4

27 0 14
                                    

Öyle öyle geçiyordu zaman iki ay olmuştu bu olayın ardından ve hala araları bozuktu ikilinin aileleri vefat etmiş hyunjin çökmüştü ama sadece bir ay sürmüştü felix çok umursamamıştı çünkü ailesi ona kötü davranırdı.

Felix okuldan gelmişti abisi ise birsürü bira ve viski içmişti ve doğal olarak sahroştu tabii. Boxer ile yatakta uzanmış sayıklıyordu.  "Tanrım.. HYUNJİN!" Diye bağırmıştı felix alkol kokan odanın içinde abisine, "pfff senmi geldin?" Demişti küçüğüne hyun felix ise şişeleri toplarken sadece "kalk" Demişti.

Üç saat geçmişti ne hyunjin duştan daha yeni çıkmıştı felix sevgilisi Chris in yanına gitmişti.

Kapının zilini sesiyle kalkıp kapıyı açtı hyunjin felix gelmişti ve kapının açıldığı gibi büyüğünden tokatı yemesi bir olmuştu "sen ne hakla benden izinsiz o piçin yanına gidersin?!" Diye bağırmıştı hyunjin karşısındaki bedene. Felix ise onu umursamayarak abisi iktirip içeri girmişti hyunjin için bu son damlaydı karşısındaki sarışını saçından tutup yere doğru savurmuştu ve yüzüne yumruğunu geçirmişti.

Felix abisinden  bayılana kadar dayak yediği için eve chanı davet etmişti. Hyunjin  chana ne kadar sinir olsada birşey yapamazdı çünkü chandan çoğu kişi gibi oda korkardı.

"Görüşürüz channie sonra yine gel!" Deyip kapıyı kapatmıştı  felix. Tabikide  arkadan ona ölümcül bakışlar atan üvey abisini bekliyordu. "Bidaha o çoçuk  eve gelemez" dedi hyunjin felix hemen ardından "buna sen karışamazsın aptal" demesini beklemeden tokatı geçirmişti.

Felix
Saat gece 3 ü geçmişti ve ben hala uyuyamamıştım hyunjin ise salonda televizyon izliyordu. O böyleydi ne zaman sinirlense yada gerilse sinirini benden çıkartıp keyif yapardı ona ne kadar sinirlensemde hiçbirşey yapamazdım, çünkü biliyorum ben zararlı çıkardım.

"Felix şuraya gel!" Evet yine başladı. Onun yanına giderken kendi kendime konuşuyordum "yine ne var? Ne oldu yinemi döveceksin" "hayır yanımda dur işte" ne? "Ne?" Göz devirip yanını işaret etmişti.

Film izlerken hyunjinin kolundaki çizikleri farkrttim kolumu alıo dizime koydum ve cebimden tükenmez kalemimi çıkarttım ve kolundaki çiziklere birer birer yıldızlar çizmeye başladım.

Sahroş olmadığını anlamıştım çünkü bana bağırıp kızmamıştı.

Aslında o iyi biriydi çünkü ailesindne kalan tek şey kardeşi yani bendim ve beni sevdiğini biliyordum sadece sahroş olduğunda sinirini birilerinden çıkartır ben yada başkası ama her durumda beni korumaya çalışırdı.

Hyunjin meraklı gözlerle ne yaptığımı anlamaya çalışırken ben onun kesik izlerine yıldız çizmeye devam ediyordum."ne yapıyorsun?" Ona bakmayarak devam ederken "bu çirkin izleri güzelleştiriyorum hyun" diye cevap verdim. Elini bıraktığımda kolunu kendine çekti ve incelemeye başladı ve "teşekkür ederim" dedi.

Ona bakıp gülümsediğimde bana baktı ve çillerime odaklandı.

--------------

Özür dilerim uzun bir zamandır (3-4) aydır bölüm atamamıştım birden ilham geldi yazım yanlışları için özür dilrrim

Hoşçakalın hyunlix kalın!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

of the stars//hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin