1. Ponowne spotkanie

6 0 1
                                    


  W trakcie listopadowej jesiennej ulewy Asteria szła ulicą wpatrując się w spadające liście czekała na autobus do domu, podczas gdy tak siedziała wyciągnęła z kieszeni telefon i przeglądając Instagrama  wyświetliło jej  się  story chłopaka w którym była zauroczona jakiś rok temu lecz wyjechał i z bólem musiała o nim zapomnieć. Gdy tylko kliknęła w ikonkę ujrzała jego zdjęcie z flagą polski w tle automatyczne na jej twarzy pojawił się duży rumieniec wytrzeszczyła oczy z niedowierzania lecz jej autobus właśnie przyjechał, z bananem na twarzy przemierzała autobus z nadzieją poszukując wolnego miejsca. Gdy tak jechała dostała wiadomość od mamy „wracasz już? Mamy gości;)” w większym szoku wysiadła przy swoim domu. Jak weszła na podwórek zobaczyła siedzącego na huśtawce Wilhelma, oczywiście cała była czerwona i zawstydzona przyspieszyła tempa udając że go nie dostrzegła. Na progu zobaczyła jego siostrę Mei, która w drzwiach ją przytuliła i oznajmiła że będą u nich tymczasowo mieszkać z powodu nieustannych ataków bombowych w ich okolicy. Nadal niedowierzając szybkim krokiem udała się do pokoju gdzie zamknęła się na klucz aby na spokojnie przemyśleć wszystko i oswoić się ze zmianami.

Szczere uczucia Où les histoires vivent. Découvrez maintenant