Nikmat Pemerkosaan

5.1K 37 1
                                    

Jam menunjukkan pukul 11.55 malam. Azman dan rakannya sudah berbogel sepenuhnya dan bersedia untuk memperkosa Razak yang separa sedar serta terkulai layu di atas katil dalam keadaan bogel sepenuhnya.

Azman : Malam ni, malam pesta kita. Malam ni juga kita kena berkoban untuk jadi gay untuk satu malam walaupun kita sebenarnya bukan gay. Demi, untuk menjayakan rancangan kita dan aku pasti selepas ini dengan ada gambar dan video yang aku rakam ni dia tidak akan berani berlagak dengan kita lagi selepas ni.
(Biacara Azman pada rakan-rakannya).

Joe : Pastikan ko simpan semua gambar dan video rakaman tu nanti, bukan senang dapat perangkap polis bangsat ni.

Azman : Yang penting malam ni aku nak kita buat dia rasa sedap. Aku tak mau ada kecederaan nanti jadi kes lagi teruk. Aku nak kita buat dia rasa nikmat kita buat slow-slow biar dia rasa nikmat. Siapa tau lepas malam ni dia jadi gay sejati? hahahahaha..
Sekarang Ali dan Shah pengang kaki abg polis kita ni, Boy plak gentel smbil jilat puting susu plak, Joe ambil pelincir aku nak kau lancap batang dia ni slow-slow biar dia terus hanyut dibawa arus nafsunya dan aku orang pertama akan fuck abang polis kita malam ni sekali gus merasmikan mahkota terunanya malam ni. Hahahaha..

Sambil kedua kaki Razak dipengang dan puting susu digentel dan dijilat serta batang zakar nya dilancap secara perlahan, maka Azman mula meletakkan pelincir pada batang zakarnya serta lubang bontot Razak.. Semasa Azman meletakkan pelincir pada lubang bontot Razak, Razak mengerang dan mendesah namun tidak terlalu kuat.

Razak : arh.. arh.. hentikan.. arhhh..

Azamn : Kau orang tengok, belum masuk lagi batang aku.. dan mendesah kesedapan.. Hahahaha..

Joe : Dasar jantan sial polis ni.! hahahaha

Setelah itu Azman pun menghalakan kepala zakarnya ke lubang keramat Razak, Azman mengesel-gesel kepala zakarnya di permukaan lubang bontot Razak.
Razak cuba meronta untuk melepaskan diri dari genggaman Azman dan rakan-rakannya. Namun hanya sia-sia kerana Razak hanya mampu meronta lemah akibat kesan dari dadah yang diberikan.

Azman : Terimalah hadiah dari aku untuk kau malam ni Razak, nikmatilah kehilangan mahkota teruna kau malam ini. Hahahaha..
(serentak dengan kata-kata Azman, maka Azman menolak masuk kepala zakarnya secara perlahan namun pasti.)

Razak : Arrrggghh..!!!!!!!! tak nak! Arghhhhh.!!! Sakit..!!!!!

Razak menjerit sekuat hatinya di saat Azman mula menolak masuk kepala zakarnya kerana itu merupakan pertama kali dalam hidup Razak dia diliwat dan perkara itu amat menyakitkan bagi Razak walaupun pada waktu itu Razak dalam keadaan separa sedar. Tambah pula Azman memiliki zakar yang besar dan panjang berbanding dengan rakan-rakannya iaitu sepanjang 8 inci.
Sedangkan zakar Razak sendiri hanya 6 inci.

Setelah kepala zakar Azman masuk ke lumbang keramat Razak, maka Azman pun menolak secara perlahan-lahan untuk memasukkan habis hingga ke pangkal zakarnya ke dalam lubang bontot Razak.

Razak : Arrrggghh..!!!! Arghh..!!!! tak nak..!! cukup...!!!!! arghhhh..!!!

Azman : Sabar Razak, ini baru permulaan. sekejap lagi kau akan rasa nikmatnya. Hahahaha..!

Razak : Argggghhhhh...!!!!! Arghhh..!!! Argh..!!!!!

Azman mula mendayung pungungnya.. secara perlahan-lahan. Sehingga Azman merasakan gerakan dayungannya semakin lancar dan jeritan Razak pula mula berubah menjadi desahan pasrah.

Azman : Argh.. sedap juga rupanya rasanya bila fuck jantan sial ni, lubang pun ketat giler.

Razak : Argh.. arh..! arrh..! arh.. ah.. ah.. ahhhh...

Azman : Kau orang tengok sekarang ni, betul kan aku cakap, kita kena buat slow-slow, nanti bila dia dah rasa sedap mesti dia akan menyerah dan pasrah. Jadi, senang la kita nak rogol dia malam ni.
(Azman berkata demikian sambil menduyung pungungnya dengan ritma yang semakin cepat)

Manakala Razak pula tidak lagi menjerit kesakitan malah sudah mula menyerah dan pasrah.
Setelah beberapa minit berlalu. Razak mula merasakan sedikit demi sedkit nikmat bila diliwat oleh Azman walaupun pada mulanya ianya sangat menyakitkan. Kini Razak tidak lagi memberontak atau pun cuba memberi tentangan malah Razak mula menikmatinya.

Joe : Betullah cakap kau Azman tengok la jantan sial ni, dah tak melawan lagi. Tengok muka dia tu, muka stim, mesti dia tengah sedap layan kena fuck oleh kau Azman.

Joe membuat kesimpulan nya sendiri berdasarkan reaksi yang Razak tunjukkan pada malam itu, sambil tangan kanan Joe menlancap secara perlahan-lahan batang zakar Razak.
Kini tiada lagi tentangan dari Razak malah Razak kini sudah menikmati sepenuhnya apabila biji prostatnya disentuh oleh zakar Azman dan kini yang hanya keluar dari mulut Razak hanyalah desahan kenikmatan.

Razak : Aaahhh... ah.. ah.. Aaahhh... ah.. ahh..

Azman : Sekarang kau orang lepaskan semua.. aku yakin dia tak melawan lagi dah.. aku yakin dia dah menyerah sepenuhnya.

Maka rakan-rakan Amzan pun melepaskan Razak sepenuhnya termasuklah Joe yang tidak lagi melakukan lancapan pada batang zakar Razak dan apa yang dikatakan Azman memang benar, kini Razak tidak cuba melarikan diri atau menghalang perbuatan Azman dan rakan-rakannya terhadap dirinya. Malah Razak semakin menikmatinya.

Pada malam itu, Azman dan rakan-rakannya secara bergilir memperkosa Razak. Malah Razak juga dipaksa menghisap batang Azman dan rakan-rakannya sehingga setiap seorang daripada mereka memancutkan air mani mereka ke dalam bontot dan juga dalam mulut Razak dan setelah puas rakan-rakan Azman pun balik ke rumah masing-masing sekitar jam 3 pagi. Manakala Azman yang terlalu letih hanya tertidur bogel di samping Razak yang juga berkeadaan bogel dan juga turut keletihan setelah 5 kali memancutkan air maninya setelah melalui lancapan dari Azman dan rakan-rakannya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 04, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nikmat Di Sebalik DendamWhere stories live. Discover now