6.üvegezés

9 1 0
                                    

~Karina szemszöge~
Rengeteget nevettünk bár egy kicsit lefoglalt hogy... hogy... Márk velem szemben ült többször rámnézett aztán rám vigyorgott perverzen na hagyjuk inkább
- Karina te mit szólsz ehhez???? - kérdezett Panni engem csillogó szemekkel
- mivan? Ümmm... biztos jó ötlet szerintem. - raktam össze végül egy olyan mondatot ami nagyjából megfelelt válasznak mintha figyeltem volna.
- na ez szép volt! - súgta oda nekem Beki amit egy eröltetett mosollyal viszonoztam.
- menjünk inkább mostmár haza nem?? Mármint Dominikhoz hogy legyen idő minden bulis cuccra - röhögött Kata
- viccen kívűl tényleg menni kéne amúgy. Mindjárt zár a meki - nézett karórájára Dávid
- oké menjünk. - bólintottam én is végül.
Felálltunk az asztaltól megköszöntük az ételt majd gyorsan mentünk haza. Dominikéknál megkérdeztük hogy most mit csináljunk.
- üvegezni? - kérdezte Márk
- nekem nyolc. - vontam meg a vállamat
- okés nekem jó - felelt Panni röviden.
Beki Kata és a többiek is ugyanezt felelték.
Így hát elkezdődött az üvegezés. Ugye akire rápörgetjük a poharat (söröset) azt meg kell csókólni
Először én pörgettem baszki ki más imádom ó igen
Pörgettem. Imádkoztam hogy ne Márkra essen. Hát.. pont rá esett. Imádom bazzeg
- na gyere na gyeree! - röhögött Márk én meg megcsókoltam. Puha ajkaink összeértek. Márk nyelve (!!!!) Engedélyt kért a szám behatolásába. Eltoltam magamtól.
- na azt már nem - löktem el magamtól kb majd fülem mögé tűrtem az egyik hajtincsemet. - Máté jön!!!!
- ehhhhh... - a fiú pörgetett majd Katára esett a dolog. Uff ez érdekes lesz.

~Kata szemszög~
URAMISTEN MEG FOG CSÓKÓLNI!!! láttam ahogy felém hajol láttam ahogy behunyja a szemét... majd azt a gyönyörű száját az enyémre rakta. Eltartott egy darabig mire felfogtam mi történik... mikor már nem volt ott a szája egészen libabőrös lett a karom.
-Te jössz Beki!!! - vigyorogtam édeskésen.
Beki pörgetett. Láttam az arcán hogy rohadtul izgul. Mindenki izgult.
És.....

~Beki szemszög~
Az üveg szép lassan meg állt először Dávidnál de egy kicsit továbbpördült így Alexre mutatott..
Gyorsan letudtam vele... vagyis én úgy terveztem nem akartam esküvői francia csókot na mindegy is.
Alex megcsókolt. Megcsókoltam Alexet. Uristen ennél jobb dolog soha nem történt az életemben!!! VÁÁÁHÁHÁÁ éreztem lehelletét még a számon... ahwww
-Dávid. Te jössz - vigyorogtam rá a fiúra gúnyosan bár mindenki tudta vagyis érezte hogy Dávis pörgetése után az üveg kinél fog meg állni.
És nem is tévedtünk...

~Panni szemszög~
Baromi jó... láttam hogy Dávid felvett velem a szemkontaktust amitől már eleve kirázott a hideg. Tekintete egy ideig a számon időzött majd hirtelen odahajolt hozzám és megcsókolt. Majd gyorsan el is engedett. Nem akartam nézni... deee.... asszem elpirult közben hehee... ahogy én is de az most kivételesen nem vesszük figyelembe =) majd mindannyian kb egyszerre egy emberként néztünk hol Virágra hol Domira.

~Virág szemszög~
- most mit néztek?! Nem fogok senkit se megcsókolni csak az én pasimat Dominikot!!! - vontam meg a vállam egykedvűen majd Dominik felé fordultam mosolyogva. Ő boldogan viszonozta a mosolyt és odahajolt egy tippikus "úgy szeretlek" csókra.
Csók után kissé kábán még de a többiekre néztem
- na és most mi jön? - kérdeztem
- hm... beszélgetés.. vagy felelsz vagy mersz!!! - szólt Márk.
- oké.. felelsz vagy mersz! - feleltük egyszerre a lányokkal.
Upszi ez ismét nagyon érdekes lesz.. bár ennél érdekesebb már úgysem lehet.

Love Again...?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora