0.2

704 71 22
                                    

---

"Efendim bir şey mi oldu?"

"Yok hayır Hyunjin uyandı hemşire doktora haber verin dedi ondan yani" dediğinde rahatladım.

"Oh tamam geliyorum" odasına ilerlerken saate baktım yuh o kadar geçmiş mi saat.. Bende diyorum neden uykum var! Bari Hyunjin'i kontrol edip biraz kestireyim başka hasta gelene kadar.

Hyunjin'in yanına gittik gerekli kontrolleri yaptım çok bir sorun yoktu ama yaralarına baskı yaparsa sorun çıkabilir sorunları saymama gerek yoktur sanırım.  Fakat bu çocuk uyanınca bana bir tanıdık gelmeye başladı...

"Çok bir sorun yok fakat yaralarının üzerine gelme daha yeni dikiş atıldı bir süre hastanede kalman gerekecek bu yüzden"

"Peki ne kadar kalıcak?"

"Yani 2-3 gün eğer yaralarda sorun çıkarsa bu süre uzayabilir belli bir süre sonrasında dikişler alınacak zaten"

"Anladım.."

Hyunjin hiç konuşmamıştı bizi dinliyordu sadece

"Chan Hyung bu gece Hyunjin'in yanında kalıcak mıyız?"

"Bilmiyorum Jeongin doktor izin verirse kalırız"

Koyu saçlının adı Chan altın sarısı dibi gelmiş çocuğun adı da Jeongin demek.. Önceden şu kahverengi saçlı çocuğun Felix olduğunu duymuştum tabi doğru hatırlıyorsam peki kalan kısa olanın adı?
(yazar: saç renklerinde kararsızım help-)

"Chan haklı ama hepimizin kalabileceğini düşünmüyorum"

"Olmazsa 2 kişi eve gider Changbin" dedi Felix

Boyu en kısa olanın adı Changbin tamam şimdi rayına oturdu

"Bundan önce doktora soralım" dedi Chan

Gözler bir anda bana dönünce ne demem gerektiğini düşünmeye başladım. Kalsınlar mı? Bence gerek yok ben buradayım sonuçta hem Hyunjin'i tanımış olurum. Ayrıca kim kalsın kavgası dinlecek kadar gücüm yok.

"Eh.. aslında kalmanızı gerektiricek bir durum yok ben burdayım zaten onu sık sık kontrol ederim siz yorulmayın"

Chan bu lafıma gülümsedi;

"Pekalaa sana güveniyoruz! Hadi çocuklar biz gidelim"

"Pekii yarın gelebilir miyiz görmeye?" dedi Jeongin

"Tabi gelebilirsiniz"

"O zaman hadi gidelim. Görüşürüz Hyunjin!"

"Dikkat et kendine yaran sorun çıkarmasın" dedi Chan sanırım aralarında en büyük oydu abi gibi onun sözü geçiyordu.

"Tamam görüşürüz" 

Hyunjin dilini yuttu sanmıştım! Yutmamış sonunda konuştu da sesini duyduk. Diğerlerini gönderdikten sonra Hyunjin'e döndüm:

"İstediğin bir şey var mı?"

İlk başta durdu düşündü.

"Ben biraz acıktım da yiyecek bir şeyler varsa"

Bunu söylediğinde bende acıkmış hissettim iyi geldi aklıma öğlen tek tost yedim onla duruyorum valla tansiyonum düştü

"Oh pekala ben yiyecek bir şeyler söylerim getirirler hazır inince bende yerim"

Kapıya ilerlemeye başladım

"Ee şey bide... Ben tek sıkılıyorum yemek yerken de.. Birlikte yesek? Tabi işiniz yoksa yani..."

Bu dediğine ne desem bilemedim-

"Eh peki yiyelim sen hiç yataktan kalkma ben sana getiricem"

Dediğimde gözleri parladı. Gidip yemek getireyim bari

___

Doktor gittikten sonra telefon çaldı hemen yan masanın üstünden zorda olsa aldım Jeongin niye arıyordu ki?

"Efendim?"

"Hah Hyunjin iyisin dimi"

"İyiyim de daha yeni ayrıldınız yanımdan ne bu merak"

"Yok yok ondan değil önemli bir şey öğrendik eğer iyi değilsen sonra dicektim"

"Söyle sen noldu"

"Hani doktor var ya Minho"

"Adı Minho mu?"

"Evet, işte 3 yıldır aradığımız kişiymiş"

"Ne? Nerden anladınız, ya o değilse?"

"Ama çok benziyorlar ayrıca Chan Hyung araştırdı oğlu varmış""

"Yani şimdi beni yaralayan kişi oysa bu doktorda oğlu mu?" 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi böyle bir şey.

"Evet!! Sen onun hakkında bir şeyler öğren yarın biz gelince anlat sen taburcu olduktan sonra hallederiz"

"Peki hallederim zaten yemek getirecek benle yemesini istedim o ara konuşurum"

"Adamsın! O zaman ben kapatıyorum biraz daha araştırıp plan yapıcaz sana iletiriz herşeyi"

"Tamam anladım görüşürüz"

"Görüşürüz"

---

Evett bu günlük bu kadarr biraz az oldu ama malum dersler.
Sizlere bir sorum olucak
Shiplediğiniz başka birileri var mı?
Taekook gibi ama her gruptan geçerli kız erkek fark etmez
Onlara da fic yazmayı planlıyorum genellik ne seviyorsa onu yazmak isterim o yüzden sordum!
Cevaplarsanız sevinirim <3
Bol bol yorum yapın!
Görüşmek üzeree!!

Doctor | Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin