Ons doolhof 6.

178 10 4
                                    

SELENA POV:


Ik word wakker door mijn beltoon van mijn telefoon, toevallig een liedje van bbrave. 'Als je van mij bent, als je van mij bent' hoor ik en neem op. 'Hallo met wie spreek ik?' zeg ik slaperig en wrijf in me ogen. 'Met Demi!'. Demi belt me altijd zo vroeg!


Sel: Het is half 12, kon je niet later bellen?

Dem: Dat is niet eens vroeg, maar anyways zin om af te spreken?

Sel: Leuk, waar?

Dem: Starbucks?

Sel: Goed idee, ik moet je namelijk iets vertellen!

Dem: Is hetb erg? nee toch!

Sel: Nee, het is super leuk...voor mij dan!

Dem: Goed! zie je daar!


Ik hang op en maak me snel klaar op de scooter rijd ik naar de Starbucks en loop naar binnen'Zo model op die hakken?' zegt Demi. Ik ga naast haar zitten, ik heb die hakken aan die Sam voor me had betaalt. 'Ik moet je echt iets vertellen!' zeg ik. 'Sam had me dus me nummer gegeven, dat weet je nog toch?' vraag ik. 'Ja, op dat feestje' zegt ze terug. 'Ik ging naar de stad om mijn hakken om te ruilen en toen zag ik super mooie hakken, die ik nu aan heb. Ik ging ze even passen en opeens stond Sam achter me en hij zei dat ik er sexy uit zag en zo en toen wou ik ze gaan afrekenen maar ik had niet genoeg en hij gaf toen zijn geld, 50 euro! Daarna gingen we nog even naar de Macdonalds en toen vroeg hij of we een keer konden afspreken en we hebben gister gezwommen' vertel ik snel en enthousiast. 'Omg! denk je dat hij je leuk vind?' vraagt ze. Ik haal me schouders op 'geen idee, ik hoop het wel daarom heb ik dus deze hakken aan omdat ik straks moet gaan oefenen met de groep'. We bestellen wat en gaan dan even een rondje buiten lopen. 'En hoe was het zwemmen, heeft hij een beetje geflirt?' vraagt ze. Ik neem een slok van me koffie 'ja, best veel eigenlijk' antwoordt ik. 'Ik kwam jai tegen gister, hij woont gewoon super dicht bij me en dat wist ik nooit!' zegt Demi. Ik lach 'En?' vraag ik. 'We hebben even gepraat, hij is cute!'.



SAM POV:


Samen met jai, kaj, Dioni en Cassius ben ik in de studio aan het wachten op de dansers we gaan oefenen, waar zal Selena zijn? Ik hoop dat ze komt, zodat ik ook een beetje indruk kan maken met mijn dancing skills. De deur gaat open en ik hoor hakken op de grond klik klakken. Ik kijk even op en zie dan Selena met die hakken die ik voor haar had gekocht in de stad. Ik begin te grijnzen en fluit naar haar. 'Mooi meid hoor!' roep ik naar haar. Ze gooit haar tas tegen me hoofd en doet haar hakken uit en doet haar dans schoenen aan. 'Nog steeds mooimeid?' vraagt ze. Ik sta op en bekijk haar 'Nahh...' zeg ik voor de grap. Haar gezicht vervormd en haar mond gaat open 'Joke, nog steeds mooi' zeg ik. We gaan met ze allen staan en dan zet Jai muziek op. We hebben tot 6 uur gedanst, best lang maar ze hebben het allemaal onder de knie. Over 1 en een halve week begint de tour, we hebben nog tijd zat. 'Kom we gaan met de hele groep naar een bar' stelt Dioni voor. We knikken en lopen achter hem aan we proppen ons in twee auto's en rijden weg. Als we er zijn lopen we de bar binnen. We gaan met ze alle op krukken zitten en bestellen een biertje. Ik zit naast Selena, ik draai me om naar haar. 'Dus drink je veel?' vraag ik. 'Nee, zo af en toe' antwoordt ze. Ik neem een slok van me biertje en kijk haar aan, waarom is ze zo mooi en zo freaking sexy ik wil haar echt. Als we een paar biertjes op hebben en best dronken zijn trek ik Selena mee naar buiten. 'Wat doe je sammi zegt ze. Ik trek haar naar me toe 'Heb je ooit goede sixpack gezien?' vraag ik. Ze kijkt me raar aan en schiet in de lach. Ik doe me trui omhoog 'Maar vast niet zo goed als deze hier' zeg ik. Dan word ze stil en kijkt ze er aandachtig naar ik pak haar hand en zet het erop. 'Heb je ooit zulke goede borsten gezien als die van mij dan?' vraagt ze. Ik zet me hand in haar bh en knipoog 'Nope'. Ik zoen haar en stop dan 'waarom kom je niet gewoon met me mee naar huis dan kunnen we stoute dingen doen' zeg ik. Ik grijns en trek haar mee naar mijn huis. Op straat maken we zoveel herrie. Eenmaal in mijn huis til ik haar op naar mijn kamer en gooi haar op mijn bed 'Pak me maar uit Sammi' zegt ze. Ik trek haar kleding uit en ook die van mij. Ik zoen haar in haar nek en ga steeds meer naar beneden totdat ik op de plek ben. Ze kreunt zo hard en zet haar handen in me haren en knijpt er een beetje in. Ik ga weer naar boven en ga dan in haar. Ik ben zo dronken maar toch weet ik dat dit gewoon zevende hemel is. Ze draait zich om en gaat dan op mij zitten en gaat heen en weer. Ik zet me handen in haar middel en ga een beetje heen en weer.


__________________________________________________________________


Dit is alweer de 6de deel, een beetje een seksuele stukje er in maar als je het niet leuk vind, skipp het gewoon.

Ik hoop dat het leuk was en vote!


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 11, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Ons Doolhof.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu