Nem tudom miért, nem tudom miért pont velem...nem tudom miért pont ő.
Persze sokan mondták ,hogy fogadjam el .
Sokan mondták hogyha nem adom ki magamból ,nem beszélek róla baj lesz.
De én mégsem tettem.Benvolio Montague vagyok , 18 éves .
Nemrég letten 18 egyébként.
Emlékszem még a barátom Rómeó mondat ,hogy valami jó bulit csaphatnánk a szülinapomon és hogy ő már táncosokat is hív nekem ha kell.
Sajnálatomra ez a terv nem valósult meg .
Nem is fog.Ugyanis történt valami ,amire egyikünk sem volt felkészülve.
Mercutio meghalt.
Most épp a temetésén veszek részt.
Mint mondjak, nem szép látvány így látni őt.
Nem is akartam volna eljönni ,ha Rómeó és Lady Montague nem rángatott volna el.Hogy miért nem akartam eljönni?
Ne hogy azt higgye bárki is ,hogy a személy nem volt fontos nekem.
Fontos volt.
Túl fontos is.
Épp ez a baj.
Mind már említettem nem jó így látni őt, fájdalmat okoz.
Nagyon is..
Talán még jobban fáj mint itt bárkinek.
Nem érdemelte meg a halált...ez persze..nem mindenkiről mondható el.Vegyük csak példának mondjuk...hmm ki is legyen ...
Ki az aki a legjobban megérdemelné hogy ,meghaljon.....
Hogy kitörjem a nyakát , haljam a sikolyait .
Hogy kivágjam sötét, gyűlölettel teli szemèt , majd lenyomjam az torkán és várni ,hogy a elragadja a halál .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Ki más lenne ha nem maga a
Gyilkosa.Az a szerencsétlen nyomorultat most a fogdában tartják .
A halálbüntetésére vár .
Persze most lehet mondani ,hogy "akkor had várja csak, " vagy " gyorsan repül az idő majd csak eljön" vagy akár " minek bármit tenni, majd csak felakasztják"De nem.
Én nem érem be ennyivel.
Soha nem bocsájtom meg amit tett.
Soha.
Még ha bocsànatért is könyörögne akkor se.Az ilyen emberek nem érdemelne bocsánatot.
Nekik nem lehet pusztán sajnálatból új
esélyt adni.
Nem.
Nem érdemlik meg az emberek könyörületét.Ezért én sem könyörülök meg se neki ,se másnak.
Se most ,se máskor.
YOU ARE READING
Megboszullak , ha addig élek is.
Mystery / Thriller( írás alatt ) Ez egy már jól megszokott Rómeó és Júlia musical kicsit máskép ( soha nem megy ki a divatból) A Story a következő : A három jó baràt Rómeó ,Benvolio és Mercutio boldogan élnek Veronában még Rómeó megtalálja élete szerelmét Júliát(...