39. Soyadlarını Alsak [İstek♡]

923 51 58
                                    

Tepki için teşekkür ederim Surisurien 💗

《 Karakterleri reşit varsayınız <3 》

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Kamado Squad~

☆Tanjirou:☆

"Biz...e-evlendik mi...? Hatırlayamıyorum...A-Ama hatırlamak çok isterdim! Bana nasıl geçtiğinden bahseder misin..?"

☆Nezuko:☆

"Soyadımız aynım Y/N-san! Aramızda bir bağ var...dur- e-evlendik mi- N-Ne zaman...? Ama sevindim! Bunu gerçekten çok istiyordum..!"

☆Zenitsu:☆

"Ne...NEEE AAAAA Y/N-SAN ILE EVLIYIIIMM Y/N-SAN ILE EVLIYIIIMM! SAKA YAPMIYORSUN DEĞIL MIII???"

☆İnosuke:☆

"Soyadımız neden aynı lan..?" [Anlattın] ...Anne baba gibi bir sey mi bu- BABA MI OLMUŞ OLUYORUM???"

Y/N: Daha çocuğumuz yok sakin ol...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Hashiralar~

☆Rengoku:☆

"Soyadım sana çok yakıştı Y/N-san! Seninle evlenebilmek benim için bir harika!! Yemeğe çıkalım arada!"

☆Sanemi:☆

"LAN SOYADIN- LAN NE- evlendik mi.? Ne diyon lan."

Y/N: İstiyorsan boşanalım?

S: ne- HAYIR u-uğraşmaya gerek yok yani kendi işine devam et abartma!"

☆Uzui:☆

"Huh? Soyadım sende gösterişli duruyor...Hoşuma gitti! Harem kuruyorumda."

☆Obanai:☆

"Bundan rahatsız olmuyor musun? Eğer rahatsız olmuyorsan sorun değil...sevinirim.."

☆Mitsuri:☆

"HAA!! B-Bu çok utanç vericiii- A-AMA KÖTÜ ANLAMDA D-DEĞİL!! İ-İstediğim şey gerçekleşince bir an- h-heyecan yaptım!!"

☆Giyuu☆

"Bunu gerçekten istiyor muydun..? Rahatsız olursun sanmıştım, genellikle yalnız kalmayı tercih ederim ama yanımda sen olacaksan sorun değil...umarım soyadına alışırsın."

☆Shinobu:☆

"Aman aman! Bu gerçekten şaşırtıcı...değil mi Y/N-san?~ Yinede hoşuma gidiyor! Adına yakışmasına sevindim!"

☆Muichirou:☆

"Huh...? Ne zaman oldu bu...? Hatırlayamıyorum...Yinede...hatırlayıp hatırlamamam sorun olmamalı...birlikte vakit geçirebilecek olmamız güzel..."

☆Gyomei:☆

"Bu...kulağa duygulandırıcı geliyor...ikimizin adınada şaşkınım...ama mutluyumda.."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~İblisler~

☆Muzan:☆

"İnsan adetlerini kullanıp işimden alıkoyma beni Y/N. Yinede kalabilir."

☆Kokushibo:☆

"Böyle şeylere alışık değilim, mahzuru olmaz, ama abartma...insanların kullandığı şeyler..."

☆Douma:☆

"Aman amaan! Y/N-san bunu söylerken mutlu ifadeni görebiliyorum~ Hoşuna gitmiş olmalı?~"

☆Akaza:☆

"Bu uygun mu...bilmiyorum ama sakıncası olmaz sanırım? Aslında hoş..."

☆Gyutaro:☆

"Buna emin misin..? Benimle? Gerçekten böyle büyük bir hayatı paylaşacak mısın..?"

☆Daki:☆

"Çok garipsin...evlenmek mi? Ayrıca Soyadımı alınca ne değişiyor..? Ama kalabilir! Umursamıyorum!" [Umursuyo :) ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

◇ Tepkiler ------>

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Demon Slayer Tepki Ve Oneshot~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin