Hoca hızlıca bana geldi ve;
-Ben gergin suratmıyım?!
dedi sinirle.
-Evet ne o Sinirlendin mi?!
-Bana bak Ceyda mıdır nedir!Karşında öğretmenin duruyor!
dedi Meriç hoca
-Seninde karşında Ceyda duruyor!
dedin bende.
-Öhö öhö.
Gelen ses ile başımız kapıya doğru çevrildi.Babam gelmişti.Ohhh Kahramanım benim...
-Siz kimsiniz bey efendi?
dedi Meriç Hoca.
-Bu okulun sahibiyim.Ve Ceyda'da benim kızım.Lütfen saygılı olalım.Öğrencilere şiddet ve bağırma bu okulda bir suçtur Meriç Bey.Ve Öğrencilerin de Öğretmenlerine saygısızlıkları...
dedi babam bana bakarak.Öf ya.
-Kusura bakmayın.
dedi Meriç hoca.Masasına oturdu.Babam da sınıftan çıktı.Hoca herkez ile tanışıp dersine başladı.
Ders sonunda bitti ben de Korayın koluna girdim Cafe'ye gittik.Birer Kahve söyledik ve sohbete başladık.
-Lan yuh oha!Denizden çıkma teklif aldım!
-Aferin saftirik!
Nneeeeeeeee!?.
-Ama bu ciddi!Deniz ne yazmış baksana!
Telefonu elinden aldım ve kızın yazdığı mesajı okumaya başladım.
'Koray ben Deniz. seni seviyorum.Eğer benimle çıkmaz isen intar edicem.Seni çok seviyorum. Sınıf arkadaşın Deniz.'-Oha yuh ayı!Lan bu Deniiiiiiiiz!!!Olum yandın çıkmak zorundasın!
dedim Koraya telefonunu verirken.
-Kızım Deniz beni seviyomuş beniiiiii!
Kafasına şaplak indirdim.Geri zekalı.Yatağımda bir sağa bir sola dönüyordum.Uff uyuyamadım bir türlü yavvv.
Sonunda pes edip kalktım yataktan.Üzerimdeki geceliği çıkardım ve kot pantolon ile kırmızı tişört giydim.Çantamıda alıp odamdan çıktım.Saat 01:56 ama babam hala uyumamış oturma odasında oturuyordu.Evimiz üç katlı bir villa idi.Ben bu evi pek sevmezdim ama babamın küçüklüğü bu evde geçmiş sonra büyükannemler fakirlikten evi satmış.Babamlar çok yokluk görmüşler.Büyükbabam'ın babası ölünce büyükannemlere miras kalmış.Zaten Büyükbabamın babası çok feci zenginmiş.Tabi Büyükbabamlara para yardımları hiç olmamış.Bu yüzden miras olarak Büyükbabamlara en büyük para limitini ve Antalyadan bir Villa ev miras olarak bırakmışlar.Tam tamına 5.000.000.TL miraaaaas .Sonra da babamların sattığı ev-Şu an bizim oturduğumuz ev-satılığa çıkınca babamlar hemen almışlar tabi.Sonrada babamlar git git zenginleşmişler.Şu an Büyükannemler Almanyada.Babam da şu an gittiğim okulu yaptırdı.Tabii babam fabrikatör......Nihahahahahahaaaaaaa!
-Ne dikiliyorsun orda kızım.
Babamın sesiyle irkildim.
-Aaa baba şey dicektim....Ben biraz hava almaya çıkıyorum.Uyuyamadım da.
-Tamam kızım.'Sevgilim ile buluşacağım' desen anlardım.
Gözlerimi fal taşı gibi açtım.
-B..baba sen ne dediğinin farkında mısın?!Benim sevgilim yok.Nedenini iyi biliyorsun.
dedim ve evden çıktım.İlk ve son sevgilim Güney olmuştu.Güney beni sırf zenginliğim için kullanmıştı.Sonra da beni dolandırmış ve kaçmıştı.100.000Tl ödemek zorundaydım.Ödedim tabii Güney yakalandı ve şimdi HAPİSTE.Salak aklını kullansaydı bari de beni(!) Dolandırmasaydı hıh!Mantumu giyip Yolda yürümeye başladım Telefonumu çıkarıp Koray'ı aradım.
-Kanka naber yaa niye arayıp sormuyon beni he!?
Korayın çılgın sesi beni ürküttü.Bu çocuk nerdeydi ki?
-Koray nerdesin sen?
-Manitamla geziyoz.
-Manitan kim ve bu saatte nerede geziyorsunuz?
-Manitam Deniiiiiiiz!Ve biz dalgalara açılıyoruzzzzz!Demi yavruuuuuuuuum!?Ohaaaaaaaa o ses ne be!?Salak Koray!
-Aşkım kim o telefondaki?Benimle ilgilensene kapat o telefonu!
Deniz senin azını burnunu kırarım!En iyi arkadaşımıda benden alıcak bu öküz!
-Ceyda aradı kızım yaaa!En iyi arkadaşım o benim kapatmam yüzüne dimi Ceeeeeydaaaaaaa!
Koray içmiş ve ben bunu daha yeni anlıyorum.
-Koray nerdesin?
-Sahildeyim Ceyda!Sen nerdesin?
-Bekle bekle geliyom ben....
×××
Dün acayip kavga ettim Deniz ile.Salaklar ikiside sarhoştu.Kahvaltımı edip okulun yolunu tuttum.Yürüyerek gidiyordum.Yanımda bir araba durdu PORSCHE JEEP....Benim arabamın siyahıydı.Benim de Beyazdı.Ama babam vermiyordu.Çünkü ehliyetim yoktu.
Arabanın camı açıldı.
-Hey Patlıcan kafa atla arabaya aynı yere gidiyoruz ayakların ağrımasın.
-Soğal gergin surat iyi yaptın gelerek valla.
diyip bindim ön koltuğa.
-Bana gergin surat deme ben senin ÖĞRETMENİNİM hanım efendi.
-Aman demem bida......
-Evet zilin çalmasına daha bir saat var.Karnımızı doyuralım mı?Kısa bölüüm.Üşeniyorum uzun yazmaya..Neyse multide karakterler.......
Muckkkkk......
Yeni bölüm ne zaman gelir bilemiyorummmm.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ACI MIDIR?
Romance-Beni sevmeye bilir ama ben seviyorum ve vaz geçmiyeceğim Koray! -Ceyda o senden büyük diyorum!Hem o bir öğretmen!Öğretmene aşık olmuş biri nerde görülmüş!? -İlk ben olacağım Koray!Onu kendime aşık ediceğim!