"𝐿𝑎𝑚𝑒𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑏𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑜 𝑢𝑛 𝑐𝑜𝑏𝑎𝑟𝑑𝑒, 𝑎ℎ𝑜𝑟𝑎 𝑛𝑢𝑛𝑐𝑎 𝑝𝑜𝑑𝑟𝑒
𝑑𝑒𝑐𝑖𝑟𝑡𝑒 𝑐𝑢𝑎𝑛𝑡𝑜 𝑡𝑒 𝑎𝑚𝑜""Nᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴇ ᴀ sᴇɴᴛɪʀᴍᴇ ᴅᴇ ᴇsᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ, ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴇ sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴏ, ɴᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀʙᴀ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀsᴇ ᴄᴏɴᴠᴇɴᴄᴇʀᴍᴇ ǫᴜᴇ sᴏʟᴏ ᴇʀᴀᴍᴏs ᴀᴍɪɢᴏs, ᴀǫᴜᴇʟ sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄɪᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ, ʏ sᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴍᴀs ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴄᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴠᴇɪᴀ, ᴄᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʙᴀ ᴛᴜ ᴠᴏᴢ, ᴄᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴍɪs ᴏᴊᴏs sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀɴ ᴄᴏɴ ʟᴏs ᴛᴜʏᴏs, ᴇʀᴀ ᴜɴ sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴄᴀʟɪᴅᴏ ʏ ᴄᴏᴍᴏᴅᴏ, ʏ ʟᴀᴍᴇɴᴛᴏ ɴᴏ ʜᴀʙᴇʀᴍᴇ ᴅᴀᴅᴏ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ.
Dᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴜɴ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ʟᴀs ᴍᴀʀɪᴘᴏsᴀs ǫᴜᴇ ʀᴇᴠᴏʟᴏᴛᴇᴀʙᴀɴ ғʀᴇɴᴇᴛɪᴄᴀᴍᴇᴍᴛᴇ ᴇɴ ᴍɪ ᴇsᴛᴏᴍᴀɢᴏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʀᴏɴ ᴀ sᴇʀ ɪɴsᴏᴘᴏʀᴛᴀʙʟᴇ, sᴇɴᴛɪᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴄᴏᴍɪᴀɴ ᴘᴏʀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ, ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ᴇʀᴀ ʟᴀ ɴᴇᴄᴇsɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ᴅᴇᴄɪʀᴛᴇ ᴀ ɢʀɪᴛᴏs ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴀᴍᴀʙᴀ, ᴘᴇʀᴏ ᴀᴜɴ sɪ ᴇsᴀs ᴍᴀʀɪᴘᴏsᴀs ᴅᴇᴠᴏʀᴀʙᴀɴ ᴛᴏᴅᴏ ᴍɪ sᴇʀ, ɴᴜɴᴄᴀ ᴛᴇɴᴅʀɪᴀ ᴇʟ ᴠᴀʟᴏʀ ᴅᴇ ᴅᴇᴄɪʀᴛᴇ ʟᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴍɪ.
Eʀᴀs ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴜʟᴄᴇ ʏ ᴀᴛᴇɴᴛᴏ, ᴀᴍᴀʙᴀ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴘʀᴇsᴜᴍɪᴀs ʟᴀs ᴘᴀʟɪsᴀs ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴀʙᴀs ᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ǫᴜᴇ ᴍᴇ ʟᴀsᴛɪᴍᴀʙᴀɴ, ᴀᴍᴀʙᴀ ᴛᴜ sᴏɴʀɪsᴀ, ᴀᴍᴀʙᴀ ʟᴀ ᴄᴀʟɪᴅᴇᴢ ǫᴜᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ᴄᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴᴛɪɢᴏ, ᴀᴍᴀʙᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴏsᴄᴜʀᴏs ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, ᴘᴇʀᴏ ɪɢᴜᴀʟ ᴅᴇ ʙʀɪʟʟᴀɴᴛᴇs ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ sᴏʟ, ᴀᴍᴀʙᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴅᴇ ᴛɪ, ᴇʀᴀs ᴍɪ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴢᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ sᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ.
Tᴀʟ ᴠᴇᴢ ғᴜᴇ ᴛᴜ ʙᴇʟʟᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ʟᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ʀᴏʙᴏ ᴍɪ ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴ, ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ғᴜᴇ ᴛᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ ᴇʟ ǫᴜᴇ ʀᴏʙᴀʙᴀ ᴍɪs sᴜsᴘɪʀᴏs, ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ʀɪsᴀ ᴛᴜʏᴀ ᴇʀᴀ ʟᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴘᴏɴɪᴀ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ, ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ғᴜᴇ ʟᴀ ᴄᴀʟɪᴅᴇᴢ ǫᴜᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀ ᴛɪ ǫᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟ sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴀᴍᴏʀ ғʟᴏʀᴇᴄɪᴇʀᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴍɪ, ʏ ɴᴏ ᴍᴇ ᴀʀʀᴇᴘɪᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ʜᴀʙᴇʀᴍᴇ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴛɪ, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ғᴜɪsᴛᴇ ʟᴀ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴅᴇ ʜᴀʙᴇʀ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴅᴏ.
Y ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇsᴄʀɪʙᴏ ᴇsᴛᴏ ʟᴀs ʟᴀɢʀɪᴍᴀs ᴇᴍᴘɪᴇᴢᴀɴ ᴀ ᴄᴏʀʀᴇʀ ᴘᴏʀ ᴍɪs ᴍᴇᴊɪʟʟᴀs, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴀᴜɴ ᴛᴇ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ, ᴛᴇ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴀ ɴᴀᴅᴀ, ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ғᴜᴇ ᴘᴏғ ᴇsᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴍᴇ ᴀɴɪᴍᴇ ᴀ ᴇsᴄʀɪʙɪʀ ᴇsᴛᴀ ᴄᴀʀᴛᴀ ʜᴀsᴛᴀ ᴀʜᴏʀᴀ, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴛᴜ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ ᴀᴜɴ ᴇs ᴅᴏʟᴏʀᴏsᴀ,ʏ ᴀᴜɴǫᴜᴇ sᴇ ǫᴜᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ᴘᴏᴅʀᴀs ʟᴇᴇʀ ᴇsᴛᴏ, ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴅᴇᴄɪʀ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ sɪᴇɴᴛᴏ ᴘᴏʀ ᴛɪ.
Y sᴇ ǫᴜᴇ ᴀᴜɴǫᴜᴇ ᴇɴ ᴇsᴛᴀ ᴠɪᴅᴀ ɴᴜɴᴄᴀ ᴘᴏᴅʀᴇᴍᴏs ᴇsᴛᴀʀ ᴊᴜɴᴛᴏs, ᴇsᴘᴇʀᴀʀᴇ, ɴᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴛᴇɴɢᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ ᴠᴇʀᴛᴇ, ɴᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ ᴄᴜᴀɴᴛᴀs ᴠɪᴅᴀs ᴛᴇɴɢᴀɴ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀʀ,ᴇsᴘᴇʀᴀʀᴇ ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ǫᴜᴇ sᴇᴀ ɴᴇᴄᴇsᴀʀɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ ᴠᴇʀ ᴛᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ
Tᴇ ᴀᴍᴏ."
ESTÁS LEYENDO
I'ᴍ sᴏʀʀʏ, ɪ ᴡᴀs ᴀ ᴄᴏᴡᴀʀᴅ -ʀɪɴɴᴇʏ-
Fanfiction♡:- I'm sorry, i was a coward, now i can't tell you how i love you