@nyxess ile röportaj

355 21 0
                                    

storyreader88'den

S=storyreader88
N=nyxess

S- Selam :)
N- Selam
S-ilk olarak, en sevdiğin kitabın ne?
N- Büyücü Serisi kitap bir, Tanrıça sanırım çünkü benim için çok özel.
S- peki yazılarında neyden ilham alıyorsun?
N- Genelde fotoğraflardan ve şarkılardan ilham alıyorum.
S- Yazma amacın ne peki? Yani bası yazarlar yenilik için bazıları da kitapları farklı kişilerin gözünden yazmak için yazar. Sen?
N- Yazmayı çok seviyorum. Hatta sahip olduğum tek yetenek bu diyebiliriz :) Belli bir amacım yok ama insanlara farklı duygular yaşatmak istiyorum gibi :D umarım anlatabilmişimdir.
S- Biraz da olsa anladım :) Ve sormadan geçemeyeceğim, saçların mavi mi?
N- Hayır profildeki ben değilim :) Asla kendi fotoğrafımı koymadım ama olmasını gerçekten çok isterdim.
S- :) Ayrıca sence kitabı sevip sevmemek, onun okunma sayısıyla mı alakalı? Çünkü Mini Mini Percy Jackson 120k olmasına rağmen sen tanrıça dedin.
N- Bence alakalı değil. Çünkü nasıl desem ben Tanrıçanın hayalini neredeyse 6 yaşımdan beri kuruyorum :D o yüzden çok seviyorum. Aslında tüm kitaplarımı çok seviyorum ama onun yeri ayrı
S- Bence de alakası yok. Son olarak bir kitabının fanı olarak soruyorum, RED'e yeni bölüm gelecek mi?
N- Evet gelecek :) Ama nasıl bitirsem bilemedim gerçekten. Tıkandım gibi bir şey oldu karar veremiyorum ama en kısa zamanda koymaya çalışacağım :)
S- Tamam saol görüşürüz :)
N- Görüşürüz :)

MELEZ HALLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin