Nova Black-Lupin
"İsterseniz biz gidelim siz flörtleşmeye devam edin?" Oliver'ın konuşmasıyla bakışlarımız ona döndü."Saçma sapan konuşma Wood. Hadi artık antrenmana başlıyor muyuz?"
.
.
.
.
.
Uzun süren antrenmanın sonunda herkes yorulmuş görünüyordu."Haftaya Slytherin ile maçımız var. Bu yüzden antremanları arttırmalıyız. Yarın aynı saatte herkesi burada istiyorum, anlaşıldı mı?" Herkesten onay aldıktan sonra, sonunda bizi salmıştı.
"Eee Nova, benimle astronomi kulesine gelmek ister misin?" Ve başımın tatlı belası yine gelmişti.
"Aslında biraz yorgunum ya..." Ve işte yine o bakışı atıyordu ama o böyle üzgün üzgün bakarsa onu reddedemem ki...
"Aman, seni mi kıracağım!" Neşeli çıkartmaya zorladığım ses tonum ve mimiklerimle oldukça itici görünüyordum ama George yüzüme sanki bir melekmişim gibi bakıyordu.
Onun meleğiymişim gibi.
"Sağol gün ışığım! O zaman hazırlanıp astronomi kulesinde buluşalım, tamam mı??"
"Peki, peki..." Ona gülümseyip hızla yatakhaneye kaçtım.
"George ile aranızda ne oluyor?" Ve yolda, bugün en son görmek istediğim kişiyi gördüm.
"Seni ne kadar alakadar ediyor Draco?"
"Hafızanı kaybetmen bir ilişkimiz olduğu gerçeğini değiştirmiyor."
"Draco, sence ilişki diye bir şey kaldı mı? Konuşmuyoruz, görüşmüyoruz ve ben sana karşı en ufak bir şey bile hissetmiyorum." Sonda biraz ağır konuşmuş olabilirim ama ne yapayım, sevemiyorum Draco'yu.
"O zaman ben... Gideyim." Belli etmemeye çalışsa da yüzü düşmüştü.
"Evet git." Hızlı adımlarla kendi ortak salonuna doğru gitti.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yatakhaneye çıktığımda Hermione ile karşılaştım."Selam Herm!" Tam kıyafetlerimi alacaktım ki, kolumdan tutup beni durdurdu.
"Konuşacağız Nova." Hermione biraz fazla... Ciddiydi.
"Ne hakkında..?"
"George." İşte bunu istemiyorum.
"Hiç halim yok Herm..."
"Aranızda ne dönüyor? George bir anda aşk kuşu kesildi, sen Draco ile ayrıldın. Nova, George ile sevgili misiniz?"
"Ne? Hayır! Huh... Bak şimdi anlatacağım şey aramızda kalacak tamam mı?" Beni başıyla onayladı. Tamam sanırım artık anlatmak zorundayım...
.
.
.
.
.
.
.
Olanları anlattığım da Hermione beni dövecek gibi bakıyordu."Bunu nasıl yaparsınız! Profesörlerden biri öğrenirse nasıl bir ceza alırsın haberin var mı?!"
"Evet evet! Ama ne şuan da sıkıntı ceza değil, bu durumdan nasıl kurtulacağım..."
"Bir panzehir hazırlanabilir ama araştırmam lazım."
"Yardım edeceğini biliyordum!" Hemen ona sarılıp her yerini öptüm.
"Yalakalık yapma Nova!" Ama bunu derken güldüğü için onu ciddiye alamıyordum.
"Tamam tamam!"
"Şimdi sen George'un yanına git, ben bir kütüphaneye gidip araştıracağım." Tamam diyip yanağını öptüm ve hızlıca üstümü değiştirip astronomi kulesine çıktım.
"Hoşgeldin meleğim."
İşte başlıyoruz."Selam George."
"Bak bize bir şeyler getirdim!" Elindeki piknik sepetini gösterdi.
"Ciddi misin?"
"Evet, niye öyle dedin ki? Yoksa beğenmedin mi sürprizi mi...?" Ama ben buna kızamıyorum ki!
"Yok yok yok! Çok beğendim!"
"Sevindim..." Gülümsedi ve elimden tutup beni uca getirip oturdu.
"Otursana." Karşısına oturduğum da gülümsedi ve sepetteki yiyecekleri çıkarttı.
"Bak en sevdiğin çörekten getirdim."
"Oha! Çok teşekkürler!!" Bir an kendimi tutamayıp fazla yükseldim.
Ama yadırgamayıp sadece gülümsedi.
.
.
.
.
En sonunda sepettekileri bitirip yere uzandım."Yiyecekler için teşekkürler gerçekten güzeldi." O da yanıma uzandı.
"Senin şu gülümsemeni görmek için her şeyi yapabilirim." Gülümsediğimi fark etmemiştim.
İkimizde bir şey demeyip öylece uzandık.
Ona döndüğümde, onun da bana dönük olduğunu gördüm."Nova, çok güzelsin..." Bana yaklaşmaya başladı.
"George..." Ama duymamış gibi yaklaşmaya devam etti.
Tam öpecekti ki...
"Nova?"
Bu bölümü silah zoruyla yazdım arkadaşlar normalde ben bu kitabi birakmistim 😔😔🤙🏿
Oylamayı unutmayıın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Sadece Arkadaşız- (George Weasley)
FanfictionElimi aşağı indireceğim sırada elimi tutup benim durduğum duvara, yüzümün yanına yasladı. Nedenini anlayamamıştım ama yine de elimi ondan kurtarmaya çalışmadım. Gözleri gözlerimden ayrılıp birden yüzümde gezinmeye başladı, yüzümdeki her bir detayı i...