Evet sabah olmuştu. Dün gece öpüstuktan sonra neler oldu??Kuroo soka girdi kenma onun kucağına dustu şaşkınlıktan.
Bokuto akaashiyi sıkıca tutarak sarstı sunanin olaylardan haberi yok. Osamuyu sormayin bi yarım saat kendine gelemedi😔Koltukta yatmaktan belim tutulmuştu. O kadar misafir odası varken koltukta yatmıştır damn.
Simdide hicbisi yokmus gibi oturduk kahvaltı yapıyoruz.
Suna- "noldu size dün ben uyurken bi gerginsiniz bayağı"
Osamu- " hiç fazla içmişiz"
Akaashi- "osamu sen içmedin."
Bokuto- "..."
Kenma- "söylesenize çocuğa"
Kiyoomi- "söylemek demisken dün siz naptınız odada?"
Atsumu- "harbi amk"
Kuroo- "konuyu saptırıyorlar"
Kenma- "konu değişmeyin"
Suna- "ne diyonuz amk bisiler olmus baya baya kuroo ve kenma ne yapti atsumu ve kiyoomiye noldu??"
Osamu- "akaashi anlatsın en sakinimiz o"
Kiyoomi- "sktir lo"
Akaashi- "kenma ve kuroo d/c de ceza aldılar cennette 7 dakika. Atsumu ve kiyoomiye gelirsek atsumu gorevini reddetti bende ona daha makul bi ceza verdim normalde yanağından opucekken dudaktan goturduler"
Akaashi- "atsumu optu birakti ama sonra bi baktık bidaha opustuler-"
Suna- "neyse ya polonya ile amerikanin voleybol macini gordunuz mu polonyanin pasoru cok yaksiikliydi"
Osamu- "ne diyon tasam"
Suna- "yok canim saka yaptim ya"
Böyle konusup kahvaltı yaptıktan sonra herkes etrafi toplamaya daldı. Bende atsumuyu alıp odasına götürdüm üstünü degistircekti.
"Çıkmamı ister misin tsum"
"Hayır yardım edebilir misin?"
"Tamamdır"
Atsumunun üstünü giydirdikten sonra onunda bi konu hakkında konuşmam lazımdı.
"Atsumu"
"Efendim"
"Doktora gitmek ister misin?"
"Ne için"
"Yuriyebilmen icin biliyorum böyle demem cok kırıcı geliyo olabilir sana ama yürümek istediğini biliyorum ve senin hayallerini gerçekleştirmek icin herseyi yapabilirim"
"Bilmiyorum kiyoomi"
"Düşün istersen biraz hem osamuya da sürpriz yapariz vok mutlu olurlar"
"Tamam seni kırmayacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let Me Hold Your Hands- SakuAtsu
FanficNerden bilebilirdi ki söylediklerinden pişman olacağını? Ve onun aslında herşeyi olduğunu "Your beauty never ever scared me tsumu"