Han Jisung
24, polis, baskın omega, mavi saçlıLee Felix
23, çekinik omega, Hwang Hyunjin'in omegası, sarı saçlı ,Portakal çiçeği kokusuHwang Hyunjin
26, baskın alfaKirli konuşmalar, cinsellik, threesome, seks oyuncakları içerir⚠️
~
Sonbaharın getirdiği iç soğutan ayazla nehrin kıyısında piknik yapan insanlar yanında getirdiği hırkalarını çıkarmış, kendileri sırtlarına atıyor ve çocuklarına giydiriyorlardı. Akşam üzeriydi, havada iyiden iyiye soğuyacaktı.
Mavi saçlı genç ise incecik beliyle vücudunun sardığı polis üniformasıyla karakola doğru emin adımlarla geçiyordu insanların yanından. İnsanlar soğuğu, toparlanmayı unutup ona dönüp bakıyor, sinirli feromonlarını salmış omeganın güzelliğine hayran kalıyorlardı.
Yine arkadaşlarının dediği bir şeye sinirlenip polis arabasından inmişti. Fevri ve dediğim dedik olması hep başını yakıyordu. Bir hedefi olduğu zaman sonuna kadar peşinden koşar, en sonunda istediğini elde ederdi. Fevriydi, kimseyi dinlemez bildiği okurdu. Ayrıca dediğim dedik olması da büyüklerinden çokça azar yemesini sağlıyordu ama umursuyor muydu?
Hayır.
Aksine büyüklerini daha da sinir etmek için dediklerinin zıttını yapardı. Gitme diyorsa gider, kal diyorsa kalmaz. Saygısızcaydı biliyordu ama o daha kanlı canlı gencecik bir omegaydı. Sürekli yeni maceralara atılmak için kanı kaynıyordu. İçinde bir yerlerde dürtükleyen birisi vardı sanki.
Sinirli olduğunu belli etmek istercesine ayağındaki botlarını sertçe vura vura karakolun kapısını açtı. Aynı hışımla da kapatıp kimsenin yüzüne bakmadan selam dahi vermeden kendine ait olan kısma gitti. Önce masasına bıraktığı gözlüğünü taktı. Etrafı hafifçe süzüp bilgisayarının açma düğmesine basıp şifresini girdi. Bugün bulduğu arkadaşlarına anlattığı onlarında inanmadığı olayları not etti. Kızgın feromonlarını etrafta yaymıştı, siniri geçmiyordu. Mavi saçlı gencin yanına kaslı bir beden ilerliyordu.
"Hannieme ne olmuş? Kızmış feromonların genzimi yaktı güzelim, salmayı bırak artık."
Karakolun komiseri olan alfa Chan hyunguydu bu. Ne kadar sert ve gaddar olursa olsun mavi saçlı oğlana yumuşacık davranır, ona abisi gibi hissettirdi.
Jisung gözlüklerinin altından Chan hyunguna baktı. İlgiyi sevdiği için birisinin ne olduğunu sorması hoşuna gitmişti. Chan da tek bacağını mavi saçlı olanın masasına atarak poposunun yarısı dışarıda olacak şekilde oturdu. Ellerini küçük olanın mavi saçlarına geçirdi, karıştırıp severek sakinleştirmeye çalıştı.
"Bir şey olmadı hyung ya! Yine Seungmin ve Changbin Hyung sinirlendirdi. Bana inanmıyolar."
Chan kaşlarını çattıp turuncu saçlarından parmaklarını geçirdi.
"Jisung hangi konu olduğunu anladım ve kurcalama artık, başına bir şey gelicek diye korkuyorum."
"Ya kurcalamak istiyorsam? Karşı apartmandan girip çıkan omegada bir şeyler var diyorum inanmıyorsunuz. Düzenli olarak siyah arabalar geliyor, alıyor onu. Çok tuhaf servis desen servise benzemiyor, arabası desen değil. Bir şeyler dönüyor."
Chan dudaklarını yan büzerek düşünür gibi yaptı. Dilini yanaklarına gezdirirken Jisung'a söz dalaşına girmeyeceğine, girerse de kaybedeceğini biliyordu.
"Sen diyorsan doğrudur bebeğim ama kurcalamasan? Altından ne çıkacağını bilmiyoruz sonuçta."
Jisung kaşlarını çatarak yine sinirlenmiş kahve tarçın aromalı feromonlarını yaylamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
need to know, hyunsunglix
Fanfiction(Smutshot) hyunjin alfa! felix omega! jisung omega! 06.09.2022| • Güzel ve hamile karım shipi aşerdi diye sürpriz olarak yazdım.