Ay merhabaaa kızlar ve kız hissedenler naberr elimi kestim tek elle yazmaya çalışcam o yüzden yazım hatası fazla olabilir kusura bakmayın:)
------
Okul hayatımı sanırım hiç anlatmadım size işte şu an tam sırası.Okuldaydık.
Normal sıra biçimimizde oturup ders dinliyorduk(?).
Okulda öyle fazla bı popüler olduğumuz yoktu ama kime sorsak bizi tanırdı.Hocalar arasında baya nefret ediliyorduk.
Bizi seven tek öğretmen varsa o da tarih öğretmeniydi.Tatli bir kadındı ve bizi çok severdi.
Şimdi ise ders matematik'ti ve bir an önce bitsin istiyordum çünkü hocanın yüzünü gördükçe midem bulanıyordu.Evet bu kadar nefret etmem normal değil diyeceksiniz ama bu hoca pedofili ve bana aşık (?).Bunu Jungkook'a söylesem kıyamet kopardı büyük ihtimalle ama tabii ki söylemeyecektim.
En sonunda zil çaldığında son ders olduğunu hatırladım ve eşyalarımı toplamaya koyuldum.Cunku bugün Jungkook ile buluşmaya gidecektim.TANRİM NE OLUR BU SEFER BİR ŞEY OLMASİN YALVARIRIM.
Eşyalarımı toplandığımda bizimkiler çoktan toplanıp bana baktıklarini gördüm.
"Ay ne bakıyorsunuz öyle yürüyün hadi"
Dediğimde hepsi ilerlemiş okuldan çıkmıştık.
Hem gülerek hem konuşarak yavaş yavaş evlere gidip dağılıyorduk.
En son her zaman olduğu gibi Jimin ile ben kalmıştım.
"Taehyung yarın doğum günün biliyorsun demi"
Ah, Jimin bebeğim benim asla unutmuyor.
"Biliyorum Jimin neden ki"
Elini saçlarına atıp kasidiktan sonra konuştu
"Biliyorum hiç sevmezsin kutlamayı ama bu sene kutlasan hm Jungkook var hem yanında"
Bende isterdim kutlamak ama istemiyordum işte
"Jungkook ile buluşacagim zaten o zaman minik bir kutlarım sanırım hatırlarsa umarım hatırlamaz"
"Öyle deme bir daha başına gelmez böyle bir şey"
Olmuyordu işte korkuyordum aynı şeyleri yaşamaktan.Tekrar çöküşe girmekten.Cok korkuyordum.
"Teşekkürler Jimin yarın konuşuruz bunlari olur mu?"
Dudaklarını buzup kafasını yere egdiginde konuştu
"Tamam o zaman görüşürüz taetae"
Jimin evine geçtiğinde bende 1 sokak ötedeki evime geçtim ve hazırlanmaya başladım.
Klasikti banyo aldım üstüme şık şeyler giydim.Ve zaman geldi Jungkook ile birlikte.
Aşağıda bütün endami ile duruyordu.
Sonunda buluşacaktık sonunda...
Teşekkür ederim Tanrım.
Aşağıya hızlıca indiğimde yüzüme minik bir gülümseme bindi.İstemsiz olan bir şeydi bu Jungkook ile beraberken hep gülümsüyordum.
"Ah, tae öldüreceksin sen beni ne bu güzellik"
Asıl kendisine bakması gerekiyordu.
"Kendine bakmadan konuşma sakın öyle yakışıklısın ki şu anda"
İkimizee gülümseyerek arabaya binmiştik ve gidiyorduk.
"Tae sana sürprizim var bu gece"
Sürprizleri sevmezdim ama bunu ona söylersem kırılabilirdi.
"Yaa çok merak ettim neymiş bu sürprizin"
Yoldan gözünü kısa süre çekip bana bakmış ve göz kırpmisti.
"Olmaz söylemem sürpriz dedim ya "
İstemsizce meraklanmıştım nedense.Normalde nefref ederim hediye sürpriz gibi şeylerden ama bu da Jeon Jungkook etkisi.
"Hadi bakalım Tae inelim"
Nil nehrine gelmiştik çok güzel görünüyordu her taraf.
"Jungkook burası çok güzel"
"Senin yanında az"
Dedikleri ile minik bir kızarmıştım.Ama hemen geçmişti.
"Hadi gel tae hediyen ağaçların arasında"
Elimi tutup beni ağaçların arasına sürüklemişti.Ve burda piknik yeri vardı tanrım çok tatlıydı burası.
"Beğendin mi lüks bir yere gitmekten daha güzel ve anlamlı diye buraya getirdim begenmediysen başka yere gid-"
Ona öperek belli etmiştim burayı sevdiğimi ve ne kadar güzel olduğunu
En sonunda nefessiz kalınca beni kolumdan sürükleyip yere serdiği sofraya oturttu ve o da başını bacaklarıma koyup konuşmaya başladı.
"Tae seni seviyorum biliyorsun demi.Bazi şeyler oldu ama artık hallettim bitti her şey o kız artık bize bulaşamaz"
Duyduğum şeylerle yerimde sevinç çığlıkları atıyordum artık yoktu bitmişti işler daha da büyümeden bitmişti.
"Gerçekten mi, Jungkook sen harikasın hatta mükemmelsin"
Yerine kikirdayip konuşmasına devam etti.
"Ve artık sana borcum olan çıkma teklifini etmem lazım.
Taehyung seni seviyorum hemde fazlasıyla gözlerin saçların ellerin kalbin her şeyin çok güzel benim sevgilim ol hatta beraber yaşayalım sonra ilerde çocuk sahiplenelim"Dediklerini zaten bekliyordim ama bu kadar heycanlanmasini asla.Tanrim çok tatlı görünüyordu şu an
"Senin sevgilin olacağım Jungkook seninle çocuk sahibi olacağım seni asla bırakmayacağım söz veriyorum."
Diyip dudaklarına minik bir öpücük bıraktım.
Ondan sonra bütün gece birbirimizle uğraşmış,opusmus ve yıldızları izlemiştik.
Artık Kuzey yıldızı bizim yıldızımız olmuştu o yıldıza her baktığımda onu hatırlayacaktım.
Böyle geçmişti işte bu gece sevinç ve hüzünle
Ama yarın ne olur hiç kimse bilemez değil mi.
------
Yb ne zaman gelir bilmiyorum ama bomba gibi gelcem ben seviyom hüzün bunları ayırıp barıştırmayi kaos yapmayı her neyse baybay aksomlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lunapark/taekook
FanfictionLiseli tae,gittiği lunaparkta çantasını kaybeder.Ve hem çantasını hem hayatının aşkını bulur. -texting- -13072022-