Tepki medyada kuzum💗
İstek için teşekkür ederim meowkedimeow !!~İblis keserler~
Tanjirou:
Bunu beklemiyordu, komada olmadığını farkedince anında sıçradı.
" Y-Y/N- SEN- N-NASIL?!?!"Nezuko: Bu da ani korkuyla sıçradı.
"N-NUMARA MIYDI YANİ-.."
Hoşlandığını senin yüzüne bakarak dediği için çok utanmıştı.Zenitsu:
Yüzü kıpkırmızı olmuştu bile, küçük masum domatese benziyordu ama sarı olanından.
"NUMARA YAPMANA GEREK YOKTU BEN SENİ HER TÜRLÜ ÖPERİM!!!"Inosuke: Refleksle kılıçlarını çıkarıyordu az kalsın, sonradan uyanmıştı ama duyguyu anlamıyordu, yüzü kızarmıştı.
"S-SENİN YÜZÜNDEN İÇİMDE GARİP BİR HİS VAR!!!"~Hashiralar~
Rengoku: Böyle bir şey beklemiyordu, sen bir anda dudağından öpünce olduğu yerde kalakaldı, biraz olayları kavrayınca o da dudağından öptü.
Sanemi:
Bir anda ismini haykırdı.
"HORTLAK VAR YETİŞİN- LAN- LAN SEN KOMADA DEĞİL MİYDİN-??.."
Konuyu değiştirmeye çalıştı-Uzui: Olayları ilk başta anlamadı, anlayınca sana sıkıca sarılıp o da dudağından öptü
"Bunu- Bunu gerçekten beklemiyordum.."
Başını okşadı
"Komada olmamana sevindim"Obanai: Sana bakakalmıştı, sargısını çıkarıp hızlıca dudağınızdan öptü ve çekilmedi, sanki bu anı bekliyor gibiydi.
Mitsuri: "HAAAA- Y-Y/N-SAN SİZ- NASIL-"
Bir anda şok geçirir gibi size bakakalmıştı ve sıkıca sarılıp ağlamaya başladı.
"SENİ KAYBEDECEĞİM İÇİN ÇOK KORKMUŞTUUUMMM BÖYLE BİR ŞEY YAPMA BİR DAHA-"..Tomioka: Sanki boğazı kitlenmişki gibi uzun bir süre bakakaldı, elinizi tuttu ve yavaşça yaklaşıp dudağınızdan öptü.
"Bir daha böyle bir şey yapma.."Shinobu: İlk başta çok şaşırıp sonradan sevindi ve burnunuzdan yavaşça öptü, bir daha buna benzer bir şey yaparsanız totonuza iğne yapacağına karşı sizi tehdit etti😀
Muichirou: Uzun bir süre size bakıp kaldı, başını hızlıca dizinize koydu, siz elinizi onun saç tellerinin altında yavaşça gezdirirken o sizi ne kadar sevdiğinden bahsetti.
Gyomei: Şaşırdı ve bir anda ne yapacağını bilemedi, sizi sesinizden tanımıştı.
"Y-Y/N...?"
Sesi çok olmasada biraz titremişti, sizin çenenizden tutup o da nazikçe dudağınızdan öptü, gözünden yaşlar akıyordu.
"Beni çok korkuttun..."~İblisler~
(bunlarıda iblis keser varsayın)
Akaza:
Size bir süre bakakaldı, bir anda sana sarılıp kafasını senin omzuna gömerek sessizce ağlamaya başlamıştı, göz yaşlarını silip size baktı ve ciddi bir ifade ile dudağınızdan öptü.Muzan:
Size ciddi bir ifade ile bakıyordu, derin bir nefes verdi ve dudağınızdan öptü, dudağınızı ısırıp arkaya yaslandı ve sessizce size ciddi bir ifade ile bakmaya devam ediyordu, ondan özür dilemek zorunda kaldınız.Douma: Bir anda yüzündeki hüzün bir sevince döndü, sana gülümseyerek baktı ve başınızı okşadı.
"Beni çok korkuttun Y/N...bir daha yapma.."
Hala gülümsüyordu.Gyutaro: Sana bakakaldı, bir anda gözünden yaşlar akmaya başladı, bunu farkedip hemen kendinize çektiniz ve rahatlaması için saçını okşadınız.
"BENİDE HERKES GİBİ BIRAKIP GİDECEĞİNİ SANMIŞTIM!! SEVEREK KONUŞTUĞUM TEK KİŞİ SENKEN..."
Onu sakinleştirmeye çalıştınız ve başından öptünüz.>> Selaam yine ben! Hazır motivasyonum varken bir kaç tepkiyi yapayım dedim, istek karakter almıyorum özür dilerim, eğer alsaydım daha geç atardım özür dilerim, umarım beğenerek okursunuz💗
(( X: Hayır yazar! Kitabına yorum yapan herkese yanıt vermeye çalışmak zorunda değilsin!
Ben: kes lan.))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Demon Slayer Tepki Ve Oneshot~
HumorDemon Slayer [[TÜRKÇE]] // Tepkiler Ve Oneshotlar // İstekler açıktır!!✨