Altay Bayındır ~two

806 31 44
                                    

"Yengem şimdi sende haklısın seni kandırdılar, en iyisini o sanıyordun ama gerçekler er geç açığa çıkar. "

"Sus artık Uğurcan! Benim kocam senden daha iyi. "

Altay'ın dediğine uyarak neden düğüne tüm milli takımı çağırmıştık? Takımdakilerin yengesi olmaya yeni alışmışken milliler damdan düşer gibi.

Bir sırası olmalıydı

"Senin kocan seni kandırıyor yengem, gel beni izle ama nerde birde yenge olacaksın"

"Tamam Uğurcan FB-TS derbisinde söz en önde seni izleyeceğim, yediğin golleri daha net görebilmek için"

Konuşmamla Uğurcan'ın yüzü düşmüştü, Kübra'ya bakıp dudaklarını büzdü

"Sen ne anlarsın futboldan. Yenge dedik başımıza koyduk, benim gelin odasında ne işim var zaten. Gideyim kardeşimin yanına yazık bir ömür seni çekecek son mutlu anları"

Ayağı kalktığında kafamı çevirerek ona dil çıkardım daha sonra tekrar aynaya geri döndüm, bekar olarak son dakikalarımdı.

Sevgi Bayındır.

Az kaldı, çok az. Artık ben değildim, biz.

Çalan kapıyla kafamı tekrar çevirdim, Altay kapıdan bana bakıyordu.

Kaleci,"Aşkım"

"Kaleci"

"Gelebilir miyim karıcım?"

Bunu duyduğumda güldüm, yaklaşık iki haftadır bana böyle sesleniyordu.

Ben ise her seferinde ben daha karın değilim diye tekrarlıyordum. Ama şuan, sadece dakikalar var gerçek olmasına.

"İrem biz kalkalım son hazırlıklarını birlikte yapsınlar malum" diyerek kapıya doğru yürümeye başladı Kübra abla.

Kapı kapandığında Altay yüzündeki ifadeyi silmeden yanıma geldi

"Karıcım"

"Kocacım"  bir süre sustu ve gülümsemesini dahada arttırdı.

"Kocacım demek. Vay be yaşlandık galiba Sevgi"

"Yok bey daha çocuklarımız olacak"

"Tabi hatun haklısın, hiç unutmuyorum bu detayı"

"Pis"

Yanıma dahada yaklaştı

"O kadar mutluyum ki, bazen uyanacam sanıyorum. Sabahtan beri saçma sapan kişilerin saçma sapan adetlerine rağmen. O kadar güzelsin ki, bazen çok bakarsam kırılacaksın sanıyorum. Beni seçtin onca kusuruma rağmen. Karım olacaksın, evli olacam, karım Sevgi Bayındır. Hayatımın her parçası Sevgi Bayındır. Belkide çocuğumun, çocuklarımın annesi Sevgi Bayındır. Ve bu hayalleri başlatmak için çok yakınız. Benim kalbim duracak galiba Sevgi"

"Aşkım, seni o kadar çok seviyorum ki bu hayalleri gerçekleştirmek için can atıyorum. Bunun için hemen aşağıya inebiliriz."

Altay sakince alnını eğerek benimkine koydu ve hafif bir kıkırıdı bıraktı.

"İki dakika romantik olamadın karıcım"

"Ben romantikliği sözde bırakmıyorum, uyguluyorum  kocacım"

Altay bu sefer öyle mi manasında kaşlarını kaldırdı.

"Bakayım bir nasıl uyguluyorsun"

Dudaklarıma yaklaşmasıyla kollarımı boynuna doladım.

"Hadi çifte kumrular nikah memuru geldi!"

Ceyda.. İntikamı alırım Ceyda.




~~~

Single Section - sportHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin