SELENA POV:
Ik word wakker door mijn wekker om 11 uur, lekker laat weer denk ik. Gellukig geen school meer, ik heb een maandje geleden mijn diploma gehaald. Ik zit nu op een dans academie maar me ouders hebben liever dat ik ga studeren. Ik sta op en doe mijn sloffen aan en loop naar beneden en zie mijn ouders aan de eettafel een boekje lezen. 'goedemorgen mam en pap, ik heb de audities gehaald voor bbrave' zeg ik,niet dat het ze iets boeit maar dan weten ze het wel. Ik maak wat thee en ga dan op de bank zitten, mijn broer komt naast me zitten. 'Wat ga je vandaag doen?' vraagt hij, niet dat hij altijd uit het niets met me praat. 'Niet veel, moet even naar de stad om die hakken om te ruilen'. Ik sta op en neem snel een douche. 'Mam ik ga even naar de stad op de scooter!' zeg ik en hol het huis uit, het is lekker weer dus vandaag draag ik een high waisted jeans met een croptop. Ik ga op de scooter naar de stad en sluit hem dan. Ik loop de winkel binnen waar ik moet zijn, bij de toonbank geef ik de hakken die ik niet pas en zie dan echt super leuke staan! Die moet ik echt even passen, het zijn licht roze hoge pumps met een strikje. Ik doe ze aan en kijk in de spiegel. 'Staat je goed' hoor ik opeens achter me. Ik schrik en draai me om. 'Sam...' zeg ik, ik schaam me nu wel een beetje. Hij kijkt naar me schoenen en dan doe ik ze uit. 'Ik reken ze even af' zeg ik en loop naar de toonbank 'deze graag' zeg ik. 'Dat is dan 50 euro' ik zucht en pak ze weer terug 'ik heb niet genoeg' zeg ik teleurstellend. Maar dan komt Sam en geeft de vrouw 50 euro. Ik kijk hem aan met grote ogen 'dat hoeft niet..'. Hij trekt me mee naar buiten 'ik hoef het niet terug, ze staan je sexy' zegt hij.Ik krijg het warm en voel vlinders, vlinders! Ik denk dat ik hem leuk begin te vinden, hij is zo charmant.
SAMUEL POV:
Ik lach naar haar en zie dat ze een beetje rood word. 'De rest van de groep is in de macdonalds, wil je meekomen? vraag ik. Ze knikt en loopt met me mee, ze is zo knap denk ik steeds maar weer overnieuw. 'Kijk Selena is hier ook' zeg ik tegen de rest van de jongens die al zitten te eten. We gaan erbij zitten 'Wil je iets?' vraag ik. 'Doe maar een milkshake, en ik betaal wel ik maak je nog blut' zegt ze. Ik lach 'nee hoor, ik betaal no problem'. Ik haal een milkshake voor haar en zet het voor haar neer. 'Dus Selena heb je nog broers ofzo?' vraagt Kaj. 'Ja, een broer' zegt ze. 'Wat is je afkomst?' vraagt hij daarna. 'Half mexicaans en half nederlands' zegt ze. 'Nu snap ik waarom je zo mooi bent, je bent latina' zeg ik om een beetje te flirten. Ze word rood en neemt een slok van haar milkshake. Ik glimlach. als iedereen klaar is gaan we nog even door de stad lopen. Ik en Selena lopen naast elkaar en de jongens wat voor ons druk met praten. 'Trouwens je hebt me nummer, dus bel me is dan kunnen we samen afspreken?' vraag ik. 'Ja, leuk ik bel je wel vanavond' zegt ze. Ik krijg een warm gevoel en voel me blij alleen maar omdat ze me gaat bellen niet normaal, volgens mij ben ik hartstikke verliefd. 'Ik reken op je' zeg ik.
JE LEEST
Ons Doolhof.
RandomDe jongens van Bbrave kunnen niet meer wachten om op Tour te gaan om hun nieuwe album 'De eerste date' aan hun fans te laten horen. Ze mogen door nederland,belgie en duitsland touren. Daar voor hebben ze natuurlijk danseressen en dansers voor nodig...