Anunt!

141 5 5
                                    

Buna, știu ca va așteptați sa fie nextul,îmi pare rau ca nu e,dar va rog sa citiți asta deoarece e foarte important. Am primit câteva mesaje "foarte minunate" de la Just_kill_me_now sau oricum o fi chemând-o,in care spunea ca nu ma descurc sa traduc aceasta carte, ca daca o provoc o sa pierd dreptul de a traduce cartea(de parca ar fi cartea ei) si ca ar trebuii sa mai răsfoiesc printr-o carte de Limba si Literatura Romana. Da,este adevărat ca mai am greșeli, dar cum am mai spus nu corectez capitolele pentru ca ma grăbesc sa le postez cat mai repede ca voi sa le citiți.Mi-a mai spus ca nu traduc bine,eu încerc sa traduc așa cum descrie scriitoarea dar,unele cuvinte si expresii le schimb ca sa aibă sens si in romana.Aceasta mi-a mai reproșat ca foarte mulți dintre voi ii cereți ca ea sa traducă povestea,însă ea cum e foarte "corecta" si nu se bagă peste alții nu a acceptat.Atunci, i-am zis,ca daca așa mulți va doriți asta nu are decât sa traducă ea povestea,deci sper sa o traducă.
Asta voiam sa va spun,eu una va mulțumesc pentru toate comentariile frumoase ,voturi si aprecieri.Sper doar sa o traducă daca se crede așa buna si sa nu ma fi criticat degeaba ca după sa va lase pe voi dezamăgiți ca nu mai traduce cartea.
Va mulțumesc inca o data pentru tot.Va pup!😘😕

Dust Bones {Punk Harry Styles}TRADUSA(PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum