Sakit dan Nikmat

4.9K 23 0
                                    

Setelah dua minggu, Azman dan 5 orang rakannya merancang untuk membalas dendam terhadap Razak, maka tibalah hari yang mereka nantikan untuk melaksanakannya.

Malam itu, Azman dan rakannya menjemput Razak datang ke rumah dengan alasan ingin meraikan hari jadi Azman dan sebagai tanda minta maaf atas semua perkara yang berlaku sebelum ini, mereka hanya ingin menjemput Razak sahaja memandangkan hanya Azman dan rakan-rakan lelaki nya sahaja yang meraihkannya dan tidak ada kaum wanita turut serta.

Aznie : Abg pergi je la.. kesian mereka, dia orang sungguh-sungguh tu nak minta maaf dekat abang dan nak berbaik dengan abang.. (kata isteri Razak pada suaminya)

Razak : Tengoklah macam mana.. nanti abg fikirkan..

Aznie : Tak yah fikir la bang.. bukan jauh pun rumah Azman tu depan rumah kita je..

Razak : Iya la.. nanti abg datang la..

Tepat jam 9 malam Razak pun datang ke rumah Azman.

"Assalammualaikum" Razak memberi salam

"Walaikumsalam" Jawab Azman dan rakan-rakan nya sambil tersenyum sesama mereka menandakan rancangan telah bermula.

"Jemput masuk bang.. maaflah takde apa yang istimewah sangat kita cuma ada minuman dan makanan KFC dan sedikit makanan ringan." Pelawa Azman pada Razak

"Takpe aku pun tak boleh lama sangat ni ada kerja nak buat dekat rumah" kata Razak pada Azman dan rakan-rakannya.

"Takpe bang, abang dah sudi datang ni pun saya dah rasa cukup bertuah dah.. bukan senang nak ajak abg makan bersama.. lagi pun kita cuma plan nak buat sampai jam 11.00 malam je.. boleh kan bang.. abang jemput la minum dulu.. bagi tekak basah.. " kata Azman sambil mengenyit matanya pada rakan-rakannya sambil tersenyum penuh makna.

Razak pun minum, minuman yang diberikan Azman tanpa mengesyaki apa-apa. Namun tanpa pengetahuan Razak minuman tersebut telah dicampurkan dengan sejenis dadah yang mengkhayalkan dan menaikkan nafsu syahwat seseorang yang memakan atau minum campuran dadah tersebut. Setelah setengah jam berlalu Amzan dan rakan-rakannya mempelawa Razak untuk menjamu makanan yang dihidangkan pada masa itu. Namun dadah tersebut sudah mula menampakkan tindak balasnya.. Razak mula merasa sedikit lemah dan merasa badannya sedikit berpeluh. Razak tidak mahu menjamu makanan yang dihidangkan sebalik meminta diri untuk balik ke rumah kerana merasakan sesuatu yang tidak enak dan aneh pada dirinya. Akan tetapi semasa Razak berdiri menuju ke pintu, Amzan dan rakan-rakannya memujuk Razak akan untuk menunggu sebentar lagi untuk acara kemuncak sambil meraba-raba badan Razak untuk menaikkan lagi nafsu syahwat Razak. Razak cuba menepis tangan-tangan yang meraba badan dan kemaluannya dan berjalan menuju ke pintu, namun malang sekali bagi Razak kerana pintu tersebut telah dikunci rapat oleh rakan Azman sejak mula Razak melangkah masuk ke dalam rumah Azman.

Azman : ke mana abang nak pergi..? apa kata abang ikut kita party dulu.. nanti lepas parti abang boleh balik.

Razak : Aku tak sedap badan ni.. Badan aku rasa lain ni.. aku rasa aku nak balik la Azman.

Azman : Abang rasa apa..? rasa nak fuck bini abang ke? sabar dulu bang.. kita enjoy dulu..
(kata Azman sambil memimpin dan meraba-raba badan Razak yang semakin khayal dan semakin bernafsu untuk duduk semula)
Abang minum dulu air ni bagi sejuk badan sikit sekejap lagi kita tengok movie dulu sambil menjamu selera. (Azam dengan sengaja memberi Razak minum lagi air yang dicampur dadah tersebut agar Razak akan lebih khayal dan lebih bernafsu)

Sekitar jam 10 malam.. Azman dan rakan-rakannya dengan sengaja memasang video lucah seorang perempuan yang di fuck oleh dua orang lelaki kemudian lelaki tersebut pula yang meliwat sesama mereka. Razak mula tidak keruan badan semakin panas dan bernafsu apabila melihat video lucah tersebut.. Razak mula menggenggam batang zakarnya dari luar seluar. Manakala Azman dan rakan-rakannya meraba-raba bandan Razak dan menjilat telinga dan leher Razak, manakala Azman membuka baju Razak dan menjilat serta menggigit manja puting buah dada Razak bagi menaikkan lagi nafsu syahwat Razak.

Razak yang pada masa itu separa sedar dan agak lemah cuba menepis perbuatan Azman dan rakan-rakan.

Razak : aapa ni.. a..pa ko buat ni Azman.. pergilah! Arrgh.. aku tak suka ko buat dekat aku macam ni. ah.. arghh.. aku bukan gay..! ketepi..! ah.. ah.. argh.. (kata Razak pada Azman dan rakan-rakannya sambil diikuti erangan nikmat)

Azman : Sabarlah bang.. sekejap lagi abang akan rasa sedap.. dan sebentar lagi abang akan rasa nikmat jadi gay bottom kami.. kami akan pastikan abang akan rasa nikmat dan tidak dapat melupakannya lepas ni..

Razak: Argh.. a..ku tak nak..! ah.. ah.. a..ku nak balik.. (Razak cuba bangun untuk melarikan diri, namun penangan dadah yang diberikan membuatkan Razak tidak berdaya.. dan hanya mampu pasrah terduduk di atas sofa di ruang tamu rumah Adam sambil badan Razak diraba dan dijilat oleh Azman dan rakannya untuk terus menaikkan nafsu syahwat Razak.

Setelah Razak kian pasrah, Azman dan rakannya memimpin Razak masuk ke bilik tidur Azman dan Razak dibaringkan di atas katil Azman yang bersaiz queen.. lalu Azman dan rakan-rakannya menanggalkan seluar dan seluar dalam Razak.

Razak: argh.. a..pa kau buat ni.. argh.. ( Razak cuba untuk menahan seluar dalamnya daripada ditanggalkan oleh Azman..)

Namun, Azman tidak mempedulikannya lalu merentap seluar dalam Razak hingga terkoyak..

Razak : arghh..! aku tak nak.. aku nak balik..! arghh.. ah..

Azman : Malam ni kau tak boleh balik, malam ni kau akan jadi bini kita orang.. kita orang akan puaskan kan kau malam ni.. Hahahaha..
Joe, kamera dan video ready guy.. and semua semua ready pakai topeng biar tak nampak muka..
(Azman mengarah rakan-rakannya memakai topeng muka dan bersedia untuk merakam aksi mereka pada malam itu, untuk dijadikan bahan ungutan kepada Razak di masa hadapan agar Razak akan terus tunduk dan ikut kehendak Azman selapas malam itu)

Nikmat Di Sebalik DendamWhere stories live. Discover now