Şık giyinimli alfanın gözleri Jisung' un önce mavi dağınık saçlarına sonra açıktaki boynuna en son da gömleğinin açıkta bıraktığı göğüslerine odaklandı. Jisung ona gösterilen muamelenin aynısını karşısındaki alfaya göstererek önce kendi dudaklarını yalayarak alfanın gözlerine odaklandı sonra dolgun pembe dudaklarına baktı bir süre, en son tatlı kahve tarçın feromonlarını ona karşı yaydı. Alfanın konuşmasını bekledi öylece.
"Biz de seni bekliyorduk Jisung-ah."
*******
Jisung kim olduğunu bilmediği bu adam karşısında kaşlarını çattı fakat onu süzmeye devam etti. Acilen çıkması ve baskın için işlem yapması gerekiyordu fakat karşısındaki alfanın şehvet kokan feromonları yüzünden oturduğu yerden kalkacak güç bulamıyordu.
"Anlayamadım, tanışıyor muyuz?"
Karşısındaki alfa histerik gülüşle uzun ince parmaklarını saçları arasından geçirip yakasını düzeltti.
"Ben Hyunjin, Hwang Hyunjin. Buranın sahibi, şu koltukta oturup bize doğru bakarak penisini avuçlayan omeganın alfasıyım." Eli ile pembe eteğini sıyırmış kendini okşayan güzel sarışın omegayı gösterdi sonra konuşmalarına devam etti.
"Onun adı da Felix barın özel barmeni. Her gece buraya gelirken şehvetle uzaktan gözetlediğin kişi."
Felix..
Jisung'un gözleri olabildiğince açılmış, şaşkınlığını gizleyemiyordu. Neden hakkında bu kadar bilgiye sahipti? Buraya gelirken böyle şeyler yaşayacağını düşünemezdi. Daha ağzını açıp konuşamadan ona üstten bakan alfa Hyunjin devam etti.
"Büyük ihtimalle neden bu kadar bilgine sahip olduğumu düşünüyorsundur. İnan çok kolay oldu. Felix'i almaya geldiğim ilk zamanlar polis üniformanla öylece dikilmiş, arabanın camlı filmi ardından Felix için azmış koyu gözlerini izliyordum."
Jisung'un şaşkınlığı iki katına çıkmış, ağzı açılmıştı. Elini çenesine götürdü kapatmak adına. Hyunjin ise karşısındaki omeganın şaşkınlığını dahi saklayamamasından dolayı sırıtmaya başladı. Sözlerine devam etti.
"O günden sonra Felix senden bahsetti. Seni istediğininden söz etti. Ben ise çoktan ince belinin kıvrımlarından tutmaya hazırdım. "
Alfanın azmış feromonları buram buram Jisung'un genzini yakarken ilk kez çelişkiye düşmüş, karşısındaki kendini ovalayan omega ve kalça arasını kaşındıran alfa yüzünden ıslanmaya başlamıştı bile. Alfa Hyunjin, Jisung'un kararsızlığını anlamış, ikna etmek adına kulağına eğilip onun tamamen her şeyi unutup omega ve alfa ile sevişmesine neden olacak kelimeleri sarf etmişti.
"Felix şuan kızgınlıkta. Deliği bizim için yanıyor. Gerçekten katılmak istemiyor musun?"
Jisung açılan gözleri ile gerçekleşirse olacak sahneleri gözüne getirdi. Omega olarak omega Felix'i görünce kasıklarına gelen sızlanmayı düşündü. Karşısındaki siyah saçlı alfanın kararmış kışkırtıcı gözleri onu baştan çıkarıp sertleşmesine neden oluyordu. Eğer kendine gelemezse neler olacağını iyi biliyordu.
O gün kendine gelmek istemedi. Karşısındaki alfa ve omegayla sevişmek, sadece sevişmek istiyordu. Çoktan kapılıp gitmiş, Hyunjin'in eğilerek kulağını emmesi sonucuda tamamen raydan çıkmıştı.
"İ-istiyorum sanırım."
Alfa olan Hyunjin ise mavi saçlı omeganın sözlerini duyduktan sonra boş durmamış, emdiği kulağı yalayınca Jisung dan inleme kazanmayı başardı. Jisung ise yaşadıklarına ne tepki vereceğini şaşırmış, karşına durup ona eğilmiş; kulak memesini yalayan alfanın heyecanına yenik düşerek oturduğu bar sandalyesine iyice saplanmıştı. Yaptığı tek ses ise inlemesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
need to know, hyunsunglix
Fanfiction(Smutshot) hyunjin alfa! felix omega! jisung omega! 06.09.2022| • Güzel ve hamile karım shipi aşerdi diye sürpriz olarak yazdım.