~Panni szemszöge~
Na már majdnem elkészültem és végül kész is lettem amikor kopogtak. Itt voltak a lányok.
Mivel együtt akartunk készülődni mármint pletyizni meg minden ezért egy órával előtte átjöttek.
- sziaaaasztokkkkk - fogadtam őket egy öleléssel. - hű de jól néztek ki! - jegyeztem meg mosolyogva
- haliii! Kösziii! - felelték egyszerre
Az outfiteket megmutatom:Bekié ilyesmi volt:
Katáé:
Virágé:Karináé:
És az enyém:
Így néztünk ki nagyon nagyon izgultunk mert kb mindenkinek a crush-a ott lesz csak ezt még nem tudtuk...
-na indulhatunk????? - kérdezte Kata
- MENJŰNKKKK - kiáltott Karina mi meg röhögve elindultunk a házból.
Egymás mellett mentünk de úgy hogy minden fiú megnézett minket... és umm a lányok meg irigyelve nézték milyen jó barátok vagyunk mi. Igazi bff-ek.
- megérkeztünk. - sóhajtott Beki. Aztán hirtelen elsápadt - MI A FENE?! ALEX MIT KERES ITT?!?!?!?! - kérdezte kétségbeesetten.
- és Máté?!?!?!? - hátrált egy lépést Kata
- basszus és Márk?! - káromkodott Karina
- és Dávid most mégis jött?? - hüledezett Panni
- lányok Domi kérdezte hogy hívhatjuk e őket is mondtam hogy persze ti is mondtátok nem emlékeztek???? Írásban! - mondta Virág
- oh... tényleg... - hallatszódtak a feleletek de én nagyon be voltam szarva mert tudtam hogy ezek a fiúk tetszenek mind a négyünknek. Virágnak már ígyis úgyis Domi a pasija szval neki mindegy. De nekünk... és... velük fogunk aludni... bassza meg
- haalllod! - bökte oldalba Kata Virágot. - azt hittem poénkodtál.. - siránkozott a lány. Láttam hogy barátnőim a bőgés szélén álltak. Egyátalán nem így készültünk. De megoldjuk. Ennek hangot is adtam.
- hé.. - szóltam oda. - mindent megoldunk. Oké?? Minden rendben lesz. Fogjuk fel a jó oldalát. Velük alszunk eszünk bulizunk. Nyugi oké? - azzal megöleltem barátnőimet és éreztem hogy mindegyikünk megmyugszik.
Nagy levegővel beléptünk a meki ajtaján és ott ültek már a fiúk. Úgy ültünk hogy volt az asztal öt-öt székkel és úgy volt hogy a sarokban legbelül Márk vele szemben Máté Máté mellett Dávid Dáviddal szemben pedig Alex.
Mi úgy ültümk hogy mellettük én ültem Alex mellett valamiért mellettem Virág szembe velünk pedig Dávid mellett Karina mellette Kata és Beki Alextől a legtávolabb =)
Minden jó volt ahhoz képest hogy mindenki szerelmes volt mindenkibe vagyis mi lányok a fiúkba.
- jajaa ez vicces - röhögtünk fel mégjobban aztán megszólalt a mekis srác
- KETTES ASZTALHOZ A 74-ES SZÁÁM!!! - üvöltötte úgy hogy amúgy mellettük voltunk na miiindegy
- oké megyünk nem kell üvölteni - mormogta Karina.
- menjünk vigyorgott Márk és láttam hogy közben súrolja kezével Karinát.
Miaaaf kezdenek érdekesek lenni a?dolgok.
Mikor visszaültünk immár a kajával teljesen megváltozott az ülés rend. Én ültem Dávid mellett velünk szemben Alex és Beki mellettük Dominik meg Virág aztán Karina és vele szemben Márk mellette Máté Kata.
Na jah... ez kicsit... ömm... érdekes lesz... nagyon nagyon...
ESTÁS LEYENDO
Love Again...?
De Todosziasztok mi vagyunk a 10.a osztaly! mi vagyunk az ötös lánygang. nem nagyon kell tudni rólunk semmit csakhogy igazából minden fiú odavan értünk. a csajgang tagjai: Karina Beki Kata Panni és Virág. Ezek vagyunk mi. Most az egész évet elmeséljük nekt...