"Onu görüyor musun? Orada uzun saçlı olan, o okul başkanı ve senin sunbaen, ona saygı duymalısın! Oh arkasındaki çilli çocukta okulun en yaramaz çocuğu olarak biliniyor, bu ünvanı nasıl mı aldı? Okula geldiği ilk gün çeşitli yerlere torpil koyarak okulda bomba patladığını söyledi! Daha bir sınavdan 10 üstü bile alamamış."
İnsanlar bu iki çocuk hakkında böyle düşünüyordu, aralarında dağlar olduğunu, birisini daha üstün görüyordular ama atladıkları bişey vardı, ikiside sadece farklı şartlar altında büyütülmüş çocuklardı.
Birisinin babası çocuğu birşey kırdığında bağırmayıp toplamasına yardım ederken diğeri ise şiddete başvuruyordu.
Birinin ailesi onu en sağlıklı şekilde büyütürken diğerinin ailesi ona yemek bile vermiyordu tabi o çocuğun ailesine aile diyebilirsek.
Gelin birde onların ailelerine bakalım:
"Beni okuldan aradılar, yine!" Çilli kafasını eğip bakışlarını yere aldı.
"Özür dilerim." Çocuk yüzüne gelen sert tokat ile sarsılmış dengesini kaybedip yere düşmüştü.
"Sen laftan anlar mısın ki?" Çocuk çekilen saçı ile hafif inleyip babasına baktı, ondan nefret ediyordu.
"İnsanların ailesi çocuklarının başarılarıyla övünür ben kendi evladımdan utanıyorum!"
"Diğer çocukların ailesi çocuğunu beslediği içindir!" Çilli yüzüne gelen tokat ile tekrar sarsılmış ellerinden destek alarak doğrulmuştu.
"Cevap veriyorsun bide!" Bu evde çillinin konuşmaya hakkı yoktu, babası ona söylenir, döver.. çilli ise sadece susardı.
Şimdi anlıyorsunuzdur aradaki farkı ama gelin birde diğerinin ailesine bakalım:
"Bence bu kız ölecek."
"Ya anne, filmi izlediğini söylemiştin spoiler veriyosun!" Annesi uzun saçlı çocuğun lafına gülüp babasına yaslandı, babası da annesi ile gülüyordu.
"Zombi filimi zaten Hyunjin, ne bekliyorsun ölecek herkes." Uzun saçlı çocuk annesinin lafına ona yumuşak bir yastık fırlatmıştı, annesi çocuğunun bu davranışlarına gülerken uzun saçlı çocuk ise sırıtıyordu.
"Filmi izleyesim kaçtı anne sağ ol." Babası da annesine katılıp gülmeye başlayınca uzun saçlı çocuk bir iç çekti, ne kadar spoi yese de ailesi ile böyle vakit geçirmeyi seviyordu.
Ne tatlı değil mi? İşte ikisinin arasındaki dağ farkını oluşturan aileler, bir çocuk büyümeye korkarken diğeri ailesi ile en iyi şartlarda büyüdü, bir çocuk geceleri korkudan uyuyamazken diğeri en rahat uykuları çekti. Bunun nedeni ise aileleri.
~Felix'den~
Sert yataktan kalkıp belimi esnettim, bu adam bir gün beni öldürecek! Dolaptan bandajı ve kremi çıkartıp yaktığı bileğime sürdüm, bu krem daha çok yakıyordu!
Aynaya dönüp yüzüme baktım, bu adam akıllıydı en azından, görünmeyecek yerlerime vuruyordu.
Okul pantolonumu da giydikten sonra sessiz adımlar ile babamın odasına ilerledim o uyurken fark etmeyeceği kadar sessiz davranarak cüzdanından 20-30 lira aldım malum ekonomi bu adam bana evde yemek de vermiyo zaten bir tost olmuş 10 lira.
Aklıma gelenler ile sırıtıp odadan çıktım ve o 5 yıllık converseleri giydim, her zaman giyiyordum bunları; karda, kışta, yağmurda herzaman.
Okula geldiğimde herkesin tiksindirici bakışlarına mağrus kalmıştım, anlamıyorum sizin annenizi mi öldürdüm sanki?
Umursamayarak su dolu kovayı müdürün kapısına koydum ve uzaktan izlemeye başladım, bu eğlenceli olacaktı.
Müdür kapıyı açtığı anda üzerine dökülen su ile sarsılmış duvardan destek almıştı.
"LEE FELİX, ODAMA!" Sırıtarak odaya doğru ilerledim, bu müdürde maldı her seferinde kanıyordu buna. Koltuğuna oturup bacak bacak üstüne attım ve sırıttım, müdür bana diğerleri gibi bakmıyordu en azından anlayışlı biriydi.
"Dünkü olan sınavdan kaç aldın?" Bu ne alaka şimdi?
"5, neden?" Müdür omuzlarını kaldırıp indirince doğrulup onu izlemeye başladım.
"Disiplinde hiç birşey anlamıyorsun anlaşılan, ailen ile konuşacağım." Benim bir ailem yok, sadece piç mi piç bir babam var. Bu okula da sadece babamın parası sayesinde girmiştim yoksa derslerim her zaman bok gibiydi. Müdür ile babam arkadaştı tabi müdür babamın gerçek yüzünü görse yüzüne bile bakmazdı.
Müdür ile babamın arasında geçen kısa konuşmadan sonra müdür babamın okula gelmesi gerektiğini söylemişti, telefonu kapatıp bana döndü.
"Baban ile aran nasıl?" Ne diyeyim şimdi ben buna kötü desem babam kızar tabi babam burada yok.
"Kötü!" Müdür arkasına yaslanınca ben doğrulup sinirli gözlerim ile ona baktım.
"Neden?"
"Sence!?" Müdür sözümden sonra masaya yaslanmış eline bir kağıt almıştı.
"Ortaokulda da yaramazmışsın, o zaman da mı babanla aran kötüydü?" Kafamı hayır anlamında sallayıp derin nefes aldım.
"Annem öldüğünden beri." Müdür tek kaşını kaldırmış gözlerini kağıttan çekip bana almıştı.
"Annen ne zaman öldü?" Sırıtıp müdüre kafamı çevirdim.
"Beni doğururken." Sözümden sonra odaya gelen babam ile sırıtmam sönmüş arkama yaslanıp karşıma oturan babama diktim gözlerimi.
"Neden geldim, yine?" Müdür derin bir nefes alıp arkasına yaslanmış ve konuşmuştu.
"Oğlunuz kapının üstüne su koyarak beni ıslattı, yine." Şu cümlelerin sonunu yine diye bitirmeseniz mi? Gıcık oluyorum.
"Daha bir sürü yaramazlığı var." Babam arada bana sinirli bakışlar atarken ben sadece göz devirdim.
"Ben onla konuşacağım, teşekkürler." Bok konuşacaksın geceye ölmesem şükrederim artık.
"Biz çıkalım o zaman Felix'le" Müdür kafasını olumlu anlamda sallayıp gülümsediğinde ona kurtar beni bakışları atmıştım tabi anlamamıştır.
Babamın arada bana sinirli bakışlar attığı bir araba yolculuğunun sonu evde o herşeyin olup bittiği büyük salonda bitmişti.
"Sen beni daha ne kadar utandıracaksın?!" Babam yakamı çekip beni kendine çekince umursamaz bakışlarımı onun sinirli bakışları ile birleştirdim.
"Cevap versene?!" Bu adam deli mi? Daha dün cevap verme bana diyordu.
Yüzüme aldığım tokat ile tekrar sarsılmış yere düşmüştüm ama babam bunla kalmayıp karnıma sert tekmeler atmaya başlamıştı, son attığı darbede dayanamayıp bugün tüm yediklerimi çıkarmıştım.
"Delireceğim, bir bu eksikti!" Saçımı tutmuş beni başka bir yere sürüklemeye başlamıştı.
Saçımı bırakınca acı ile kafamı tuttum tabi bu yetermi babam almış bira şişesini gelip benden sinirini çıkarmaya devam etmişti. İşte bu yüzden hayatımdan nefret ediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty /Hyunlix/
Fanfiction"Her gün vücudunda gördüğüm yaralar bir yardım çağrısı mı çilli?" Başlangıç: 2022/Eylül/9 Bitiş: ???