Maç başlamıştı ve hyunjin şimdiden heycanlanmaya başlamıştı küçüğünden ne kadar nefret ettiğini söylesede onu seviyordu aslında sevmiyordu ama son iki gündür sevmeye başlamıştı..
Maç bitmişti ve felixin takımı kaybetmişti. Aslında son sayıda kaybetmişti ve çok çabalamıştılar.
~~~~~~~~~~
"Ağlamayı kes artık!" Dedi abisi maçı kaybettiği için arabaya bindiğinden beri ağlayan küçüğüne "sen nasıl birşey olduğunu bilemezsin! Hem o maç benim için çok önemliydi" dedi hıçkırıklar arasında abisine. hyunjin aniden arabayı saga cekmis ve kapıları kilitlemişti, felix ona bakıp "napıyosun? Dedi hyunjin ise sadece "ağlaman araba sürmemi engelliyor senin ağlaman bitene kadar gitmiyoruz" diyip tişörtünü çıkarmıştı, koltuğunu arkaya yatırıp uzanır pozisyona gelmişti.
Küçüğü gözlerini abisinin karın kaslarından alamıyordu o çok.. çekiciydi?
"Daha ne kadar daha beni izleyeceksin?" Demişti büyük sırıtarak ona baktığını bile farketmeden küçüğüne. Felix ise yüzü kıpkırmızı olmuş bir şekilde hızla kafasını cama çevirmişti büyüğü ise sadece kıkırdamakla yetinmemiş,
Iki saat gecmisti ve eve gelmislerdi felix hizlica dusa girip yikanmisti abisi ise odada yatakta yatiyordu. Felix yaklasik bi saat sonra dustan cikmis belinde havluyla odaya gelmisti "dusta oldun sandim" dedi hyunjin kucugune alayla bakarken.
Felix ise hmhm gibi sesler cikarip havluyu cikartmisti abisine arkasi donuk bir sekilde. Abisi genelde ona bakmayip televizyonla ilgilebirdi bu yuzdeb felix biraz utansada rahatlikla odada giyinebiliyordu ama bu sefer farkliydi hyunjin sadece onundeki kucugunun ince beline ve kalcasina odaklanmisti.
Felix ustune gozler hissttigi anda tuyleri diken diken olmustu hizlica boxerini giyip etegini ince ve dolgun bacaklarından gecirmisti.
"Kimi kışkırtıp yatagina alacaksin?" Abisinin bu sorularına alismisti artik ama nedense bu sefer sinirlenmisti fakat birsey dememisti. "Kiminle buluşucaksın?" Demişti abisi küçüğü ise ona bakıp "mark ile" Demişti çekingen bir tavırla
Abisi kaşlarını çatmış ve "dikkatli ol" demiştiYaklaşık üç saat sonra felix ağlayarak odaya girmişti abisi onun bu halini görünce kaşlarını çatmış ve hemen ayaklanmıştı"tanrım felix ne oldu?!" Diye bağırmıştı küçüğüne. Küçüğü ise burnunu çekerek aniden abisine sarılmıştı.
Hyunjinin karşısındaki bedenin bacakları titriyordu ama hala çok güzeldi onun için..
"Ne olduğunu anlatıcakmısın artık felix?" Demişti dizine yatıp ağlayan sarışın küçüğüne. Felix ise sadece "ibne diyerek arkadaşlarıyla dalga geçti" Demişti hıçkırıklar arasında abisi bu lafı duyar duymaz buzlar kesilmişti onun için, kaşlarını çatıp felixin yüzünü kendisine çevirmişti "sen ne yaptın?" Demişti küçüğüne
Küçüğü ise kafasını hiçbirsey der gibi iki yana sallamıştı abisi bıkkınlık nefes verip "kalk yüzünü yıka" Demişti felix kalkıp abisinin dediğini yapmıştı abisi ise yatakta oturmuş küçüğünü bekliyordu.
Felix gelince dudakları şişmiş ve kızarmış ve alt dudağını ısırarak yürüyordu.
________________
Bir oy almışız teşekkür ederim 😭😭 çok yazmaya meraklı olmadığım için çok üşengecim üzgünüm elimden geldiği kadar neyse eylülü cok seviyorum
Kitaptan istediğiniz bisi varsa yazın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
of the stars//hyunlix
Science FictionYıldızların felix, yıldızların. Hyunlix -düz yazı -texting