En uzun bölüm olabilir bzlejeşsjsldje
...
"Baba ben de pankek İSTİYORUM" diye bağırdı Lily.
"Ama tatlım tam 50 tane yedin sana zararlıı!" Dedi Harry.
"Baban haklı Lily"dedi Draco.
Camdan bir top girer ve camı kırar.James bahçeden bağır."ÖZÜR DİLERİM"diye bağırır.Scarpous bir fare yaklaşmıştır. "Baba!Şuna bak çok tatlı–AYYY BABAAAAA ELİME SIÇTIIII YARDIM ETTT" diye çığlık atar.
Harry Draco'ya bakar ve "Sıra sende dün bütün çocukları bne yıkadım!"dedi kızarcasına.Draco dehşetle "İyi de ama onlarda sıçmık yoktu ki!"dedi."Bahane mahane yok yürü git temizle yoksa bütün evi sana ELİNLE temizletirim."dedi.
Albus Lilyi susturmaya çalışıyordur."Şş ama ben pankek yapmayı bilmiyorum ki!"
"AMA BEN İSTİYORUM WHAAAAAĞĞĞĞ"diye ağlamaya başladı Lily.
Draco avucunu yüzüne çarparak "4 çocuk yapmayı naısl başardın?"dedi."Senin yüzünden oldu!Her gün 2 kere seviştik nerdeyse amkq"dedi sırıtma ve sinir karışık.
Ama kapı çalar.Lilynin ağlaması kesilmişti ve teyzelerine koştular.
(Bu karıcığımla ben)
Lily "Teyzee" diye bağırdı ve sarılır."Karıcığım uzun zamandır gelmedik bak özlemişler."dedi.
Harry Ablasına baktı."sen ölmemiş miydin?"dedi.
"AY HARRY TÖVBE BİSMİLLAH ÖLİYİM Mİ İSTİYORSUN AYH BAYILICAAAğm.."diyip karısının üstüne bayılır.
"Harry cidden ablanı bayılttın bak.Karımm uyann–"
"Uyandım karıcım.Şimdi biz size mektup getirdik sırf Harry kardeşim diye Lily okula erken başlayabilir."dedi.
Lily sevinç çığlığı attı.
1 HAFTA SONRA/ WHATSAPP
MALFOYLAR
Harry Babam; Albus bu ne?
Siz; Lily ile kurmak istedik nolmuş
Scrapious; İyi oldu Albuscum
Sİz; ŞŞŞ Senden büyüğüm
James; NDLDNEŞSJWOWNnslbwlwhwlw
Draco Babam; NOLUYO BE aşkım grubu sen mi açtın
Harry Babam; Albus açmış ben değil
Draco Babam; Şşt Harry hatırladın mı? Gelin elbisesini sen gitmiştin~
Harry Babam; Ve sen seçmiştin.Çok açıktı!! Fazlasıyla açıktı.Resmen beyaz gelinlik giydim aq ama güzel düğündü Jdlsjsksjsknslsnsl
Draco Babam; E– heralde öyle
Siz;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT POTTER/Drarry
Mystery / ThrillerMANYAKLIKLAR VAR KAN VAR ÖLÜM VAR PSİKOPAT AŞK VAR DRARRY VAR TAMAMLANDI