Yeni bölümm..Geçen bölüme gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.
5.Bölüm
Hastane den çıktıktan sonra Ayça'yla eve gittiğimizde Gözde yayılmış televizyon izliyor. İzlediği program mantıklı bir şey olsa canım yanmayacak. Açmış evlilik programı izliyor.
Ay: Gözde hayırdır kardeşim evde kalacağını anladın da evlilik programı mı izlemeye başladın?
Göz: Hee bende aynı şeyi senin için düşünüyordum "Ayça evde kalacak koca bakayım diyordum."
Ay: Terbiyesiz....
Gül: Kesin geyiği Gözde Ayça haklı annem evlilik programı nedir ya?
Göz: İzlenecek düzgün bir şey yok bende açtım izliyordum.
Ayça'nın yokluğunu hissediyorum bir an. Evde bir bağırışıma sonucu buluyorum. Ayça aşağıya indiğinde dediği ilk kelime yemek oluyor. Bu kız bence konuşmaya ilk başladığında kesin "Anne, Baba" demek yerine kesim YEMEK demiştir. Beklerim ben ondan böyle şeyler.
Ayça her zaman ki gibi kendine bir kurban seçiyor. Bu aralar beni kurban etmekte vazgeçti. yen bir hedef var odaa......Gözde......
Ay: Acıktım Gözde ben kalk yemek yap.
Göz: Az yede bi uşak tut. Hizmetçi mi yazıyor benim alnımda. Ayrıca zıkkımın kökünü yer misin?
Ay: Gerek yok sen ye . Ben pizza sipariş ediyorum.
Gül: Bana da burger söylesene.
Ay: Okay!!!!! Gözde sana birşeyler söyleyeyim mi yoksa zıkkımın kökünü yemeğe devam mı edeceksin??
Göz: Pizza yiyiecem looo.......
Gözde kırsal kesime geçiş yaptı. Kızın içinde neler varmış da haberimiz yokmuş. Ayça hanım pizzaları söyledikten sonra şu 30 dakikada pizza gelecek mi yoksa gelmeyecek mi muhabbeti yapmaya başladılar.Bunlar konuşurken pizza ve burger geliyor. Gözde uzaylısının dünyadan haberi olmadığı için ona yarın Sevim'in geleceğini söylüyorum. Sorun yok ve hiç şaşırmadı. Niye şaşırsın ki kız evde hala yaşayacakları için dert etmiyorlar. Yemekten sonra Sevim'e oda hazırlamak için kalkıyorum ve tek başıma oda hazırlıyorum bu ikisi ban gram ardım etmiyorlar. Saat 22:00 gibi işim bitiyor. Salona indiğimde kahve içiyorlarmış. Sağ olsunlar bana da yapmışlar bir bardak.
Gül: Zahmet olmuş kahve ya. Çok yorulmamışsınızdır inşallah.
Beni hiç tınlamıyorlar. Salaklar telefondan bir şeye bakıp gülüyorlar. Merak edip yanlarına gittiğimden biriyle mesajlaştıklarını görüyorum. Sonunda bir çığlık atıyorlar ki benim jeton o zaman düşüyor.....Ahmet'e mesaj atmışlar. Ben hayatımda bu kadar manyak insan görmedim. Ahmet'te cevap vermiş. Ayça 'ın profil fotoğrafında üçümüz olduğu için Ahmet 'in benim attığımı sanması normal. Telefonu hemen ellerinden alıyorum ve mesajları okuyorum. Allah tan kötü bie şey yazmamışlar.
GÜL: Lan sizinle sonra konuşacağım.
Hemen Ahmet'i arıyorum....
Ah: Alooo
Gül: Alo Ahmet ben Gülsüm
Ah: Ahh evet aldım mesajlarını teşekkür ederim güzel dileklerin için.
Gül: Önemli değil. Ya aslında o mesaj gelen umara benim değil demek için aramıştım. Ayça'ın o numara. Sağ olsun benim yerime sana mesaj yazmış.
Ah: Yani sen yazmadın mı o mesajları?
Gül: Hayır ama o mesajda yazan her şeyi benden gelmiş say olmaz mı?
Ah: Olur...
Gül: Okey. Tekrardan iyi yayınlar...
Ah: Saymıyorum ben bunu bir dahaki seferi senide beklerim stüdyoya.
Gül: Gelmeye çalışırım.
İyi geceler dileyip telefonları kapatıyoruz. Ayça yine yeni yeniden...........Bu kız benim hayatımı değiştirecek. Ahmet Kural... Bu insan benim hayatım için imkansız ama şu birkaç aydır hayatımda. Telefon numarası bile var. Bir gün her şeyin yoluna gireceğini hep konuşurduk da inanamazdım. Hayat işte ummadığın anda sana öyle bir güzellik yapar ki nutkun tutulur. Bu aralar benimki de o hesap. Ne yaşıyorum bilmiyorum birkaç aydır. Belki de sadece umuttur benimkisi. Ama olsun ya umut her zaman bulusun lazım olur.
İçeri girdiğimde ikisi koşup atlıyorlar üstüme. İşte arkadaş olunca kıyamıyorsun. Ama bir ere kadar canım....
Gül: İnin lan üstümden. At mıyımda ben biniyorsunuz bana.,
Ay: La tama özür dileriz. Ettik bi eşşeklik.
Gül: Ulan kıyar mıyım hiç ben size.
Göz: Hadi şarkı söyleyelim.Hemde Oğuzhan Koç....
AHMET'TEN
Vayy be demek mesajı Gülsüm atmamış. Aslında atasını beklerdim , isterdim yani. Ne diyorum ya ben. Murat her zaman olduğu gibi geç geliyor... Şaka Murat'ın dediğine göre biz erken geliyormuşuz. Eser yayında önce kulise uğrayıp neler konuşulacağını söylüyor. Ortalık sakinleşince aklıma yine o Kız geliyor. Bir den çıktı ve her zaman karşılaşır olduk. Memnun musun bundan Ahmet???? Bence bu sorunun cevabını vermek için biraz daha beklemek lazım. Yayına çıkıyoruz. Mükemmel bir seyirci bizleri karşılıyor. Programda Murat' ın geç gelesiyle ilgili bir bölüm hazırlamışlar. E ben boşuna konuşmuyormuşum. Seda şarkı söylüyür. Biz de dans ediyoruz derken yayın bitiyor. Murat ' la biraz vakit geçirmek için Yazı-Tura' ya gidiyoruz.
Ah: Murat
Mur: Hee kardeşim
Ah: Gülsüm vardı ya o bana mesaj attı.
Mur: Ne demiş?
Ah: Klasik yayın temennileri. Murat la oğlum kim bu kız?
Mur: Bilmem ki Ahmet Kural. Kendin öğren oğlum.
Ah: Çok yardımcı oldun.
Mur: Ne zaman ihtiyacın olursa Aşk doktorunuz Murat Cemcir her zaman yanınızda
Ah: Zevzek yaaaaaa. Ben bulcam bir yolunu...
G erçektende bulmam lazım benim bir yol ama nee... neee... neee....
Ahaaaaa buldummm.................
GÜLSÜM' DEN
Şarkı söylemekten o kadar yorgun düşüyorum ki uyumak için odama çıkıyorum. Tam o sırada aklıma 3 Adam geliyor ve aşağıya inip izliyorum. Çok eğlenceli bir program oluyor. Bir an kendime inanamıyorum. Saatler önce konuştuğum adam şuan televizyonda... Gecenin sonunda uyuyorum. Yarın Sevim gelecek o yüzden erkenden uyanamam lazım.
Tam bu sırada Sevim mesaj atıyor bende evin adresini yazıp gönderiyorum. Artık uyumam lazım.
Sabah saat 5:30 da uyanıyorum.Tamam erken dediysem bu kadarda demeiştim ama olsun. Kalkıp üzerime spor taytımı ve ceketimi giyiyorum.Biraz yürüyüş yapip fırına uğrayıp eve döneceğim. Kızlarda not bırakıp evden çıkıyorum. Kulaklıklarımla güzel bir yürüyüşten sonra fırından ekmek poğaça simit alıp evin yolunu tutuyorum. Sonunda eve ulaşıyorum.....
Ohaaaa... Olamazzzz. Şakaaaaa......
Sizce Gülsüm kapıda ne gördü??? Yorumlarınız ve vote lerı bekliyoruz......