13

431 50 59
                                    

"yalnız bu bana vurdu."

"bokuto o enerji içeceği."

"ne."

"eziko bir de monster içiyor. has erkekler dark blue içer. büyüdüm, geliştim, taşaklandım."

"kanka tadı nasıl onun?"

"bok gibi."

ve bokuto kahkaha atmaya başlayarak kuroo'nun omzuna kafa attı. şu an bulundukları ortam fazla garipti.

osamu, iwaizumi, atsumu, nishinoya, tanaka ve oikawa kamelyanın ortasındaki masada uno oynuyor, bokuto ve kuroo enerji içeceği içerken sarhoş gibi hareketler yapıyor, galiba kafein kafalarına vuruyor, suna ve akaashi sohbet ediyor, sakusa bir köşeye çekilmiş hayatındaki seçenekleri sorgularken kuroo'nun zoruyla gelmiş olan kenma telefonundan oyun oynarken sesli sohbette takım arkadaşlarıyla kavga ediyor, yamaguchi ve tsukishima insanların storylerini eleştiriyor, kageyama ve hinata ise tiktok izliyorlardı.

"bağırma lan bana," diyerek takım arkadaşına yükselen kenma'nın kendisinin de bağırdığından haberi yoktu galiba. "bak koduğumun kolsuzu üç kere gang yedim böyle giderse kasılamam üstüne bir de oyunu salarım late game'de yarrağı yersiniz asabımı bozma benim. hem suçlu hem güçlü amına koyayım ya."

"bu orospu çocuğu atsumu kart saklıyor."

"annenin kalbini sakladığım gibi."

"bak lan laflara bak," diyerek ayağa kalkan iwaizumi'yi oikawa zorla yerine oturtmuştu. atsumu bir gün iwaizumi tarafından ya katledilecekti ya da ağır bir dayak yiyecekti ama haberi yoktu.

"tekerlekli sandalyelerinizi hazırlayın ne amk." hinata aralıksız hönkürmesinin arasında söyleyip tekrar hönkürmeye devam etmişti. yanındaki kageyama ise travma olmuş gibi elindeki telefona bakıyordu.

"UNO AMINA KOYAYIM AL GÖTÜNE SOK ATSUMU AL."

"hile var aga."

"ben bir daha oynamam aga."

"tanaka şarkı açsana."

"tam-"

tanaka'nın cebinden çıkardığı telefonunu yavaşça geri yerine itti osamu. "hayır."

"kral hareket."

"adam hepimizi kurtardı."

"siz ne anlarsınız müzikten." dedi nishinoya ve kart çekti. sonra bir daha çekti. ardınan bir kere daha çekti. daha sonra bir tane daha çekti ama kırmızı kart gelmiyordu. 11. çekişinde sonunda kırmızı kart çıkmıştı ama bu sefer elinde 17 tane kart vardı. "bu kartları kim dizdi amk."

"atsumu köpeği yapmıştır."

"burada olan şey hakaret, adam yaralama, gasp, araba kaçırma, bıçaklı saldırıda bulunma, kişiye zarar, rencide etme."

"işlenen tüm suçlar üstüme mi kaldı amına koyayım ne diyorsunuz?"

masada bir kavga çıkarken kart saklayan asıl kişi olan osamu da suçu atsumu'ya atmaya çalışıyordu. üstelik kardeşinin parasıyla 15 onigiri yedikten sonra.

ben bir daha izlemem aga

"bana ferrari alsana kuroocan."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

cocopops vakası, sunaosaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin