~Karina szemszöge~
Nah oh shit újra itt vagyunk. Itt vagyunk és itt rohadhatunk ebben az osztályban egy évig. A barátnőimet egyedül szeretem. Mi vagyunk a legmenőbb csajgang az évfolyamban.
- KARRRINAAAHAAAAA! - fogadtak a lányok üvöltve
- kussoljatok már emberek! - biggyesztettem le az ajkaimat
Egy emberként röhögtek fel.
Bevonultunk a terembe nevetve és sztem jól láttam hogy a fiúk megbámultak. Még Márk iss...~Kata szemszög~
Amikor reggel felkeltem boldogan néztem rá stranger thingses plakátjaimra megfésültem vörös hajamat majd felvettem ünneplőmet. Utálom az ünneplőket. Bhleee....
A suliba beérve Karina már ott volt meg mindenki kivéve Virág ő asszem ma hiányzik. Ja neeem Virágot látom. Betoppantam a suliba és egyszerre 12 kéz karolt át engem
- csajok... kéne... levegő... - fulladoztam röhögve
- upsz bocsesz - engedett el Panni majd szép lassan a többiek is.
Láttam hogy valaki nagyon néz engem... az a valaki... az Máté volt.~Virág szemszög~
Reggel kómásan kisétáltam az ágyból és nagyon fájt a fejem. Szédültem is. Sztem még hapciztam is. Asszem beteg lettem. Na ki az aki nem találkozhat az első napon a barátnőivel és a pasijával Dominikkal????!?!?!? Hát en!!!! Fhuuu de elegem van már!! Francba!
Gyorsan benéztem a nővéremhez. Ő még aludt úgyhogy nem keltettem fel. Inkább szóltam anyának és gyorsan felhívtam Domit.
- hali drága! - jézusom miért köszön így?
- sziaa! Az van hogy nem megyek ma suliba rohadtul megfáztam asszem.
- nemáár! Azt hittem hogy... tudunk végre talalkozni - hallottam sírós hangját.
- figyi majd délután talalkozunk.~Panni szemszög~
Na végre itt a suli láthatom az osztályom meg a lányokat is EZAZAZAZAZAZZZZZ!
Gyorsan felöltöztem majd izgatottan lépkedtem a suli fele
- PAAAANNNNIIIIIIII - hallottam a hátam mögül egy ismerős hangot. Mosolyogva megfordultam és láttam hogy Beki az.
Tárt karokkal rohantunk egymás felé.
Miközben megöleltem Rékát láttam hogy jön valaki a suli fele. Dávid volt az! Uramisten
- Beki huzzunk innen! - suttogtam kétségbeesetten
Beki vette a lapot majd bementünk a suliba.~Beki szemszög~
Ma tök jól ébredtem bementem a suliba a lányokkal rengeteget beszélgettünk és vártam hogy végre láthassam a chrussomat Alexet.
Boldogan léptem be a terembe és megpillantottam a lányokat odamentem és mosolyogva megöleltük egymást. Oldalra fordítottam a fejem és megláttam Alexet. Barna haj.... mély barna szem... uristenemm de helyes.
Imádni fogom ezt az évet!!!
- Hallood Kata ez nagyon durva év lesz imádni fogjuk - adtam hangot a gondolatomnak.Na igen. Ilyen a 10.a lánygangje.
Izgalmas évünk lesz!!__________________________________
Sziasztok! Ha tetszik a story akkor légyszi írjátok kommentbe hogy milyen. Ez lett az első rész. Folytatni fogom de nyugodtan irhatjátok ha szeretnétek kövi részt
Halii💖
YOU ARE READING
Love Again...?
Randomsziasztok mi vagyunk a 10.a osztaly! mi vagyunk az ötös lánygang. nem nagyon kell tudni rólunk semmit csakhogy igazából minden fiú odavan értünk. a csajgang tagjai: Karina Beki Kata Panni és Virág. Ezek vagyunk mi. Most az egész évet elmeséljük nekt...