4.Bölüm

141 5 4
                                    

4.BÖLÜM

"Keşke be Gözde nerde o günler..." dediğim ana kapıda bir şey fark ettim Ahmet Kural...

Evren beni duydu sanırım. Bazen sadece şans denen şeyin sizi bulmasını beklersiniz. Ben çok bekledim belki de doğru şansın beni bulmasını... Ben eğer bugün buraya gelmeyi kabul etmeseydim şuan Ahmet'le karşılaşmazdım. Ayça'nın 3. Gözü belki de bu ama bu kız tapılacak bir kız. Ahmet'le her seferinde bu kız sayesinde karşılaşıyorum. Ayça'yı gereğinden fazla övdüğümü anladı sanırım ortaya yine o mal ötesi sorularından birini atıyor.

AY :Biliyor muydun burada olduklarını veya geleceklerini?

Gül: Mal insan bizi sen getirdin ya buraya.

Gözde: Kızım Ahmet Kural laaagggn bu dalga falan geçmiyorsunuz demi baya baya o laan Gülsüm şu ağzını bazen hayırlı işler için açıyorsun biliyon demi?

Gül: Kardeşim ben şom ağızlılıkta seni geçemem yani o ağızı kimse geçemez.

Bizim bu mükemmel ötesi bağrışmamız sırasında Ahmet beni fark etti ve Murat'la beraber benim masama doğru yönelmeye başlar.

Ahm:SELLAAMMM

Gül:Aaa Ahmet bey sizde mi burdasınız?

Sanki adamı hiç fark etmemiş gibi.

Ahm: Bu konuyu konuştuğumuzu hatırlıyorum sanırım?

Gül: Kusura bakma. Kafam dalgın biraz.

Ahm: Önemli değil.Eee nasılsın görüşmeyeli ee malum heryerde "TESEDÜF" en beraberiz.

Gül: İyiym sağol nasıl olsun arkadaşımmız canımız gözdemiz Gözde geldi onla beraber işte yemeğe geldik.Asıl sizi sormalı?

Ahm: İŞLER GÜÇLER uğraşıyoruz :D

Abi bazı insanlara gülmek yasak olmalı.Bu adam sadece sevgilisine gülmeli.Çok güzel gülüyor valla ya..

Gül: Dizi başlıyor.Çekimler nasıl gidiyor?

Ahm: İyi iyi. Program program koşuşturuyoruz.

Gül: Yarın 3 Adamda sınız sanırım?

Ahm: E vet izleyecek misinz?

Gül: İzlemeye çalışacağım.Dediğim gibi Gözde'mizi gezdireceğiz.

Ahm: Belki yine karşılaşırız "TASADÜF"en.

GÜL: Belkide..

Ahm: Neyse afiyet olsun. İiyi eğlenceler.

Gül:Tesekkür ederiz...

OHAAAAAAA......Ohaaa adam benim masama geldi ve hal hatır sordu.İnanamıyorum..

Ayça ve Gözde: OOOWOWOWOWOWOWOW

GÜL: Allah'ınızı seviyorsanız.Susun beee. Adamla sadece konuştuk.

Göz:Kızım yaşlı bu.

Gül: Sensin yaşlı.

Göz: Hööööö

Gül: Alllah ın malları beni boşverinde sin ne yaptınız? Ben en azından bişeyler kovalıyorum.

Ay: Ben de yok bişey. Aslında olur ama işte.. Dediğim gibi karışık.Hem benim senin gibi ünlü takıntım yok.

Gül:AYYÇAĞĞĞĞ

Sanırım sesimi fazla yükseltmiş olabilirimki bana baktilar.

Göz:Baktı laa seninki.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin