Kahve

17 0 0
                                    

-Ben tokum,evde muhteşem bir ziyafet çekip yollara düştüm.Hocam!
dedim öve öve.
-Ben açım sen yeme..
dedi.
-Yemicem sen beni müsait yerde indiri ver bi zamet.
-Cık Cık Olmaaz.
-Niye ya bak okula gidicem Hoca,indir beni!
-Sen ne saygısızsın Öğretmenin duruyor karşında.
-Of of.
Bir Cafe'ye geldik.Oflanarak indim arabadan.Sonra tabanları yağladım.Arkamdan;
-Kaç kaç!Hiç koşamam ardından açım ben!
-Zıkkım ye!
diye bağırdım.Ben size bir şey söylemeyi unuttum.Ben bütün Hocalar ile inatlaşırım.Koray ile uzmanlık alanımız.Beni kovamaz zaten.Bu okulun sahibinin kızıyım.Korayı Kovamaz koray Benim amcamın oğlu.Amcam bu okulun Müdürü....Eee karmaşık....
-Ceyda buraya gel.Bir kahve iç bari.
dedi arkamdan.Koşmayı bıraktım ve arkamı döndüm.Kahve iyi gelebilirdi.
-İyi tamam bekle geliyorum.
dedim pes ederek.Zafer kazanmışçasına sırıttı.Ne biçin Hoca bu!

-İçsene!
Meriç Hoca bana bunu söylerken ben kahveye iğrenerek bakıyordum.Keşke Meriç Hocayı dinleseydim.
-Kızım salak mısın içsene?!
-Ya hocam...Şey....Yani....Şey....
-Ne oldu söyle....
-Ben bu kahveyi hiiiiiiiç beyenmedim....
-Sana dedim sütlü kahve al diye.
-Offfffff ne biliyim ben...
dedim kollarımı göğsüme bağlarken.
-Al benimkini iç.
-İstemiyorum.
Elindeki kahvesini önüme koydu benim kahvemi de kendisi aldı.Bir yudum almaya kalmadı kahveyi anında üstüme püskürttü.Ben şoke olmuşken o;
-Bu nasıl kahve!Ahh Allahım ölüyorum....!
dedi ve su içti.Beni fark edince ağzı 'o' şeklini aldı.Bluzum.Patlıyorum,patlıycam,Patladım!
-Aaaaaaaaaaa,bluzum gitti!!120 TL verdim buna ben!!Son kalmıştı nerde bulucam ben bunuuuuuuuu!Aha aha aaaahaaaaaaa!

-Özür dilerim..Yalnışlıkla oldu.

Hemen masadan kalktım.Masaya 10 Tl bırakıp arkama bakmadan hızla çıktım Cafeden.
×××
-Hahahaaaa haaaaaaa!Salak yaaa ahaha hahaaaaaaaaa!
-Sus koray sus!
Koraya herşeyi anlattım.Gülme krizinde şu an.
-Kızım ya aynı zürafa gibi oldun.
-Neden o?
dedim anlamayarak.
-Krem rengi bluzun üstünde koyu kahve lekeleri!Haahahaaaaaa!!
-Koray küsücem ama..
-Tamam gel buraya.
Kollarının arasına girdiğim gibi çıkmam bir oldu.
-Koraaaaayy...
iğrenerek Adını söyledim.
-Ne var!?
-Koltuk altların leş gibi kokuyor..Ay ölüyorum...
-Kızım maç yaptım orda!
-Sana doğum günü hediyesi Rolon alıcam.
-Ha ha.
diye dalga geçti.Ama gerçekten ölüyordum az kalsın.
-Hadi Deniz beni bekliyo ben gider.
-Tamam.Git!
dedim.Yine sinirlendirdi beni.
-Ceyda ya .Bak aslında Deniz iyi bir kız.
-Ha ha tabi tabi.Benim en iyi arkadaşımı çalan en iyi kız!
-Ceyda ben senden ayrılamam ki kanka ya.
-Defol Koraaaaaay!!
-Tamam be!
dedi ve koşarak biricik(!) Sevgilisi Denizin yanına gitti.Deniz de bana el salladı.Daha dün kavga ettim hala el sallıyo bana.Salak dün kendini savunmadı bile.Çünkü suçluuuuuuuu!Tamam mı lan!?

İngilizce hocamız(Nilay) bize yine sıkıcı bir ders verdi.Koray'a;
-Koray kalk başka sıraya geç!Ders boyu yiyiştin Denizle!
Herkez'Böğk'Derken ben sinirlenmiştim.Napıyım kıskanıyorum kankamı?!
-Kalk Ceyda Koray ile yer deyiştirin!
zaten ikili ikili oturuyorduk.Yanımdaki Ferhat'a gıcık bir gülüş attım ve Koray ile yer değiştik.Ama benim kafa daha yeni dank etti.Denizin yanına oturmuştum beyğnnnnn!Ühüüü!
-Kalk Koray Sözlü yapıcam seni!
-Niye ben yaaaağğ!
-Kalk Koray!
-Of yaaa!
Diyerek kalktı Koray.
-Koray senin kafa bi şey almıyor o yüzden kolay sorucam sana.'Pink' ne demekti?
-Ne biliyim ben yaaaaaaannnnndeeeeex miyiiiğm?!
dedi Koray isyan eder gibi.Sınıf kahkalara boğulmuştu.Gerçekten komikti.
-Koray seni yok yazıyorum!
dedi Nilay hoca.
-Hocam Hocam canım hocammmm sizi çok seviyorum verin elinizi öpeyim.....
dedi Koray.Hocanın enlini öptü.Korktu tabi yok yazıcam diyince.
-Koray!
-Alnını öpem hocaaaağm!Yok yazmayın beniiğğyy!
-Çocuklar tamam Koray'ı yok yazmıycam ama sınıfca ona ceza vericez!
dedi Nilay hoca.Bu hocayı seviyorum.
Herkez elini kaldırdı.Koray yandın olum sen.
-Görkem senin cezan ne?
-Pencerete çıkıp bağırarak'Ben çok salağım!'desin.
-Can senin cezan ne?
-Tavuk takliti yapsın.
-Leyla senin cezan ne?
-Hocam bence kız kılığına sokalım ve bütün sınıflarda gezdirelim.
-Aslında harika bir ceza Leylacım.Leylanın cezasını uygulucaz!
Herkez gülmeye başladı koray ise kapıdan çıkmaya çalışıyordu..Gizlice......
-Koray geç yerine!
-ama Hocam o çok kötü bir ceza.Hem ben kız kılığında hiç güzel olmiyorum Ceydaya sorun bak valla.

Evet gerçekten çirkin oluyordu.Uyurken ona Harika bir makyaj yapmıştım.Sonra çekip Instagram'a Attım.O da görünce kıyameti kopardı.
-Koray geç yerine dedim!
-Tamam hocam..
dedi ve yerine geri oturdu.
-Sevda senin makyajların var mı dolabında.
-Var hocam.
Tabii olmasa şaşardım.Sevdada Her tür makyaj vardı.Perukları bile vardı kızın ya.
-Tamam bi tanede peruk al getir.
-Tamam.
dedi Sevda.Dolabına gidip aldı.Korayın dudaklarına kırmızı ruj sürdük.Maskara,oje,sarı kıvırcık peruk,Bir de elbise giydirdik.Dedim Ya Sevdada yok yok.
Koray'ı süsledik ve bütün sınıflarda dolaştırdık.Gülmemek için çok zor tuttum kendimi.Korayın üzülmesini istemiyordum.Herkez gülme krizindeydi.Meriç hoca hele aaaaayk çok şeker,yakışıklı,çekici,Tatlı,Masum....
Anam ne diyom ben.Töbe töbe...

Koray'ın Yüzündeki makyajları temizliyorduk.Evet Denizle birlikte nasıl oldu bende bilmiyorum.
-Hadi Derse geç kaldık.
-Tamam Koray bitti oldu.
dedi Deniz.
-He bitti.
dedik ve sınıfa gittik.Meriç Hoca daha gelmemişti.Oh be...Korktum bende valla.Kapı hızla açildı ve içeri
Meriç hoca girdi.Yerler seni......AH tövbe tövbe ben delirdim yav.Hocama asılıyom beeeeeğnn!
-Hemen ders'e geçicem çocuklar!
dedi ve hemen derse başladı.
×××
MERİÇ

Hemen ders'e başladım.Aslında ders işlemek istemiyordu canım.Bu yüzden hemen dersi bitirip herkezi serbest bırakıcaktım.Bütün kızlar bebi hayranlıkla dinlerken gözüm Ceydaya kaydı.Bakışları farklıydı;Hırs,hüzün,Sinir,Nefret...
bir bakışında binlerce duygu besliyordu.Bakışlarını benden kaçırdı. elini kaldırdı ve sırasından kalktı.
-Hocam Tuvalete gidebilir miyim?
dedi sessiz bir şekilde.Onay verircesine başımı salladım.Sınıftan çıktı.Ben de dersi anlatmaya devam ettim.
Yaklaşık 45 dakikadır Ceyda sınıfa gelmemişti.Merak etmeye başlamıştım.Bir beş dakika bekledik ma agelmeyince;
-Çocuklar siz aranızda sessizce takılın.
dedim ve Kızlar tuvaletine girdim.Kimse olmadığı için.Bütün kapıkar açıktı burda deyildi.Neredeydi ki?
×××

Yorum istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!
Adaaaaaaaaaaaaaaamı deeeeeeeeellllllliiiiiiiiiiiiiii eeeeeeeeeeeeetmmmmmmmmmeeeeeeeyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnn!

Heralde delirdim...Neyse Yorum istiyorum.YB ne zamn gelir bilmiyorummmmmn....Multide Meeeeriiiiç Hocanız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK ACI MIDIR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin