Hafıza

232 20 3
                                    

<3Nova & George<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

<3Nova & George<3

*\/*

George Weasley

Nova, Malfoy'u hatırlamadığını söylediğinde sevinmedim dersem yalan olurdu. Yani Malfoy'u sevmediğimden, başka bir nedeni yok tabii.

"Şey, bu benim Hogwartsta ki kaçıncı senem?" Nova'nın sesiyle düşüncelerimden uzaklaşmıştım.

"Dördüncü senen tatlım." Sirius'un sesiyle Nova'nın kaşları havalandı, sanırım onu da yanlış hatırlıyordu...

"Benim... İkinci senem değil mi?" İşte şimdi sıçtık.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nova Black-Lupin

Babamların dediğine göre hafızamı kaybetmişim, Draco sevgilimmiş falan. Benim Draco ile çıkmam için amortentia içmem falan gerekir.

"Nova, bir tanem şimdi sen biraz dinlen, biz de dışarı çıkalım hadi." Remus'un söylediği şeyi kafamla onaylayacaktim ki başıma tekrar feci bir acı girdi.

"Gitmeden Madamı çağırabilir misiniz, başımın acısı biraz arttı da." Fred hızlıca madamı çağırmaya gittiğinde, diğerleri de bana veda edip hastane kanadından çıktılar.
.
.
.
.
.
.
Madam'ın verdiği ağrı kesici hızlıca etkisini gösterdiğinden şuan daha iyi hissediyordum.

Sadece yarım saat kadar uyuyabilmiştim, onun dışında bugün dersler olmadığından Fred yanımda duruyordu. Acaba George ve diğerleri neredeydi...

"Fred, diğerleri nerede?" Merakıma hâkim olamadım ve sordum.

"Yoksa ben sana yetmiyor muyum..." Olmayan gözlerinde yaşlarını sildi ve dramatik bir sesle konuştu.

"Çok mu belli ettim ya.." ben de yakalanmış bir ifade takındım.

"Hain!" Dediğine dayanamayıp güldüm ama hızlıca kendimi toparladım.

"Cidden nerede bunlar?"

"Hermione, Ron ve Neville cezaya kaldıkları için gelemiyorlar. Luna... Aslında ne olduğunu çok anlamadım ama bir işi varmış."

"Ginny, Harry ve George neredeler?"

"George'un sana bir sürprizi varmış, Harry'e senin yanına gideceğimi söylediğimde hiçbir şey demeden yatakhaneye gitti, Ginny de onun peşinden gitti."

Diğerlerinin bahanelerini çok düşünmesem de, o an George'un yapacağı sürprize gitti.

"Nova şimdi sen neleri veya kimleri hatırlamıyorsun?" Fredcim gerçekten çok zekisin canım arkadaşım, hatırlamadığım şeyi sana nasıl anlatabilirim?

"Fred, sence hatırlamıyorsam sana nasıl anlatabilirim?"

"Eh o da doğru." Yatağımın yanına oturdu.

-Sadece Arkadaşız- (George Weasley)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin