!

7.8K 214 114
                                    

Öncelikle kitabı okumaya geldiğinizden dolayı teşekkür ederim!!

Fakat okumaya başlamadan önce lütfen bu bölümü dikkatlice okuyup ona göre karar vererek başlayın. LÜTFEN.

1- OLDUKÇA ACEMİ BİR KURGU

Arkadaşlar...bu fice başlayıp da bitireli 2 yıl oluyor. Yani gelip de "Bu çok saçma/ İyi de böyle olması gerekmiyor mu?" demeyin lütfen. Öyle yazmadıysam bir hata olmuştur ya da olmamış, aslında olması gereken o olduğu için öyle yazmışımdır.

Lütfen bunu daha 17 yaşına bile girmemiş birinin yazdığını, o zamanlar hala düşünce ve tavırlarının yerine oturmadığını bilerek okuyun. Ya da okumayın.

Tamamiyle size kalmış.

Ben bile bazen fici tekrar okuduğumda sinir krizi geçirip bunu nasıl yazabilmişim diye düşünüyorum. Yani siz de böyle düşünmek istemiyorsanız buyurun çıkın şimdiden.

Devam edelim o zaman.

2- KİTAPTA OLDUKÇA FAZLA YER ALIYORUM

Çok aktif değilim burada eskisi kadar fakat birçok şeyin farkındayım. Ara ara girip bildirimleri kontrol ettiğimde yorumlarda tartışan çok fazla kişi görüyorum.

Arkadaşlar bu kadar rahatsız olacağınızı bilmiyordum fakat bu artık düzeltebileceğim ve düzeltmek de istediğim bir durum değil. Luna karakteri (yani ben işte) çok fazla dahil kurguya. İlk başlarda istemsizce bölümü yazdığım sıralar kendimi dahil etmiş, sonra bu da çok hoşuma gidince devamını getirmiştim. Kusura bakmayın ama siz de "Luna kim? / Neden bu kadar fazla dahil?" tarzı sorular sormamak için sonradan, şimdiden çıkın gidin kurgudan. Sürekli böyle yorumlar görmek sinirlendirmeye başlıyor artık.

Ayrıca "O gerçek değil/ Kitaptaki Luna yazar olan Luna değil." tarzı bazı yorumlar da gördüm...

BENİM O ALOOOO BENİM O LUNA YA

"Nasıl buradaki karakterler gerçek değilse o da gerçek değil."

Hayır kardeşim, gayet de gerçeğim. Git bas profilimdeki linke de ig hesabıma bakıp gerçek olup olmadığıma karar ver istersen???

Evet, buradaki her şey gayet de kurgu fakat bu, buradaki karakterlerin gerçek hayattan esinlenip de kurgulandığı gerçeğini değiştirmiyor. Ne bu nefret anlamadım gitti cidden.

Sanırım okunma sayısı arttıkça böyle yorumlarla da sık sık karşılaşacağım diyeceğim de, bir zahmet bu bölümden sonra buna inat devam edip benim sinirimi bozmayın. Onca işimin arasından sizi bulup da engellemekten hiç çekinmem.

Kimse dedi diye kendimi kurgudan çıkarmayacağım, size göre ayarlamıyorum kendimi. Umarım yeterince anlaşılmıştır.

O zaman bir diğer önemli maddeye geçelim.

3- BU BİR TAEKOOK DEĞİL BANGTAN FICI

Arkadaşlar kitabın adını ve yanındaki Bangtan yazısını da görüyorsunuz değil mi? Neden buna rağmen hala "Taekook nerede/ Bu bir Taekook fici değil mi?" diyorsunuz o zaman????

Bu bir Taekook değil, Bangtan fici. BAKIN BANGTAN FICI ULAN BANGTAN.

Taekook kadar diğer shiplerden de bahsetmemin oldukça normal olduğunu düşünüyorum bu durumda.

Sadece Taekook okumak istiyor iseniz de yine yukarıda dediğim gibi gidebilirsiniz??? Çünkü hem Luna hem de diğer shipler fazlasıyla yer alıyor. Sırf Taekook ile başladı diye Taekook fici olmuyor yani, bilin istedim.

Son olarak bir şeyden daha söz etmek istiyorum.

4- LiL 2 yayımdaydı fakat kaldırdım.

Yeni okuyan ve fici bitiren kişilerden 2. kitabı bulamadıklarına dair bazı yorumlar aldım...

Bazı mantık hataları yüzünden şu anlık taslaklarda fakat yakın zamanda düzenleyip tekrardan yayımlamayı düşünüyorum.

Onu da 50 bölüm yapıp artık bu serüvene bir son vermenin vakti geldi de geçiyor cidden...

Evet, çok aktif olmadığımı da biliyorum elbette fakat fırsat buldukça buraya girip bir şeyler yazmaya çalışıyorum, umarım anlayışla karşılarsınız bu durumu.

Gerçi siz daha bu fici bile okumaya başlamadanız ama olsun, şimdiden sizi çok aktif olamayacağım konusunda uyarmakta fayda var.

Okuduğunuz ve uyarılarımı dikkate aldığınız için teşekkürler.

Aşağı kaydırarak başlayabilirsiniz.

İyi okumalar.





-Luna 🌙

LiL | Bangtan ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin