minik bir parti veriyorduk.Yeni ev partisi gibi bir şeydi bu
"Hayır Jin benden ayrilamazsin beni seviyorsun sen"
Sesler gittikçe yükselince meraklanip sevgili bıraktım ve sesin geldiği yöne baktım.
"Sevmiyorum diyemem ama sevgi yetmiyor yeter Namjoon boş kıskançliklarin sıktı artık."
Eğer birisi olaya dahil olmazsa iş aşırı büyüyecekti.Ama kimse sevgililer arasına da girmek istemiyordu anlaşılan.
"Özür dilerim Jin elimde değil ki ama tamam düzelteceğim bu huyunu söz veriyorum"
Jin derin bir iç çektikten sonra konuştu.
"Bu sözü 3.verisin Namjoon ben seni tanıdığımda böyle değildin.Ozur dilerim ama ben yapamam böyle "
Hepimiz şaşkınlık içinde izliyorduk olanları.
"Hayır sus devam etme Jin hayır ayrılmayacağız nolur deme sus"
Namjoon'nun şimdiden gözleri dolmaya başlamış ve sesi titriyordu.
"Özür dilerim Namjoon"
Diyip Jin gitmişti evden Namjoon arkasından baktıktan sonra yere oturup ağlamaya başladı ilk defa Namjoon'u böyle görüyordum.
Ama Jin hyung o nasıldı peki?Birinin yanında durması lazımdı Jin hyung'un Jimin'e gözlerim ile anlattıktan sonra Jin hyung'un peşinden gittik.
O da ağlıyordu hemde çok fena biçimde, hemen ona sarılıp bir yere oturttuk.İkimizde sabırla sakinlesmesini bekledik.Sakinlestikten sonra bize aslında göremediğimiz şeyleri anlattı.Megersem çok kıskanç birisiymis Namjoon Hyung bunu hiç fark etmemiştik.
O geceden sonra ikiside aynı ortamda bile bulunmadı çünkü Namjoon Hyung intihar etti ve geride sevdiklerini bıraktı
--
Böyleydi işte bizim Jungkook ile hikayemizŞimdi mezarında ağlayarak durdugum sevgilim ile hikayemiz böyleydi.
Hayır hayır yanlış anlamayın güzeldi hikayemiz
İkimizde yaşlandık beraber o 76 yaşında öldü.
2 yıl olmuştu sevgilim öleli hala aynu şekilde seviyordum onu
2 tane birisi kız birisi erkek çocuk evlat edinmiştik ve çok güzel büyüttük onları
Şimdi evli ikiside Jungkook ikisinide çok seviyordu.
Onun sayesinde çok güzel hayat yaşamıştım.Ona minnetim asla bitmeyecekti.Canim sevgilim benim orada mutlu ol.
Bana son sözü
"Güzelim benim bir tane hayatım var ve bu hayatı sana adadigim için asla pişman değilim.Seni o kadar seviyorum ki,her lunaparka gittiğinde beni hatırla sevgilim"
Demişti o gittikten sonra her hafta lunaparka gitmeye başlamıştım.Onu hatırlamak güzeldi.
Diğerleri mi?Jimin ve Yoongi aşırı mutlulardı hala 1 tane çocukları vardı.Kiz çok tatlı hatta benim kızımla evlendiler.O kadar tatlılar ki
Namjoon ve Jin ise Namjoon kavga ettikleri gece intihar etti çok kotu dönemdi
-----
"Taehyung çabuk kalk Namjoon bileklerini kesmiş Yoongi aradı."Duyduklarım karşısında şok geçirmiştim ve idrak edemiyordum olayı.
"Ne diyorsun Jungkook?"
"Kalk diyorum hastaneye gitmemiz lazım"
Ondan sonra hemen hastaneye gittik ama geçti her şey için Namjoon Hyung ölmüştü.
(Agkiyroum devam edekiyorum aq)
Jin'in çığlıkları her yerde yankılanıyordu asla durmuyordu ağlaması.
"Özür dilerim sevgilim özür dilerim seni ben öldürdüm"
Diyip haykırarak ağlıyordu.
Biz ise zaten bitmistik Namjoon hyung'un ölümünden sonra hiçbirimiz 5 ay görüşmedik toparlanamadik.
Bilekleri çok derin kesmişti o yüzden fazla kan kaybından ölmüştü.Her zaman çocuklarıma anlattım Namjoon Hyung'u
-----
Aklıma gelenler ile yine hüzünle doldum.
İyisi kötüsü ile hayat yaşamıştım.Ama Namjoon hyung'un gidişi beni bitirmişti çok seviyordum onu keşke daha çok vakit gecirseydim diye hep içimden geçiririm.
Yağmur yağdığını fark edince sevgilimin mezarına öpücük bırakıp son sözlerimi de söyledikten sonra gitmiştim.
"Seviyorum seni sevgilim.İyi ki hayatımı sana adadım huzur içinde yat orda,bende geleceğim söz"
----
Final oldu fenalardayim ağlıyorum doğaçlama bir son yazdım of moralim bozuktu burayada yansittim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lunapark/taekook
FanficLiseli tae,gittiği lunaparkta çantasını kaybeder.Ve hem çantasını hem hayatının aşkını bulur. -texting- -13072022-