8. mi nem ezt akartuk!!!!

4 0 0
                                    

~lányok szemszöge~
Valami nem stimmelt. A fiúk tök csendben voltak... viszont az volt a fura hogy a lányok sem beszéltek.
Beki hirtelen megszólalt.
- najó ez így nem mehet tovább!!!!! Mi bajotok van??? Nem birom ezt a csendet! Itt ültök magatok elé meredve és baszki bamultok a semmibe és beszélgessünk vagy valami mert én elmegyek innen a fenébe ha csak az időmet pazarolom! És sztem nem vagyok egyedül ezzel!!
Kata is fáradt én is az vagyok de a Karina és a Panni is az! És mi rááldoztuk az időnket hogy idejöjjünk és rohadtul nem töritek magatokat azért hogy jobban érezzük magunkat! -fakadt ki teljesen Beki.
- bocs... mi nem... nem tudtuk ezt.. - nézett körbe a fiúkkal Alex.
- még szép hogy nem... - szólalt meg halkan Kata. Panni felkapta a fejét de hirtelen beverte a polc sarkába a tarkóját. Hirtelen fejjaldult.
- AAUUUCSSSS. - röhögött fel fejét fogva.
Ezután az egész társaság feldobódott.
Panni kiment a konyhába egy kis nachosért.
Dávid is utána ment..
Panni a konyhába kereste a nachost de sehol sem találta.
- na szuper! Se Dávid se nachos - mormogott magában.
- mi van velem? - lépett oda Dávid.
- mi? Ja öhmm szia ja igen ummm ömmm semmi.
- tuti?
- tuti - mosolygott Panni.
- fent van a nachos ott. - mutatott Dávid az egyik polcra ami meglehetősen magasan volt.
- oookéé!
- levegyem?
- jaaah.. neeem nem kell - mondta Panni nevetve
- biztos? nem hiszem hogy eléred - vigyorgott Dávid.
- pedig de. - erősködött Panni.
Ennek az lett a vége hogy Panni lábujjhegyre állt és megpróbálta le lökni a nachost. Viszont Dávid mögé állt és úgy próbálta elkapni a kaját.
Aztán mindketten hátraestek. Mármint Panni Dávidra.
Egymásra néztek és mindkettőjükből kitört a röhögés.
- nehehehemm... birohohomm. - nevetett Panmi
- én sehee - folyt ki konkrétan Dávid könnye.
- hát veletek meg mi van? - lépett be kézenfogva Domi és Virág.
- jah seeemmi egy hülye nachossal kezdődött és... - Panni hirtelen felvisított mert Dávid teli erőböl bele csípett a lányba. - miafraaanc????????
- hahaaaa - nevetett fel Dávid.
- najó Panni kelj fel. - nyújtotta Virág a
karját.
- menjünk ki...
- oké
- lányok!!! - szólt be Virág. - kimegyünk. Most! Nélkületek! - nézett a fiúkra
-hellobello csajszijaim fiúúk! Kapunk pusziiiit??? - léptek be a...
- BASZKI! - lépett egyet hátra Kata.
- ezek Barbiék! Nemár! - húzta el a száját Panni
- hogy a fenébe... mindegy is menjünk ki!! - azzal a lányok kiviharoztak a kertbe.
A Barbi lányok outfitjei ezek voltak:

A Barbi lányok outfitjei ezek voltak:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nagyon durva

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Nagyon durva. Mindegy is.
- ezek mit keresnek itt?!?!? - kérdezte körmét rágva Karina idegesen.
- rohadtul nem hívtuk meg őket!! - toporzékolt Panni.
- és honnan tudja hol lakik a pasim?! - kérdezi összehúzott szemmel Virág.
- és miért ilyen borzalmas a ruhájuk?!?!?! - kérdezi Beki. - ez ilyen Rich Bitch ruha jaaaajjj nekem.
- nyugi már. Előnyben  vagyunk. Csak higgadtan. - szolt Kata totál nyugodtan.
- fhuh igazad van csajszi. dobjuk be magunkat!! - szólalt meg Karina nevetve
Majd beléptek az ajtón.
A látvány nem volt megemészthető. Barbi folyamatosan Alexet fogdosta és amikor tehette combjára tette a kezét. Beki kezei ökölbe szorultak.
- a kis ri....
- nem. Nyugi. Emlékszel? - szolt halkan Kata. De amint meglátta hogy Máté ölében Rita ül menten elájult.
Dávidnak pedig a kis Niki jutott aki konkrétan úgy vihogott mint egy hülye malac.
Fhuuuu elegük lett a lányoknak ebből. Akkor telt be a pohár de igazán amikor Barbi megunta Alexet és áttér Dominikhoz.
- na azt már nem!!!! - azzal Virág nagy lendülettel megindult a lány felé

Love Again...?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin