1.Ons Doolhof

202 7 1
                                    

SAMUEL POV:

'Oke boys, we kiezen echt alleen de beste van de beste'.
ze knikken allemaal hun hoofd en kijken me aan.
'Hoeveel hebben we er nodig?' vraagt Dioni.
Ik denk even na, wel genoeg natuurlijk straks zitten we zonder dansers.
'Zo'n 10 vaste dansers en 2 reserve' zeg ik.
'lijkt me goed' zegt Kaj en de rest knikt.
We moeten om 20 minuten in de studio zijn voor de audities, er komen zo'n 40 personen auditie doen.
Gelukkig gaan ze allemaal met ze alle en pikken wij er een paar goede uit, een voor een zou erg moeilijk worden denk ik.
We lopen naar buiten en ik krijg de auto sleutels 'dus ik moet weer rijden?'.
Ik zucht en stap in en start de auto.
'Ik ben zenuwachtig' hoor ik de jongens zeggen.
Ik kijk via de voor spiegel naar achter en schud me hoofd als ik zie hoe druk ze nu zijn, als ik zelf achter in zit ben ik ook wel druk maar dit is wel heel erg.
'kunnen jullie rustig doen' zeg ik en doe de radio harder.
Als we er zijn moeten we nog 15 minuten wachten, dan pas zijn alle dansers er.

SELENA POV:

'Ik ben zo zenuwachtig, ik ga het vast niet halen Demi' zeur ik tegen Demi.
Ze kijkt me aan en lacht 'Je bent super goed meid, je zit al sinds je 8 jaar bent op dansles!' zegt ze en knuffelt me. Ik zucht diep in en blaas het uit. 'Ik ga me maar is omkleden over een kwartier moeten we er al zijn'. Ik loop de trap op naar boven en loop zo me kamer binnen. Ik trek een zwarte jogging broek aan en een croptop zonder mouwen. 'Heb ik me wel geschoren dat ik een croptop zonder mouwen aan doe' zeg ik. Ik doe mijn armen omhoog en kijk even. 'Aah, zo glad als baby billen'. Ik doe mijn Nike sport schoenen aan en ren naar beneden. 'Nice' zegt Demi als ze me ziet. Ik lach en doe een gek dansje 'denk je dat ik zo door ga?'. We lachen allebei even en beseffen dan dat we nu echt weg moeten. Ik trek een vest aan en start de scooter. als Demi achterop zit rijd ik snel weg naar de locatie waar de auditie's zijn. Als we er zijn sluit ik me scooter en gaan we naar binnen. Ik begin te trillen en dan pakt Demi me arm 'Ik ben er voor je' zegt ze. We lopen naar de balie om me aan te melden. 'Hoi, ik kom voor de auditie voor Bbrave mijn naam is Selena Marie Gomez'. Ze lacht vriendelijk en geeft me een nummer. 'Dit is je nummer, je mag die deur in lopen'. Ik plak mijn nummer op me shirt '39' is mijn nummer. Als we de deur binnen lopen word Demi tegen gehouden 'familie en vrienden wachten buiten, sorry'. Ik zucht en zwaai naar Demi 'Hou van je!' zeggen we snel tegen elkaar. In een grote zaal vol met dansers en 'Bbrave!' zeg ik perrongeluk. Niemand die het merkt maar ze zijn er echt. Ik kijk even of ze wel echt zijn.Die Samuel is zo knap, Jezus denk ik.

'Verdeel je door de zaal en volg de danser voor jullie, wees jezelf , let niet op de knappe jongens van Bbrave en dans op je beste ik wens jullie veel geluk!' schreeuwt een man door een microfoon.

__________________________________________________________________

Dit was het eerste deel, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Ik heb het express iet te lang gemaakt, als je dit leest kun je even kijken of je het wat vind en dan kun je door lezen. :D

Trouwens ik zie nu pas dat het eerste stukje van de tekst erg ver uit elkaar staat, sorry ik krijg het niet meer goed!

Ons Doolhof.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu