001

499 23 7
                                    

MA INTREB: ce ar fi viata mea daca tata nu era barbatul care era.Inafara de ocupatia sa,sunt complet devotata sa il iubesc ca fiica lui care sunt.Sora mea mai mica Paige are alte planuri oricum.Ea paraseste rar casa ,amenintata de micile lucruri ale lumii.Cel mai mic dintre lucruri o afecteaza in cel mai mari moduri,si eu intotdeauna m-am temut ca o sa devina distanta fata de noi.


Imediat ce am inchis usa masinii mele,am stiut imediat numarul exact de pusti indreptate spre mine si tevile de pistoale care ma asteapta;64.Barbatii din fata si-au relaxat umerii incordati odata ce au vazut cine sunt.Am mers catre ei ,lasandu-i sa ma ghideze unde se afla tatal meu.


"Buna dimineata, domnisoara Gates".Unul dintre oameni pe care stiam ca il cheama Gator m-a intampinat.


Am chicotit usor, lasandu-mi mana sa se odihneasca pe umarul lui."Doar pentru ca tatal meu ti-a spus sa ma intampini intotdeauna nu inseama ca si trebuie.


El m-a luat in ras un pic,un zambet jucaus aparandu-i in prezenta dispalcuta."Este lucrul politicos pe care trebuie sa il fac"


Aerul mexican fierbinte,a disparut dupa ce am intrat in casa cu aer conditionat.Tata are ceva cu aerul fiaerbinte ,sau cu zonele tropicale.El cumpara intotdeauna vile luxoase oriunde merge si ii place.Oftez adanc in sinea mea ,stiind ca motivul pentru care sunt aici nu este ca vrea sa imi spuna "buna" sau ca a vrut sa vada ce fac.Doar pentru ca vrea sa merg undeva.Sunt constant relocata in locuri din cauza prudentei sale in legatura cu siguranta mea.Oricum,nu il invinovatesc.Ma bucur ca il mai intereseaza de bunastarea mea.


Nu a fost o surpriza cand am intrat in casa.Totul era potrivit dorintei tatalui meu.Mobila era inchisa, aproape neagra.Peretii erau inpecabili acoperiti intr-o culoare purpurie.Fiecare camera era spatioasa si si avea holuri care duceau la alte camere,Nu am fost fascinata de alegerea sa a frumosului decor sau felul cum podelele de marmura straluceau deoarece erau lustruite pana erau imaculate.El este un barbat pentru lucruri perfecte,si nu face greseli.


Tata bea ceai langa fereastra ,care sunt sigura ca era antiglont.Parul sau saten care albeste era dat pe spate,ochii lui verzi luminosi priveau fix in fata in timp ce vorbea cu un barbat inalt care privea incruntat pe fereastra,stand cu o postura perfecta.


"Domnule Gates,fiica dumneavoastra este aici".Gator l-a informat,plecand si lasandu-ne pe noi cu treburi.


Si-a pus ceasca cu ceai pe masa,suspinand cand m-a vazut.Uitandu-se urat numai la tinuta mea.Pantalonii mei scurti fiind inapropiati pentru el ,si stiam pentru ca si-a scuturat capul.El a insistat ca sunt prea scurti,oricum eu ii port pentru ca sincera sa fiu imi plac.Port un maieu simplu alb,cu o camasa in carouri roz si alba neincheiata pe deasupra .Camasa in carouri era rulta pe bratele mele.Port o pereche de tocuri nud care erau tip pana ,parul meu blond era pe spate.


Cu toate acestea,mi-a zambit ."Esti din ce in ce mai mare de fiecare data cand ma uit la tine.Vino aici si da-i tatalui tau o imbratisare."


Am zambit catre el,dandu-i o imbratisare stransa.Nu este nici un mister ca mi-a lipsit .Nu inteleg cum Paige nu o face.Dar tatal meu este singura persoana pe care am iubit-o vreodata atat de adanc si adevarat.El este pana si motivul pentru care am frecventat scoala si am promovat-o pentru ca vroiam sa ii arat ca merit.

Dust Bones {Punk Harry Styles}TRADUSA(PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum